'تغییر': نوجوانان امیدوار است که تظاهرات مسالمت آمیز موجب اثر بخشی در جامعه

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 11:29 AM EDT Jun 4, 2020یک ساعت قبل از صلح آمیز Black Lives Matter

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

یک ساعت قبل از صلح آمیز Black Lives Matter اعتراض حتی شروع Tzipporah Goins ایستاده بود بر روی سکو قرار داده شده در مرکز شهر نیویورک و نگاه معصوم Arlette مورالس.

من نمی توانم صبر کنید تا ببینید این امید را در چشمان خود را.

مورالس و Goins قرار دادن یک تماس برای اقدام جامعه گوش و مسالمت آمیز در اعتراض التقاطی جمعیت. دو تن از آنان floored اکو از شعارهای از حدود 1500 نفر است.

"پس از آن الهام بخش دیدن همه به ارمغان آورد با هم در صلح و همبستگی و حتی بیشتر از آن به دلیل آن را یافته بود چنین جوان قدرتمند رهبران" اعتراض شرکت کنندگان و جاش Noll گفت.

اما که اعتراض مسالمت آمیز به پایان رسید روز سه شنبه در 6:30 p. m. و صدها نفر از مردم برگزار شد که نشانه و شعار می دادند باید خالی قاره مربع است.

17-ساله می دانم که هیچ dodging سوال از چه بعدی — سن خود به تنهایی سابقه آستانه بین نوجوانی و بزرگسالی — زمان جایی که آنها در مواجهه با زندگی واقعی انتخاب کند.

رفتن به کالج ؟ پیوستن به سپاه صلح کنید ؟ یا فقط تمرکز در سال آخر دبیرستان در دست ؟

برای مورالس و Goins چه بعدی است که در حال حاضر به شدت با هدف و تاثیر خود را در تظاهرات مسالمت آمیز که لمس زندگی و گسترش آگاهی است.

"این خیلی خسته کننده است که برای دیدن شهر ما می آیند و ما واقعا می خواهید تغییر دهید و همه ما می تواند شروع به انجام چیزی برای ما تغییر" مورالس گفت.

وجود دارد هیچ مشرف مقدار از افراد جوان در میان جمعیت. در واقع مورالس می گوید که بسیاری از آنها رسیده اند به او از, درخواست اگر آنها می تواند درگیر دفعه بعد. آنها همچنین می خواستم اشاره گرها در مورد میزبانی خود شد.

اعتراض واکنش: نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز بود درخشان لحظه ای از وحدت این شهرستان

مورالس و Goins ادامه به دوباره افکار خود را در مورد چگونه آنها می توانید نگه دارید هل دادن در حالی که جرقه است که هنوز هم تازه است.

Tzipporah دوست دارد روایت از آنها بهترین دوستان شما که در راس این جبهه اما یکی از او می خواهد به تداوم. مبارزه بزرگتر از آنها او می گوید و آن را یک تلاش برای نگه داشتن حرکت.

"تظاهرات زیبا و فوق العاده مهم است اما شما فقط نمی تواند نگه داشتن تظاهرات برای همیشه شما در واقع باید به تغییر" Goins گفت.

به همین دلیل مورالس می خواهد جامعه را هنوز هم مایل به گرد هم می آیند و جوان اقلیت صدای نیاز به ادامه به یک پلت فرم برای بیان این درگیری که آنها را به چالش.

زناشویی دیدگاه: در بیماری, بهداشت و مبارزه با نژاد پرستی: حضور مسالمت آمیز BLM اعتراض با شوهرم

همه چیز مورالس آموخته در مورد فعالیت او مدیون به کسا است که دادگاه منصوب ویژه حمایت از سازمان های غیر انتفاعی. و در حالی که او ممکن است یک برنامه ریزی دقیق برای سفر خود را به عنوان یک فعال او را به ادامه مبارزه در هر راه او می تواند و القای امید.

Goins سهام احساسات مشابه اصرار وجود دارد که نیاز به ارتباط بهتر بین جامعه و مردم مسئول و یا کسانی "که اغلب در نگاه مانند خائنانی."

مورالس و Goins قصد ندارم به چهره در هر فراخوانی برای اقدام, اما خود پیام است "تغییر آینده است" و "این نیست بیش از."

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن