تغییرات به زودی به کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش

کالیفرنیا است که در مورد به بازگشت به حالت عادی گفت: دکتر مارک Ghally رئیس دولت را در بخش بهداشت و درمان در ط

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا است که در مورد به بازگشت به حالت عادی گفت: دکتر مارک Ghally رئیس دولت را در بخش بهداشت و درمان در طول فرماندار کنفرانس مطبوعاتی امروز. تعداد موارد هنوز به بس 2,603 مورد جدید گزارش شده بود دیروز — اما بیا جمعه بیشتر تغییرات از اقامت در خانه سفارش را کمک به کسب و کار و برخی از شهرستان بازگشایی به یک حد خاص.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در میان این تغییرات انتظار می رود روز جمعه در میان غیر ضروری از کسب و کارهای وانت کالا در فروشگاه های خرده فروشی ممکن است تحویل و فاصله بیشتری بین مردم در ساخت سایت — به عنوان طولانی به عنوان آنها باید برنامه های مناسب برای اجتماعی فاصله و حمایت در محل برای مشتریان و کارکنان گفت: فرماندار گاوین Newsom. وی با اشاره به دستکش و ماسک در میان آنها و همچنین در فضای اتاق استراحت با فاصله خروجی صندلی. کسب و کار به خوبی آگاه از نیاز به اعتماد مشتری گفت: Newsom. "باز بودن به این معنا نیست شما مشتریان یا کارگران را نشان می دهد," او گفت: "مگر اینکه آنها می توانند برخی از آنها نخواهد آمد با یک بیماری است که کشته 2,500 مردم در دولت خود را. "هیچ یک از ما می خواهید به پاک کردن دستاوردهای گذشته چند هفته."

توسط سهشنبه آینده بیشتر دستورالعمل صادر خواهد شد برای رستوران ها, هوای آزاد, موزه ها, کارواش, مراکز خرید و دیگر کسب و کار است که نمی تواند ارتباط از راه دور, Newsom گفت. او همچنین اعلام کرد اطلاعات بیشتر منتشر خواهد شد به زودی در مورد وضعیت بودجه. زمانی مازاد از 21 میلیارد دلار بوده است محو برآورد $54.3 میلیارد دلار کسری بودجه ناشی از COVID بحران است.در چند روز گذشته حدود شش روستایی شهرستان در کالیفرنیا شمال شرقی گوشه یا باز و یا خواسته دولت برای اجازه به انجام این کار. Ghally اظهار داشت که از آن باقی مانده است تا به هر شهرستان بهداشت عمومی افسر و هیئت ناظران برای دیدار با دولت معیار برای بازگشایی. که شامل یک مورد در هر 10000 نفر در گذشته 14 روز هیچ COVID مرگ در دو هفته 1.5 آزمون به ازای هر هزار نفر و 15 تماس با ردیاب در هر 100 ، 000 نفر. معیارهای دیگر می شود ارسال شده در CDPH وب سایت شامل 35 درصد افزایش ظرفیت در بیمارستان ها و توانایی به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای کارکنان پزشکی. موجود در PPE مورد نیاز برای کارکنان و ساکنان از گروه زیادی از مردم با هم زندگی مانند خانه های سالمندان و زندان.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب