چارلز وب: 1939-2020

شام ما با چارلز در مورد مرگ بر ژوئن 16, چارلز Webb, 81, استعداد و مبهم نویسنده تحصیلات تکمیلی. چارلز در انگلست

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

شام ما با چارلز

در مورد مرگ بر ژوئن 16, چارلز Webb, 81, استعداد و مبهم نویسنده تحصیلات تکمیلی.

چارلز در انگلستان هنگامی که او درگذشت جایی که او و همسرش فرد تا به حال زندگی می کردند تا زمانی که مرگ او در سال 2019.

چه ممکن است به خوبی شناخته شده است که منحصر به فرد این زن و شوهر که بارها و بارها اجتناب مظاهر مالی و در غیر این صورت از خانواده های مرفه و به خصوص میوه چارلز افراد مشهور نیز تا به حال برخی از تاریخ در سانتا باربارا و کارپینتریا.

این اگهی برای چارلز Webb دیروز در نیویورک تایمز گفت: همانطور که اغلب گفته میشود که او در پاسادنا. که کاملا درست نیست. خانواده او در واقع زندگی در ساوت پاسادنا, جداگانه, شهر, فقط, جنوب, جای تعجب نیست که از پاسادنا.

من می دانم که این به دلیل برادر من و من در همان شهر است. برادر من دیوید یک سال مسن تر از چارلز برادر کوچکتر سیدنی شد تیمی از سیدنی در جنوب پاسادنا دبیرستان تنیس تیم.

مادر من در نبرد طولانی با سرطان تحت درمان توسط چارلز و سیدنی پدر دکتر ریچارد Webb و او را ستایش او. چند سال بعد خواهر من در قانون لوئیس احساس بد و به یاد مادرم کلمات و او هم به دنبال خود مراقبت. او تشخیص داده جزئی کلیه است که مشکل بیمار و در فرایند نیز تشخیص داده او عمده بارداری. (هیچ چیز مانند یک جزئی بارداری وجود دارد؟) این برای اولین بار بود که او و دیو آموخته از آمدن اولین فرزند خود را, کارا.

سریع به جلو 25-به علاوه سال به اوایل 1990s: من در حال حاضر زندگی می کردند در سانتا باربارا با همسر نانسی و فرزندان ما و دیو و لوئیس زندگی می کردند که آنها هنوز هم در کارپینتریا با کودکان خود.

در آن زمان من برای کار خانه برای مردم غیر انتفاعی توسعه مسکن در سانتا باربارا, فوق العاده شغل فوق العاده سازمان است. همکار من Joann میلر به من اطلاع داد که من می تواند ملاقات با یک زن و شوهر که امیدوار است برای تبدیل شدن به صاحب خانه ها از طریق برنامه های ما — چارلز وب و همسرش حوا رفت و به نام فرد. ما تا به حال بسیار لذت بخش جلسه ای که در آن من توضیح داد که چگونه برنامه های ما کار می کرد. زندگی در متل 6 در کارپینتریا در آن زمان آنها بسیار علاقه مند است. در نهایت آنها قادر به تبدیل شدن به صاحبان در یکی از خانه های مردم در پروژه های.

ما همچنین برخی از لذت بخش گفتگو در مورد چارلز ایجاد یک نماد فرهنگی آمریکایی به عنوان به خوبی به عنوان ما تاریخ مشترک در ساوت پاسادنا و رابطه پدر او تا به حال تا به حال با برخی از خانواده ما است.

در ضمن در کارپینتریا ، Webbs با حضور در تظاهرات مخالفت با گسترش شرکت نفت Venoco همچنین با حضور دیو و لوئیز که در آن دیوید صحبت کرد. پس از آن چارلز با نزدیک شدن دیو به بیان قدردانی خود را از نظرات خود. آنها به سرعت شناسایی موضوعات مختلف جغرافیایی و شخصی اتصال خانواده های ما.

این دو دوستان خوب شد و در طول زمان آنها را لمس در estranged رابطه ای که تا به حال توسعه یافته بین چارلز و سیدنی. به نحوی چارلز ابراز علاقه به اتصال مجدد با برادر خود و خواسته دیو و لوئیس اگر آنها میزبان یک شام برای آنها به هم. آنها مشتاقانه موافقت کرد و چندی پس از آن سیدنی و پسرانش, دیوید و تام آمد به کارپینتریا برای این مناسبت است که من نیز دعوت شده بود.

آن را بسیار شیرین رویداد. من نمی دانم که چگونه آنها تبدیل شده بود دور اما در آن شب وجود دارد فوق العاده ابراز محبت در میان همه آنها را و در آن لحظه حداقل آنها واقعا شاد در نزدیک شدن دوباره. من نمی دانم آنچه که دیگر دوره این رابطه بود اما آن را قطعا یک لذت بزرگ برای تمام مورز و به اشتراک گذاری آن شب با آنها.

تنها ناامیدی من در تلاش هستم با ناتوانی برای قرار دادن دست من در یک چاپ از یکی از عکس های من که شب از این پنج Webbs پیوست. شاید در زمان دیگری.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب