شکار با تفنگ ساچمهای در Goleta به پایان می رسد در شش دستگیری

شش مردان و زنان دستگیر شدند در Goleta دوشنبه شب پس از یک 9-1-1 تماس گیرنده گفت: کسی که با اشاره یک اسلحه گرم د

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

شش مردان و زنان دستگیر شدند در Goleta دوشنبه شب پس از یک 9-1-1 تماس گیرنده گفت: کسی که با اشاره یک اسلحه گرم در آنها در پارکینگ متل 6 در Calle, واقعی, با توجه به آزادی مطبوعات از کلانتر را که شامل جزئیات در مورد آنچه باعث این حادثه شد.

قربانیان فرار کرده بود از طریق Zodo پارکینگ درب بعدی در حدود 8 p. m., ژوئن 22 و ظاهرا توصیف یک وسیله نقلیه است. نمایندگان در بر داشت خودرو پارک شده در متل 6 و مربوط به اتاق هتل. بیرون آمدن از درب بودند دو زن و سه فرزند جوان. زنان محروم دانستن در مورد این حادثه و گفت: آنها به تنهایی است. آنها نیز محروم داشتن یک ماشین اگر چه هر دو اتاق و خودرو ثبت شد به یکی از آنها.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این کودکان توسط اعضای خانواده و آنا سانچز 24 و Yesenia dave sanchez برای بازداشت شدند و انسداد است. به عنوان ماشین بود تریلر لود تفنگ ساچمهای داشت در عقب زمین.

با توجه به کلانتر, هتل خواست که وسایل توان از این اتاق به عنوان نمایندگان برای انجام این کار آنها را دیدم چهار نفر در داخل. چهار نفر نیز دستگیر توطئه و سلاح گرم اتهامات: Brandon Topete, 25; Gilberto Solis, 24 بود که در مشروط شدن; خورخه فرناندز, 18; و دیلن Jaregui-Salinas, 18. Dave sanchez و سانچز داده شد $0 وثیقه Solis است که بدون وثیقه برگزار و سه نفر دیگر برگزار می شود در $50,000 وثیقه.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب