لحظه های گرامی در COVID سال

فارغ التحصیل کلاس از سانتا باربارا مدارس شهرستان تا به حال یک مقام ارشد سال است که آنها هرگز نمی توانست انتظار

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

فارغ التحصیل کلاس از سانتا باربارا مدارس شهرستان تا به حال یک مقام ارشد سال است که آنها هرگز نمی توانست انتظار می رود. تا کنون وجود داشته است هیچ حافظه های فوق ویژه جشن ارشد بدون حلق آویز کردن با دوستان خود. حتی خود مراسم فارغ التحصیلی بوده است مختل شود. اما 2020 تنها دبیرستان ارشد سال آنها را همیشه می دانم که پس از ما خواسته دانش آموزان در تمام مدارس در جنوب شهرستان برای ارسال یک عکس یا آثار هنری که بهترین رکورد خوشحال حافظه ارشد خود را در سال است. در چند صفحه بعد چند انتخاب نمونه از کار خود را. یک موضوع است که اغلب تکرار — قدرت و مهربانی و دوستی.

سباستین Tellez

San Marcos High School

دوستان چیزی که من دبیرستان تجربه به یاد ماندنی.

یائو Bi

دوس Pueblos دبیرستان

هنگامی که دوس Pueblos کنسرت گروه انتخاب شده بود که بخشی از جوانان عملکرد در کارنگی هال آن را یک بار در طول عمر تجربه است. واقعیت این است که من وجود دارد در سن 18 سالگی بسیار سورئال بدون در نظر گرفتن زمینه. و یکی از بخش هایی که در شهر نیویورک سفر بود بیدار شدن بسیار زود هنگام و راه رفتن در اطراف پارک مرکزی با دوستان من از این گروه است. این عکس که برخی از دوستان من ایستاده در بالای یکی از این پارک بسیاری از تخته سنگ. برای من, آن را مظهر توانایی ما برای تحقق بخشیدن به فرصت های ما را در تصمیم گیری های خود را بیشتر از زمان محدود به ما داده می شود. من می خواهم به بزرگ با تشکر از شما به گروه ما مدیر آقای دانیل Garske چرا که بدون او این سفر را نداشته اند ممکن است.

Stoney Yoos

دوس Pueblos دبیرستان

من در زمان این عکس در اولین روز مدرسه لغو شد. آن روز من اشتباه به عنوان به آنچه که در آینده اتفاق می افتد. اما حتی در رکود, من خودم را مجبور تصاویر و قادر به گرفتن یک رنگین کمان زیبا در غروب آفتاب. در بالا از آن من پارک شده در یک نقطه است که می توانید بلیط, اما زمانی که من پشت کردم من تا به حال هیچ بلیط. این تصویر نمایش شادی تصادفی لحظات در طول سال ارشد و چگونه بدون توجه به رویداد یا شرایطی وجود دارد این است که همیشه زیبایی در پشت همه چیز.

Kailey Quezada

San Marcos High School

وقتی که زمان بودند آسان با هیچ نگرانی در ذهن San Marcos, بازی فوتبال بهترین محل می شود در شب جمعه. قبل از هر گونه هرج و مرج در این شب یک زمان به وحدت به عنوان Royals آخرین بار.

Kristopher بوریس

VADA, آکادمی سانتا باربارا دبیرستان

اگر چه ما در سال آخر دبیرستان مختل شد با تعطیلی مدارس و COVID-19 اولین بار شش یا هفت ماه به ما اجازه برخی از تجربه های به یاد ماندنی. تصویر برخی از خاطرات مثبت — این artmaking من رو برای انجام به عنوان بخشی از هنرهای تجسمی و طراحی آکادمی و باغبانی قبل از مدرسه در مقیاس کوچک تولید مواد غذایی کلاس. من خدا را شکر برای دوستان من خنده و تحصیل با آنها را هر روز. این یک نامشخص زمان برای هنر به ویژه پس اهمیت بودن مشخصه حمایت از هنرمندان نیز چیزی است که من می خواهم برای انتقال.

الهام رودریگز Gonzalez

سانتا باربارا دبیرستان

این عکس مبالغ تا من ارشد سال است. من در برخورد با برخی از مشکلات شخصی و برخی از پسر مشکلات (شما می دانید دختر معمولی زندگی). بنابراین از مامان پرسیدم اگر من می تواند به ساحل بروید و نگاهی به برخی از عکس های غروب آفتاب. آرام از silhouetted درختان نخل است که در مقایسه با خورشید آسمان و ابرها. من در برخواهد داشت نشان دهنده چگونه دیوانه در این سال بود برای من و برای همه نیز بود که در سال آخر دبیرستان. اما به طور کلی احساس در حالی که در نظر گرفتن این عکس بود از شاد بودن در آن لحظه و داشتن زمان برای خودم.

الیزابت ولدیویا

لامپوک دبیرستان

این عکس یک حافظه مثبت از زندگی من در سال آخر به خاطر آن بود که ما اولین رقابت فصل برای رقص خط. ما انجام شد در پالم دیل و من سولیست بود. من یکی به رنگ قرمز. من عصبی و در عین حال هیجان زده به انجام. من نمی توانستم آن را باور خواهد بود آخرین و اولین مسابقه من ارشد سال است. در حال حاضر من همیشه این حافظه از انجام با من رقص تیم.

Zoe Solis

آلتا ویستا دبیرستان

این دو دختر به حق از من هستند و من با بهترین دوستان است. آنها با من از طریق دبیرستان من سفر و هرگز موفق به ایستادگی در کنار من. با تشکر از شما هر دو برای برخورد با تمام فراز و نشیب که با دبیرستان و همیشه دانستن درست می گویند. من برای همیشه سپاسگزار برای ما سه نفر از یک دوستی.

یاس Shanel رامیرز

San Marcos High School

شروع به من ارشد سال شگفت انگیز بود! من رقص گارد کاپیتان در سن مارکوس. پس از یک رقابت ما مانده به غروب زیبا لذت ببرید و متوجه شدم هیچ جایزه یا امتیاز می تواند به من شادتر از بودن با گروه و نگهبان خانواده است. من قصد دارم به دست دیدن همه دوست داشتنی
پدر و مادر که صرف یک مقدار دیوانه از ساعت تلاش به ما کمک کند. شور و شوق است که معلم ما آقای مایکل Kiyoi است برای موسیقی شگفت انگیز است و کارکنان واقعا در مورد مراقبت از ما. آنها فشار من نیاز به رشد. من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه چیزی در آینده در زندگی!

چارلی پارکر

دوس Pueblos دبیرستان

این عکس فقط باعث می شود من لبخند ... این خیلی خوب است! من فقط دوست دارم با کمال تعجب پر جنب و جوش رنگ های گرمسیری. این گرفته شد و دو روز بعد از تولد من بیش از Asilomar دولت ساحل. این مرا به یاد چگونه اشتباهات منجر به فرصت های جدید است. عکس, شد, اولیه, اشتباه, به عنوان من به معنای به ضبط یک ویدیو از surfer بنابراین من اوراق آن را به بن رد. چند هفته بعد من در بازبینی رد bin و این گوهر پنهان. در حال حاضر این یکی از عکس های مورد علاقه.

Miguel Sanchez

دیوانه آکادمی سانتا باربارا دبیرستان

من در زمان این عکس در جمعه 27 مارس در آخرین روز قبل از تمام کلاس های مدرسه لغو شد. آن را تبدیل به آخرین مهمانی دوستان من و من قادر به با هم قبل از ما فارغ التحصیل شد. عکس از دو تا از دوستان من ایزابل و کانی در یک لحظه که برای من قطاری از هرج و مرج و هیجان ارشد ما در سال گذشته و سال ما خواهد بود همه با هم. این زمانی بود که من هنوز هم رایگان از نگرانی ها و مسئولیت ها قبل از رفتن به جهان ترسناک.

ناتان Abrajan

دوس Pueblos دبیرستان

در سال آخر من در زمان یک کلاس عکاسی و عشق من برای یک دوربین آغاز شده است. من به یاد داشته باشید مصرف این تصویر به صورت یک پروژه و صادقانه آن را یکی از تصاویر مورد علاقه به خاطر آن دستگیر شده در این شهرستان است.

Jayne هرناندز

دوس Pueblos دبیرستان

من انتخاب این عکس از من به خاطر آن گرفته شده بود آغاز من ارشد سال است. این دیوانه که چهار سال از زندگی من پرواز کرد و در حال حاضر من آماده شدن برای کالج و زندگی من زندگی مستقل است. من همیشه گرامی داشتن خاطرات دوران دبیرستان من حرفه ای. من فکر می کنم که این واقعا شگفت انگیز برای دیدن همه من با در مهد کودک در حال حاضر فارغ التحصیلی با من در سال 2020 است. وای ما آمده اند تا کنون. من می گویند من نمی توانم صبر کنید, اما من می توانم صبر کنید تا ببینید که در آن همه ما در آینده هستند! من آرزو می کنم بهترین ها را برای این کلاس از سال 2020 است. ما ممکن است از فارغ التحصیلی ما می خواستیم اما مدارس ما سخت کار می کرد به ما فارغ التحصیلی حداقل. ما این رو!

جولیان ریورا

سانتا باربارا دبیرستان

من مشغول به کار بود در مقابل باغ یک روز صبح وقتی که من متوجه همسایه ها در خانه صورتی در سراسر راه داشتن یک جلسه با یکی از دوستان که نشسته بود قابل توجه فاصله از هم جدا. این بود چرا که آنها اجتماعی فاصله. من تشویق می شد توسط یک تکلیف در کلاس عکاسی خبری و کنجکاوی من برای رفتن و گرفتن یک عکس. جالب لحظه از ارشد سال است.

تبریک به تاریخی کلاس 2020!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب