Chicano بتمن تکامل یافته در " نامرئی, مردم,' اما نه به اندازه کافی

درجه: 2.0/5.0 Chicano بتمن موسیقی به مدت طولانی ارائه شنوندگان با یک حس قابل لمس از جو است. این گروه در سال 20

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

درجه: 2.0/5.0

Chicano بتمن موسیقی به مدت طولانی ارائه شنوندگان با یک حس قابل لمس از جو است. این گروه در سال 2017, آلبوم آزادی رایگان استموفق در ایجاد گذاشته پشت, تابستان خنک. در کلمات از خواننده باردو مارتینز Chicano بتمن شده است در مورد این رویکرد زیبایی شناسی.

در این گروه آلبوم جدید نامرئی مردماین زیبایی می شود مبهم و فرو رفته در عدم قطعیت است. اسکلت از گروه های قدیمی کار ها حاضر است, اما از آن است که به طور همزمان چسبیده و رها شده است. وجود دارد تلاش در صوتی, تکامل, اما نیز وجود دارد یک سفتی در سوابق انطباق قبلی برای تلفن های موبایل.

"رنگ زندگی" از آلبوم اول آهنگ احتمالا ارائه می دهد بهترین درک متفاوت-اما-نه-کاملا قلمرو که در آن گروه می یابد خود را مستحکمتر میکند. کلاسیک Chicano بتمن شیار است, اینجا جایی است, اما از آن است که مدفون در زیر توقف باس و unenthusiastic خواننده. گیتار در اینجا برای تلفن های موبایل مانند آن را رنده شده و فشرده از طریق یک آمپر ناراحت کننده در فضای آن را پر می کند. آهنگ برگ شنونده مطمئن نیستید از این آلبوم جهت که احساس نفوذ از طریق نامرئی مردم به عنوان یک کل.

مهار طبیعت گیتار و گیتار باس است گسترده در سراسر نامرئی مردم. در "فیل صورتی" گیتار به نظر می رسد به عنوان اگر آن را در حال مرگ به انجام بیشتر آن را به عنوان مکرر squeaks از همان ریف با کمی تغییر. باس از سوی دیگر به نظر می رسد که مشکل در ساخت بسیاری از تصور در همه. در "لوح سفید" این ابزار دارای قلمرو بیشتر به اکتشاف اما حضور آنها خاموش است و غرق کردن بیش از حد بودن کلام سر و صدا مانع در instruments تاثیر بالقوه.

یکی از مهمترین سرزده برای تلفن های موبایل در سراسر این آلبوم تلفیقی است. آن است که انسدادی و جسورانه اما ندارد اتاق برای نفس کشیدن در داخل محدوده تنگ Chicano بتمن تله آن را در. "مانوئل داستان" قطاری از این جنگ به عنوان محدودیت های مصنوعی می افزاید: یک سیراب به پایین cloying صدا به در غیر این صورت قانع کننده روایت از شعر.

این آلبوم بزرگترین مجرم هستند "لحظه شادی" و "راه" است. دومی را نمی دانم آنچه در آن می خواهد به یک صدا سوپ که نتواند به ارائه متمایز ابزار ریف یا ملودی. سازهای کوبه ای می آمیزد با هر چیز دیگری و باس است فراموشکار است. در "لحظه شادی" خواننده رقیق به تقریبا هیچ چیز از سرزندگی و زندگی آنها باید پشت سر هم با. شعر در مورد آفتاب و شادی کنار علیه یک تیره مات ظروف سرباز یا مسافر.

نامرئی مردم نیست و بدون آن موفقیت و Chicano بتمن نگه می دارد و سر خود را بالای آب هنگامی که آن را به درستی مرتکب یا با rededicating خود را به آن پیر صدا و یا با ارتکاب به یکی از جدید. این جاذب ریگ ریتم "پیامبر" اجازه می دهد تا شنونده را به فکر می کنم فراتر از overplayed مفهوم "پیامبر برای سود" و لذت بردن از آهنگ های خود را برای instrumental کیفیت. همان درست است برای "بلا" و "من آن را می دانم." در حالی که به خصوص نوآورانه این آهنگ حداقل ارائه لذت بخش, گذاشته پشت صدا Chicano بتمن شناخته شده است. "Polymetronomic هماهنگی" است که به احتمال زیاد بهترین آهنگ این آلبوم را با دقت و به طور پیوسته لایه بندی برای تلفن های موبایل یکی بالای دیگری به جای تنه زدن همه آنها را با هم مانند بسیاری از دیگر آهنگ های این آلبوم را انجام دهد.

در راه "Polymetronomic هماهنگی" نشان می دهد Chicano بتمن بزرگترین شکست. این گروه با استعداد و توانمند و در عین حال آن را بسیار اغلب می شود در راه خود را به جای اجازه می دهد خود را به حمام افتاب گرفتن در نقاط قوت آن است. وجود دارد تمایل به شیرجه رفتن به جدید هنری را به خاک نامرئی مردم نیست شیرجه: این پا شیب بیش از حد محتاط و محدود است.

آلبوم محو در "زخم" یک آهنگ ارائه می دهد که بهترین بینش را به آنچه نامرئی مردم می تواند داشته باشد مانند صدا. آهنگ تازه است اما آشنا مصرف Chicano بتمن دستور و اضافه کردن چند ترد مواد تشکیل دهنده. آن را نهایی پیگیری های عجیب و غریب و بی ادعا آلبوم. نامرئی مردم عبور می کند شنونده را توسط یک شبح LP است که می شده اند.

تماس با خدمه Bittner در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن