کودک آزاری در همه گیر: به عنوان بیمارستان دیدن آسیب های شدید, 'بدترین است'

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 1:24 PM EDT مارس 11 سال 2020پنسیلوانیا بیمارستان در حال درمان کودکا

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

پنسیلوانیا بیمارستان در حال درمان کودکان مبتلا به سوء استفاده از کودکان آسیب نشان می دهد دولت آسیب پذیر ترین بچه ها امن نیست در خانه در طول شیوع کروناویروس.

چند طرفداران و متخصصان اطفال است که تخصص در سوء استفاده از کودکان می گویند که آنها شاهد افزایش تعداد کودکان مورد آزار قرار گرفته که باید در بیمارستان بستری شود.

و شاید تلخ ترین چشم انداز یک Penn State متخصص اطفال می گوید: "بدترین هنوز به آمده است."

"ما نگران هستیم در آغاز یورش موارد" گفت: دکتر لری فریزر رئیس سوء استفاده از کودکان بخش اطفال در پن استیت بیمارستان کودکان.

افزایش در شرق

این چشم انداز مثبت در ارتباط با اولین stay-at-home سفارشات قرار داده و در جای خود توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ در اواسط ماه مارس.

که زمانی که دکتر Norrell اتکینسون ارشد بخش کودک برنامه حفاظت در سنت کریستوفر بیمارستان کودکان در فیلادلفیا شروع به توجه به یک تغییر دهید. او یک کودک آزاری اطفال در 180 تخت بیمارستان است که وابسته به دانشکده های پزشکی در درخل و معبد دانشگاه.

بیمارستان یک سطح 1 تروما و سوختگی مرکز که تمایل به درمان بیشتر به شدت مجروح بچه ها به هر حال اما شده است وجود دارد یک تغییر قابل توجه به تازگی.

"اعداد پایین به طور کلی, اما ما در حال رسیدگی به دیدن بچه ها که به شدت مجروح," او گفت:. "ما در حال دیدن بیشتر بچه ها از آمدن به استروژن با آسیب های شدید که نیاز به بستری شدن در بیمارستان."

این بیمارستان دارای تیم اختصاص داده شده به کودک سوء استفاده فیزیکی و سوء استفاده جنسی از کودکان و "هر دو تیم شاهد افزایش در شدت" اتکینسون گفت.

هر دو تیم به طور مستمر آموزش هر یک از دیگر در مورد نحوه تشخیص مربوط به نشانه های سوء استفاده.

"ما می دانیم که ما به یکی از چند مجموعه از چشم در کودکان, این روزها," او گفت:. "ما فکر بودن در هر برخورد ما با یک کودک را به مطمئن شوید که کودک امن است."

از شیوع کروناویروس در پنسیلوانیا به کنار اکثر موظف خبرنگاران از سوء استفاده مانند معلمان و مربیان و روحانیون, اعضای, به دلیل بسته شدن و ماندن در خانه ، پزشکان گاهی اوقات تنها راه نجات از آزار کودک در خارج از خانه است.

شده است وجود دارد 50 درصد کاهش در تماس به ChildLine دولت خط تلفن است که می پذیرد به گزارش مشکوک به سوء استفاده از 24 ساعت در هر روز. در آوریل 2019 وجود دارد 21,232 گزارش های ساخته شده به ChildLine. ماه گذشته 10,674 گزارش ساخته شد با توجه به پنسیلوانیا وزارت خدمات انسانی.

یکی دیگر از coronavirus نگرانی: کودک آزاری در بهبهان. می تواند به افزایش میان تعطیلی مدارس و daycares

"در حالی که ما آرزو می کنیم که داده ها روند کمتر کودک آزاری گزارش می تواند منطقی تفسیر نشان می دهد کمتر از موارد سوء استفاده از کودکان ما می دانیم این است که بعید است در این مورد گفت:" علی فوگارتی ، سخنگوی وزارت امور خارجه از خدمات انسانی.

موقت تعطیلی مدارس و در نتیجه عدم تعامل بین کودکان و معلمان خود و دیگر موظف خبرنگاران در تنظیمات مدرسه, او گفت:.

مقامات مدرسه قابل اعتماد خبرنگاران از کودک آزاری است. برای مثال از 39,040 گزارش های ساخته شده توسط موظف خبرنگاران به ChildLine در سال 2018 بیش از یک سوم گزارش شده توسط مشتریان فوگارتی گفت.

خط گزارش از بین می رود اما سوء استفاده نیست. اتکینسون گفت: همان عوامل استرس زا وجود دارد و در حال حاضر آنها در حال بدتر.

سنت کریستوفر است که در شمال فیلادلفیا یکی از فقیرترین محله در کشور, او گفت:. کودکان وجود دارد رنج می برند اغلب از طریق فقر و ناامنی غذایی و مواد مخدر بیماری همه گیر.

"وجود دارد بسیاری از عوامل استرس زا در حال حاضر" اتکینسون گفت. "این بیماری همه گیر قرار داده است استرس اضافی در هر خانواده است. که مطمئنا می تواند ایجاد یک تاکید کرد-از پدر و مادر که می تواند منجر به سوء استفاده است."

قربانیان ویروس

اکثریت قریب به اتفاق قربانیان کودک آزاری هرگز در مورد نوشته شده است و یا آشکار به مردم است.

بیمارستان ها نمی به اشتراک گذاری بسیار به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی بیمار و موارد قانونی است که در نتیجه از سوء استفاده.

نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه اخبار و بسیاری دیگر از رسانه های خبری نیست شناسایی قربانیان سوء استفاده.

اما گاهی اوقات قربانیان شناسایی می شوند و پس از آنها می میرند و برخی از موارد مورد نوشته شده است هنگامی که تبدیل شدن آنها به پلیس گزارش.

فقط در تعداد کمی از پنسیلوانیا کودک آزاری موارد گزارش شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در مه:

  • Kyrah اندروز درگذشت در 6 هفته در 2 آوریل (چند هفته پس از آسیب حفظ سازگار با سوء استفاده و ضربه به سر, به گفته پلیس در Allegheny County است. پلیس متهم به پدر 33 ساله رابرت اندروز از استو که در حال حاضر در انتظار محاکمه در تشدید حمله و به خطر انداختن رفاه کودکان برای 2018 حادثه است. کسانی که اتهامات جنایی ادعا می کنند که فرزند دیگری در مراقبت از خود تجربه دوم-سوختگی درجه به صورت و گردن و قفسه سینه. Kyrah مجروح شد در اواسط ماه مارس زمانی که اندروز بود که مراقبت از او را در حالی که مادر او در حال درمان در سنت کلر بیمارستان برای یک, عفونت, به گفته پلیس.

  • Mikel Fetterman, a 3-year-old boy از Westmoreland County, درگذشت مارس 24 پس از گذراندن هفته ها در اطفال در بخش مراقبت UPMC در بیمارستان کودکان پیتزبورگ برای صدمات مرتبط با فیزیکی و سوء استفاده جنسی. پلیس می گویند Mikel را پسر 31 ساله کیت لیلی جونیور جدید Kensington با حمله به کودک ترک او را با جمجمه شکسته و مغز خونریزی, آسیب به چشم ها و دهان و شکستگی و قابل توجه کبودی.

  • Tazmir باج بود به ضرب و شتم روز پس از 7 روز تولد و درگذشت در مارس 15, به گفته پلیس. پلیس پسر با مادر 26 ساله ناتاشا فرانکها از فیلادلفیا و متهم به اقدام به قتل تشدید حمله و جرائم مربوط.

  • 1-ماه-در Delaware County دچار شکستگی استخوان و متعدد کبودی ناشی از سوء استفاده در اواسط ماه آوریل به گفته پلیس. پدر 29 ساله براندون مورفی گارنت دره شده است با عنوان جرم جنایی به اتهام چند فقره سوء استفاده از دو کودک خود را. پلیس می گویند او مورد آزار قرار گرفته 16-ماه-کودک در ماه اکتبر. 16-ماه-کودک قدیمی حذف شده بود از خانه قرار می گیرد و در نگهداری فرزند.

نیمی از 40 کودک را حمایت مراکز در پنسیلوانیا در حال دیدن کمتر از کودکان سوء استفاده جنسی و موارد شدید سوء استفاده فیزیکی موارد گفت: Chris Kirchner, موقت, مدیر اجرایی, Pennsylvania فصل از کودکان, حمایت مراکز و تیم های چند رشته ای.

دیگر قربانیان این ویروس: Pa. خانه سالمندان مرگ و میر سنبله 550 درصد در یک ماه به عنوان چهره دولت فدرال دعوی

"مدیران در سراسر کشور می گویند که آنها انجام می دهند بیشتر سوء استفاده فیزیکی موارد از همیشه قبل از و که آنها جدی تر" کیرشنر گفت. "ما همه دیوانه وار نگران در مورد آنچه در جریان است در خانه."

یکی از زمینه های نگرانی برای طرفداران این است که پرستاران مدرسه در حال گفتن آنها 11 - 16-year-old کودکان و نوجوانان در حال مراقبت از کودکان در دوران بیماری همه گیر در حالی که پدر و مادر به کار ادامه دهد. مدارس و مهدکودکها بسته شده اند و حدود دو ماه است. که همراه با اقامت در خانه دستور داده است پدر و مادر کار چند گزینه برای مراقبت از کودکان.

یک دختر 14 ساله ممکن است عمدا سوء استفاده یک کودک, اما آنها ممکن است بدانید که چگونه به درستی مراقبت از یک. آنها ممکن است می دانم که شما نمی لرزش یک کودک به دلیل آن می تواند باعث آسیب مغزی طرفداران می گویند.

"در این امور است که در آن ما خودمان را پیدا کنید وجود دارد نه فقط یک پرچم قرمز است. هستند بسیاری وجود دارد" گفت: Cathleen نخل بنیانگذار این مرکز برای کودکان و عدالت است.

کودکان در معرض خطر

اگر شده است وجود دارد یک چشم انداز مثبت در شدید سوء استفاده فیزیکی آسیب های سوء استفاده جنسی از کودکان نیز گزارش شده است.

"تعدادی از عاملان در حال افزایش است اما تعداد اعمال است" ویکتور گفت: Vieth مدیر آموزش و پژوهش در صفر سوء استفاده از پروژه. "کودکی که مورد آزار قرار است یک یا دو بار در هفته است که مورد آزار قرار گرفته در حال حاضر بیشتر به این دلیل که کودک در مدرسه و آزار دهنده است به کار نمی رود."

صفر سوء استفاده از پروژه قطار حدود 30000 نفر در سال در مورد نحوه تشخیص سوء استفاده و Vieth در روز دوشنبه ارائه خواهد شد آموزش مجازی به فرزند طرفداران در پنسیلوانیا است.

یافته های خود را که کودکان مورد آزار قرار گرفته بیشتر در خط با آنچه که در گزارش به RAINN به تجاوز به عنف و زنای با محارم شبکه ملی.

برای اولین بار در آن 25 سال سابقه RAINN گفت: نیمی از قربانیان دریافت کمک از آن ملی تجاوز جنسی خط تلفن افراد زیر سن قانونی.

"متاسفانه برای بسیاری از افراد و به خصوص برای کودکان دچار سوء استفاده جنسی, 'اقامت در خانه' معنا 'امن در خانه,'" گفت: RAINN جمهور اسکات Berkowitz. "متاسفانه این احتمال وجود دارد که خطر ابتلا به کودکان آزار جنسی را افزایش می دهد به عنوان پناهگاه در محل سفارشات ادامه — یکی از غم انگیز در نتیجه بحران بهداشت عمومی این کشور در حال حاضر مواجه است."

که آن نیز مشاهده می شود به صورت محلی در southcentral پنسیلوانیا است.

"ما WellSpan تجاوز جنسی پزشکی قانونی آزما (امن) برنامه گزارش یک چشم انداز مثبت در شدت هر دو کودک آزاری و خشونت خانگی مورد گفت:" مت Heckel سخنگوی WellSpan Health.

این COVID-19 شیوع این است که ایجاد یک بحران بی سابقه ای در سوء استفاده از کودکان بدون خالص ایمنی از زندگی خارج از خانه پالم گفت.

"اگر شما 24/7 قفل شده است و در همان خانه به عنوان کسی که تجاوز جنسی شما, آن است که بسیار حادثه," او گفت:.

کودکان نیز در معرض خطر شکارچیان خارج از خانه با توجه به کارشناسان.

وزارت دادگستری ایالات متحده هشدار داده است که با توجه به شیوع کروناویروس کودکان و نوجوانان در حال صرف زمان بیشتری را بدون نظارت آنلاین و آن را ساخت و آنها را در معرض استثمار جنسی کودکان.

[همه مشکوک آنلاین, ترفند و یا بهره برداری جنسی از یک کودک باید بلافاصله گزارش با تماس با 911 تماس با اف بی آی در tips.fbi.gov و یا پر کردن یک گزارش با مرکز ملی گم شده و به استثمار کودکان در 1-800-843-5678 یا report.cybertip.org با توجه به وزارت دادگستری است.]

به گزارش مرکز ملی گمشده و استثمار کودکان بیش از دو برابر در طول ماه اول اقامت در خانه, سفارشات, سراسر, کشور, بالا رفتن از نزدیک به 984,000 گزارش در ماه مارس 2019 به بیش از 2 میلیون گزارش در ماه مارس این سال است.

"مجرم جنسی در حال بهره گیری از این بیماری همه گیر" Vieth گفت.

پدر و مادر بیشتر تاکید کرد و پرداخت نمی توجه به همان اندازه به آنچه که کودکان خود را در حال دسترسی آنلاین, او گفت:.

"وجود یک همبستگی بین سایبر نکته line گزارش و غفلت" Vieth گفت. "وجود دارد یک افزایش از بچه ها که می خواهند به دور و آنلاین بیشتر و کمتری از مردم به دنبال آنها. این یک طوفان کامل برای دسترسی به کودکان آنلاین."

درس از گذشته

فریزر رئیس سوء استفاده از کودکان اطفال در پن استیت بیمارستان کودکان نگران است آنچه آمده به دلیل آنچه که در گذشته اتفاق افتاده است — به خصوص در طول رکود اقتصادی در سال 2008.

"یکی از نگرانی های بزرگ است که در سال 2008 در طول استرس اقتصادی, ما همه دیدن بسیاری از shaken baby syndrome," او گفت:. "ما می دانیم که در حدود نیمی از نوزادان متزلزل باید مشکلات توسعه است که گذشته تمام عمر خود را. تعداد بسیار کمی تا پایان کاملا طبیعی است."

کودک آزاری "سر به فلک کشید" در طول رکود اقتصادی, با توجه به مطالعه به رهبری دکتر راشل برگر, یک کودک آزاری متخصص در UPMC بیمارستان کودکان پیتزبورگ.

این مطالعه شامل بیش از 500 بيمار مبتلا به سوء استفاده و ضربه به سر که در محدوده سنی 9 ماه تا 6 سال است. بيماران تحت درمان در بیمارستان های کودکان در پیتسبورگ, Cincinnati, کلمبوس و سیاتل.

از کودکان مورد مطالعه بیش از 300 تا به حال صدمات شدید به اندازه کافی است که آنها نیاز به بستری در اطفال در بخش مراقبت های ويژه و حدود 100 درگذشت.

برگر راه اندازی این مطالعه در سال 2008 از آنجا که بیشتر بیماران در UPMC بیمارستان کودکان پیتزبورگ در حال مرگ بودند از سوء استفاده و ضربه به سر از از عدم تحمیل آسیب مغزی.

"فکر می کنم که بیشتر کودکان درگذشت از سوء استفاده و ضربه به سر بیش از هر نوع دیگری از آسیب مغزی که سال است که واقعا قابل توجه و بسیار در مورد او گفت:" در آوریل 2010.

برگر که هنوز کار به عنوان کودکان کودک آزاری متخصص در UPMC بیمارستان کودکان پیتزبورگ در دسترس بود برای مصاحبه هفته گذشته است.

"نتایج ما نشان می دهد که شده است وجود دارد افزایش در سوء استفاده و ضربه به سر که آن را همزمان با رکود اقتصادی و که آن را یک پدیده جدا شده و به منطقه ما اتفاق می افتد اما در سطحی بسیار گسترده تر از سطح" ایران برگر گفت: در آوریل 2010. "این نشان می دهد ما ممکن است نیاز به به طور چشمگیری افزایش کودک آزاری پیشگیری تلاش در حال حاضر و در آینده بار از مشکلات اقتصادی."

فریزر گفت مذاکرات زیادی در مورد پیشگیری است.

"قرار دادن کودک اگر کودک در حال گریه, سالم و تمیز," او گفت:. "فقط نزدیک درب. گریه نوزادان چرا که گاهی اوقات آنها نا امید حتی اگر نیازهای خود را برآورده. برخی از بچه ها فقط گریه. اگر کودک بیمار است, دریغ نکنید برای تماس با دکتر."

آسیب ها و سوء استفاده عواقب 2008 بيشتر از سر صدمات و آنها خواهد بود بیش از آن است که در این سال طرفداران می گویند.

"هنگامی که یک کودک آزار توسط کسی که آنها را دوست دارد که یک تجربه آسیب زا" Frasier گفت. "این می تواند قابل توجهی عاطفی و مشکلات توسعه."

آن را نیز مضر برای کودکان در یک محیط با بسیاری از سرخوردگی و یا همکاران که در حال مبارزه است. کودکان در معرض خشونت مزمن و یا حالات بد مبارزه در بزرگسالی او گفت:.

شاخص های اقتصادی مانند ایالات متحده نرخ بیکاری معلق در هوا حدود 15 درصد نشان می دهد زمان رکود بیشتر خواهد بود مانند رکود بزرگ از رکود اقتصادی سال 2008.

طرفداران نگران است که مانند آن-شاخص های اقتصادی-کودک آزاری می تواند بدتر این سال از در سال 2008.

"ما واقعا نمی خواهید به دانستن میزان آسیب برای یک دهه یا بیشتر اما ما دیدن شاخص" Vieth گفت.

اما تفاوت بزرگ دیگر بین سال های 2008 تا سال 2020:

"وجود دارد ساخته شده است در شیرهای ایمنی در سال 2008" پالم گفت. "کودکان می تواند به نوبه خود به معلمان و پدربزرگ و مادربزرگ. پدر و مادر می تواند رسیدن به زمانی که آنها نیاز به یک ساعت استراحت. ما لازم نیست که کسانی که در حال حاضر است."

طرفداران به دنبال راه حل

در یک عجله به استان ها و جلوگیری از گسترش coronavirus دولت استعفا مسئولیت خود را به کودکان آسیب پذیر پالم گفت.

او و دیگر پنسیلوانیا طرفداران خواهید گرگ و قانونگذاران به اقدامات فوری برای جلوگیری از سوء استفاده و صرفه جویی در زندگی:

  • مستقیم پنسیلوانیا دفتر وکالت و اصلاحات به سرعت با همکاری های میان رشته ای و مبتنی بر جامعه ذینفعان به منظور توسعه و گسترش کودک آزاری و غفلت از استراتژی های پیشگیری.
  • افزایش اتکا به شواهد مبتنی بر کشندگی ابزار غربالگری زمانی که پلیس در پاسخ به یک گزارش از خشونت خانگی
  • صفحه نمایش به طور موثر و نظارت بر افراد آزاد شده از یک مرکز تادیبی به خصوص در تسریع جدول زمانی با توجه به COVID-19 استراتژی کاهش
  • حفاظت از کودکان, شناخت اثر ترکیبی از COVID-19 و مواد مخدر بیماری همه گیر مانند پیاده سازی و نظارت بر برنامه های امن برای مراقبت از نوزادان متولد شده تحت تاثیر مواد مخدر قرار گرفتن در معرض دارو به راحتی در دسترس قفل جعبه ارائه پشتیبانی درمانی هنگامی که یک کودک است که در حال حاضر مصرف بیش از حد
  • توانمند سازی پنسیلوانیا فرزند مدافع ایجاد شده توسط فرمان اجرایی به رهبری مستقل و حساس به زمان بررسی. این بررسی باید تمرکز جدی در نزدیکی کشنده و مرگبار حوادث زمانی که کودک آزاری مشکوک است و یا زمانی که سوء استفاده ممکن است مشکوک اما کودک بود دریافت خدمات از بودجه عمومی کودک-خدمت نظام و یا مقیم یک دولت مجوز تسهیلات.
  • بهبود و تقویت ابزارهای مورد استفاده برای صفحه نمایش تریاژ و انتقال گزارش های ساخته شده به ChildLine. گزارش به و انتظارات پنسیلوانیا رفاه کودکان سازمان آنقدر گسترده ای به عنوان ensnaring خانواده برای بسیاری از آنچه را به عنوان عواقب ناشی از فقر در مقابل سوء استفاده. در مقابل گزارش می دهد که شامل یک پرچم قرمز (یا بسیاری) در حال سقوط از طریق ترک.
  • اهرم کودک محور کودکان حمایت مراکز و کارشناس ارزیابی پزشکی به عنوان یک هسته اختیاری نیست جزء سوء استفاده از کودکان تحقیقات.
  • پایان خودسرانه جدول زمانی برای نابودی رفاه کودک سوابق.
  • ایجاد یک لایه رویکرد به کودک آزاری رجیستری. در حال حاضر زمان برای پنسیلوانیا به حرکت فراتر از یک one-size-fits-all رویکرد که توسط یک مجرم قرار داده شده است در پنسیلوانیا کودک آزاری رجیستری. برخی از نام عاملان باید گنجانده شده در رجیستری به طور نامحدود و دیگران برای زمان کمتر مانند 5 یا 10 سال.

مهم ترین توصیه پالم گفت: خواهد بود که هر گونه گزارش از یک کودک آسیب نیاز به ارزیابی توسط یک دکتر نه یک کودک کارگر خدمات.

گرگ را نمی پاسخ به سوالات در مورد فرماندار برنامه ریزی برای کاهش شکاف ها در حفاظت از کودکان در طول COVID-19 بحران است.

"وزارت خدمات انسانی همچنان ثابت قدم در تعهد ما به حمایت و ارائه خدمات به کودکان و خانواده ها در سراسر پنسیلوانیا" Fogerty گفت. "بالاتر از همه, ما در حال تمرکز بر حصول اطمینان از این که کودکان هنوز در حال امن نگهداری می شود و اتهامات سوء استفاده و یا غفلت در حال گزارش و بررسی شده است."

هر کسی دست زدن به موارد سوء استفاده از کودکان باید در نظر گرفته شود ضروری کارگران Vieth گفت.

"آنها بیش از حد در برخورد با زندگی و یا مرگ موقعیت," او گفت:. "دولت نمی تواند برش را در هر راه است."

کودک آزاری تحقیقات را ادامه داد و در طول بهداشت عمومی بحران Fogerty گفت و همه ChildLine گزارش نمایش و کارگردانی به قدرت مناسب برای بررسی و پیگیری.

وزارت خدمات انسانی نیز همکاری نزدیک با وزارت آموزش و پرورش برای کمک به معلمان یاد بگیرند که چگونه به نقطه نشانه هایی از سوء استفاده احتمالی و یا غفلت از طریق آموزش از راه دور.

DHS در تلاش است به آموزش عمومی چگونه به نقطه بالقوه سوء استفاده و نحوه گزارش آن را از طریق رسانه های اجتماعی, رسانه های کمک رسانی در حال انجام پرداخت در رسانه ها و از طریق وزیر بهداشت و درمان دکتر راشل Levine روزانه توجیهی Fogerty گفت.

اتکینسون رئیس حفاظت از کودکان در خیابان کریستوفر, پشتیبانی از این تلاش است.

"این مفهوم است که هر کس موظف خبرنگار" او گفت:. "اگر شما چیزی در مورد آن می شود کار خود را به آن را گزارش."

[DHS را تشویق می کند هر عضو از کسانی که مظنون است که یک کودک مورد آزار قرار گرفته و یا نادیده گرفته شده برای تماس با ChildLine در 1-800-932-0313.]

حفاظت از کودکان طرفداران نیز کار را برای جلوگیری از سوء استفاده قبل از آن آغاز می شود.

از طریق بازی امن و ایمن ماندن ابتکار the Butler County, اتحاد برای کودکان در حال جمع آوری جدید نشده, تخته, کارت, بازی, و بازی در فضای باز خواهد شد که توزیع به خانواده ها در سراسر شهرستان.

این بازی استفاده می شود برای ساخت روابط خانوادگی و کاهش این نوع از استرس خانواده است که می تواند منجر به سوء استفاده گفت: Denna هیز مدیر اجرایی در Butler County, اتحاد برای کودکان.

او و تیم او در حال تلاش برای رفتن به هر Butler County مدرسه حداقل یک بار به دست بازی ها و منابع به خانواده های هیز گفت. این منابع شامل آگهی در مورد پدر و مادر در طول همه گیر و همچنین منابع موجود در جامعه.

"من فکر می کنم وجود دارد برخی از منابع است که اواسط ماه به بالا-درآمد خانواده ها نمی دانند ممکن است در مورد, مانند, 211," او گفت:.

از 211 تلفنی که توسط United Way رایگان, محرمانه, ارجاع خدمات است که ارتباط تماس گیرنده با بهداشت مسکن و خدمات انسانی اطلاعات است.

هیز است به خصوص در مورد اواسط ماه به بالا-درآمد خانواده ها به دلیل "کسانی که پدر و مادر استفاده نمی شود برای بودن در خانه و شما باید بیشتر از پدر و مادر که باید به homeschool. سطح بالاتری از استرس می تواند منجر به عاطفی و جسمی و سوء استفاده جنسی."

[DHS تشویق پدر و مادر و خانواده که در حال مبارزه برای مقابله در این زمان بحران به رسیدن برای کمک به. هر کسی که مبارزه با بهداشت روانی و یا که نیاز به ارجاع به برنامه های مفید می توانید تماس بگیرید پنسیلوانیا جدید پشتیبانی و ارجاع خط تلفن است که در عمل 24/7 توسط ماهر caseworkers. شماره تماس 1-855-284-2494. برای TTY شماره گیری 724-631-5600.]

هیز گفت: رسیدن به, برای کمک و یا داشتن کسی تماس ChildLine معنا نیست که کودکان را از پدر و مادر خود و یا نگهبان.

"پنسیلوانیا رفاه کودک سیستم طراحی شده است به خانواده متمرکز شده است," او گفت:. "وجود دارد یک کار بسیار غلط روایت است که یک تماس ساخته شده است و یک کودک رفاه کارگران نشان می دهد و کودک برداشته شده است. کودکان نه تنها به حذف هنگامی که آن را آخرین چاره است."

و هر چه زودتر گام های پیشگیرانه گرفته می شود کمتر احتمال دارد که اتفاق می افتد.

هیز مردم را تشویق به رسیدن در حال حاضر به خانواده هایی که ممکن است در مبارزه. او توصیه می کند کمک به پدر و مادر مشغول خود لیست مواد غذایی و مصرف شام و یا کوکی ها به صفحه اصلی.

"انجام آنچه شما می توانید برای روشن روز کسی," او گفت:. "کمی وجود دارد چیزهایی که شما می توانید امروز را به کسی زندگی راحت تر و جلوگیری از کودک آزاری و غفلت است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن