'انجام' است لیدی گاگا بهترین, ترین, پیروزی, کار به تاریخ

درجه: 4.5/5.0 در سال 2017, لیدی گاگا, لرزاند Super Bowl halftime show با عملکرد باور نکردنی پس از انتشار پنجمی

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

در سال 2017, لیدی گاگا, لرزاند Super Bowl halftime show با عملکرد باور نکردنی پس از انتشار پنجمین آلبوم استودیویی Joanne. در سال 2018 او از زاویه های مختلف همکاری بازیگران در "ستاره متولد شده است" — یک فیلم است که گنجانیده استعداد آوازی او به عنوان به خوبی به عنوان سرپرست قابلیت های. از آنجا که این نقاط عطف مهم در decadelong حرفه ای طرفداران در انتظار انتشار بعدی, انفرادی, رکورد. با های انجام گاگا در نهایت تحویل فراتر از انتظارات با یک بدن از کار است که هوشمند و کم سابقه پیچیده است.

علم رنگ شناسی مظهر جنبه های بسیاری از ستاره پاپ کاوش با ذهن آگاهی از جایگاه خود به عنوان یک زن در موسیقی پاپ میباشد. در حالی که محتوای بسیار متراکم موسیقی هیجان انگیز باقی می ماند. اکثر این آلبوم شامل الکترو پاپ آهنگ رقص حمل و نقل گاگا تمام راه برگشت به این سبک از متولد این راه در حدود سال 2011. ضربه سنگین و جوی انجمن ها با صدای بلند این کار که بی شک باشگاه و رقص-طبقه آماده شده است. دل شکسته است در عنصر خود را در اینجا تراورس رکورد تولید با یک دمدمی سهولت یکی فقط می توانید انتظار از "مادر هیولا."

آلبوم باشگاه bangers که در آن همکاری و همچنین, تک آهنگ های مانند "911." دل شکسته همکاران Ariana Grande BLACKPINK و التون جان در خدمت مربوطه خود را در آهنگ با تلخی انتظار می رود از این صنعت بزرگ به نام. "باران من" یک سرود پشتکار نمایشگاه برجسته آواز استعدادهای هر دو دل شکسته و گراند. "آب نبات ترش" واضح است قصیده به K-pop نوع است که در افزایش محبوبیت در ایالات متحده در سال های اخیر با کمک استادان گروه دختر BLACKPINK. در نهایت "سینوسی از بالا" خاطرات از دل شکسته گذشته و بازگویی مبارزات خود را به شنیده می شود و درک جاست پشتیبانی توسط یکی از بسیاری از تحت تاثیر موسیقی — التون جان.

Chromatica متوقف نمی شود, با این حال, در, ساده, باشگاه bangers. بر خلاف بسیاری از آثار قبلی این آلبوم حساب برای طیف گسترده ای از دل شکسته مبارزات شخصی انجام این کار با تماس بر روی طیف گسترده ای از ژانرهای. رکورد سه داور نجفي احساس هوشمند و هدفمند حرکت را از طریق آنچه احساس می کند مانند اعمال در برادوی درام. هر یک از این اعمال حامل معنا و تجانس اجازه می دهد رکورد به جریان با تنگی بی نظیر در دل شکسته را آلبومها.

عاطفی و تغزلی برجسته رکورد آمد که دل شکسته است در او بیشتر آسیب پذیر است. "عروسک پلاستیکی" و شبیه آهنگ "آزادی زن" گذشته رمز و راز که در اطراف Gaga تصویر عمومی و ارائه یک شیشه به دنبال به موانع او است و همچنان به صورت. "من و زندگی در یک جعبه صورتی خیلی بلند/ I am top shelf آنها ساخته شده من قوی" او با ابراز تاسف در "عروسک پلاستیکی." این دل شکسته که ما به ندرت به دیدن او پیاده پدرسالار موانع در مواجهه با زنان در موسیقی پاپ میباشد. او با تجربه این تظاهرات از نهادی زن ستیزی و او می پردازد و آنها را با قلب و ذهن است.

Standouts در Chromatica گسترش به دل شکسته متنوع از تأثیرات آنجا که او تغزلی عمق. در یکی از این آلبوم را برجسته "بابل" دل شکسته به نظر می رسد برای اشاره به "توپ فرهنگ" یک تجاوز+ زیرگروه که intertwines کشیدن, رقص و موسیقی محبوب است. این موجب یک سبک خاص و عطر و طعم از موسیقی از جمله تکنو یا "voguing" آهنگ که دل شکسته بر سراسر "بابل." این آهنگ خوش بین لودگی و نوشته شده با خیره کننده میزان شوخ طبعی است. این سرند با کتاب مقدس و منابع تاریخی بافته شده با عبارات مصطلح که برای هیجان انگیز "رواج قادر" آهنگ دور افتاده.

یک ترکیب هوشمندانه از سبک و باهوشتر تغزلی هنر و صنعت را Chromatica چراغ در دل شکسته را اعم آلبومها. بیش از هر چیزی دل شکسته به نظر می رسد به درک او کار می کنند و جای خود را در رابطه با آن — تولید لحظات در رکورد که احساس فراتر از جاذب آهنگ های او به طور گسترده ای شناخته شده است. شنوایی او فراتر در این راه خطر ناک یادآوری و هیجان انگیز هنری بالقوه او نمایش داده می شود تمام راه برگشت در سال 2009 در آغاز زندگی حرفه ای خود را. زمان ثابت کرده است که او یک نیروی عظیم منهدم کننده در دنیای موسیقی و یک عامل اصلی در یک صنعت است که به نظر می رسد سریع به دور انداختن آنچه در آن است از دست داده است علاقه. واضح است که هر چند دل شکسته ثابت کرده است که قادر به نگه داشتن توجه ما است.

تماس با رایان Garay در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب