شهر برکلی برنامه افزایش استفاده از فضاهای عمومی

شهر برکلی اخیرا به تصویب دو طرح برای افزایش استفاده از فضاهای عمومی و خیابان ها. سالم خیابان ابتکار که داوطلب

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

شهر برکلی اخیرا به تصویب دو طرح برای افزایش استفاده از فضاهای عمومی و خیابان ها.

سالم خیابان ابتکار که داوطلب سازمان پیاده روی دوچرخه برکلی شده است هل دادن از ماه مارس شامل محدود کردن از طریق-ترافیک ماشین ها در خیابان ها و ساخت آنها را قابل دسترس بیشتر را به عابرین پیاده و دوچرخه سواران. برکلی خارج از منزل برنامه با هدف باز کردن فضاهای عمومی و خیابان ها برای رستوران ناهار خوری.

سالم خیابان ابتکار اجرا شد در سه برکلی خیابان ژوئن 11. همانطور که در حال حاضر وجود دارد تنها موانع و نشانه های مطلب "در نظر گرفتن مسیرهای دیگر" در بخش از خیابان نهم راسل خیابان و ادیسون لباt.

بن Gerhardstein یک عضو کمیته هماهنگی در راه رفتن دوچرخه برکلی اما گفت که او فکر می کند این شهر رویکرد می تواند رفتن بیشتر است. برای جلوگیری از رانندگان Gerhardstein می خواهم اصلاحات به علامت بعلاوه به بیشتر و موانع موجود در خیابان ها.

نشانه ها را به طور مستقیم به منع رانندگان از رانندگی در خیابان ها به عنوان همسایه شهرستانها مانند سان فرانسیسکو و اوکلند انجام داده اند اما به جای آنها هشدار می دهند که ممکن است پیاده یا دوچرخه سواران که Gerhardstein آرزوها برای رفع.

"آنچه ما در حال حاضر نه تنها موثر در داشتن یک رانندگان تجدید نظر در صورتی که جایی که آنها می خواهید به درایو" Gerhardstein گفت. "تا زمانی که بیشتر رانندگان در انتخاب مسیر مختلف مردم در حال رفتن به احساس راحت گرفتن که فضا برای پیاده روی و دوچرخه سواری."

از خارج از منزل برنامه هنوز در مراحل اولیه آن طراحی و شورای شهر رای دادند ژوئن 2 به جلو حرکت می کند با ایجاد یک طرح برای فضای باز ناهار خوری.

برکلی بهداشت عمومی سفارش می کند در حال حاضر اجازه می دهد تا برای ناهار خوری, اما خواهد شد که به احتمال زیاد تغییر ژوئن 19. پس از آن این برنامه نیاز به نهایی شدن و تصویب شده قبل از آن را می تواند اجرا شود با توجه به الکس, Knox, مدیر اجرایی تلگراف بهبود کسب و کار منطقه است.

برنامه های شهر به اعلام یک چارچوب برای طرح در این هفته با توجه به شهرستان سخنگوی Matthai Chakko.

این طرح به گسترش موجود پیاده رو صندلی به نزدیک و یا بخشی از برخی از خیابان ها و یا برای ایجاد موقت "parklets" موجود در پارکینگ و یا در حال بارگذاری مناطق.

ناکس گفت: رستوران ها خواهد شد به احتمال زیاد شروع فضای باز ناهار خوری قبل از اوایل ماه جولای.

"ما هیجان زده برای پتانسیل" ناکس گفت.

او افزود که اگر چه جزئیات نشده نهایی این برنامه ممکن است کمک به بسیاری از تلگراف خیابان کسب و کار برای زنده ماندن.

"هر یک از این برنامه ها با استفاده از فضای عمومی در جهت منافع مشترک و از آنها به نفع یک طیف گسترده ای از مردم از جمله ساکنان تجار رستوران – و مشتریان از کسانی که کسب و کار" Chakko گفت: در یک ایمیل.

هر دو طرح در نظر گرفته شده به پروژه های بلند مدت هستند و به احتمال زیاد در محل تا زمانی که این شهر در محلی اضطراری است.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب