شهر برکلی پیشنهاد فضای باز ناهار خوری برای بازگشایی رستوران

شهردار برکلی جسی Arreguín و معاون شهردار سوفی هان معرفی قوانین شنبه به هموار کردن راه برای بازگشایی رستوران ها

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

شهردار برکلی جسی Arreguín و معاون شهردار سوفی هان معرفی قوانین شنبه به هموار کردن راه برای بازگشایی رستوران های شهر با اجرای فضای باز ناهار خوری.

در صورت تصویب این پیشنهاد اجازه می دهد که شهر manager برای شناسایی مکان در سراسر برکلی خواهد بود که عملی برای فضای باز ناهار خوری. مکان های که مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از گسترده پیاده رو خیابان مادها ساختمان curtilages سطح بسیاری مناطق پارکینگ عمومی و پارک ها با توجه به استفان Elgstrand سخنگوی Arreguín. این طرح الهام گرفته شده بود شبیه طرح های بین المللی برای تبدیل فضاهای باز به فضای باز کافی نت ها و تنظیم شده است را به رای گیری در طول 2 ژوئن شورای شهر نشست.

"این رویکرد نوآورانه اعتصاب تعادل مناسب در حمایت از کسب و کار و کارگران در حالی که حفظ اجتماعی فاصله اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس" Arreguín گفت: در آزادی مطبوعات. "این پیشنهاد ما را قادر به بازگشایی بخش مهمی از اقتصاد ما در حالی که به حداقل رساندن خطر عفونت های جدید."

با توجه به Elgstrand پیشنهاد را شامل رستوران ها, کافه ها و مغازه های مواد غذایی. برکلی مجلسی, مرکز شهر برکلی انجمن های محلی و بهبود کسب و کار منطقه خواهد بود مشورت برای کمک به توسعه بهداشت و نگهداری و ذخیره سازی پروتکل های برای کسب و کار درگیر است.

تحت پروتکل کسب و کار نیز مجاز به درخواست برای استفاده از خیابان های سطح تعداد زیادی پارکینگ های عمومی فضاهای تفریحی عمومی و فضاهای مجاور بسته به عنوان موقت فضای باز ناهار خوری ترتیبات با توجه به Elgstrand. فضای باز ناهار خوری ترتیبات اجازه می دهد تا برای هر دو مطابق با جدایی فیزیکی و باز کردن کسب و کار.

"ما می دانیم که بسیاری از رستوران ها را بسیار محدود ظرفیت ساختار داخلی خود صندلی در یک راه امن و بنابراین امید است که با ارائه اضافی خارج از فضای این کمک خواهد کرد که کسب و کار قادر به خدمت به مشتریان بیشتر" Elgstrand گفت: در یک ایمیل.

پس از آغاز این شهر پناهگاه در محل ممنوع است که در شخص ناهارخوری بسیاری از برکلی رستوران شده اند در معرض خطر دائمی بسته شدن. این تعطیلی را یک معضل اساسی در اقتصاد این شهر و نرخ اشتغال. با توجه به آزادی مطبوعات از سال 2018 محصولات غذایی را تا 34.5 درصد از این شهر خرید و فروش مالیات بر درآمد.

شهر برکلی بوده و کار با کسب و کارهای محلی در پناهگاه در محل. این شهر ایجاد شده برکلی صندوق امداد ارائه شده است که $335,000 به 120 رستوران ها در ماه آوریل است. رستوران ها و سازمان های غیر انتفاعی نیز همکاری برای ارائه مواد غذایی به افراد مسن و بی خانمان جامعه است. علاوه بر این بسیاری از رستوران ها در ادامه به ارائه takeout و خدمات تحویل.

Elgstrand اضافه شده است که این پیشنهاد را نه تاثیر منفی مردم به سفر در سراسر برکلی است.

"همانطور که با هر جشنواره یا رویداد (مانند کشاورزان بازار) است که نیاز به بسته شدن جاده, ترافیک خواهد بود به سادگی detoured بنابراین ما انتظار می رود هر گونه اثرات منفی بر مسافران با هر یک از این ممکن است جاده تعطیلی" Elgstrand گفت: در ایمیل.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب