شهر برکلی در نظر گرفتن جریمه برای زیر COVID-19 سیاست های بهداشت

به عنوان COVID-19 انتقال عفونت و افزایش در برکلی مقامات شهرستان در حال کار بر روی چند طرح برای کاهش گسترش آن ب

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

به عنوان COVID-19 انتقال عفونت و افزایش در برکلی مقامات شهرستان در حال کار بر روی چند طرح برای کاهش گسترش آن به عنوان مورد بحث در یک سالن شهر شنبه است.

شهر برکلی در مورد تعداد افزایش یافته است به 363 موارد تقریبا 40% افزایش بیش از دو هفته گذشته. بیشتر از مرگ و میر نیز گزارش شده در دو هفته گذشته در آوردن شهر COVID-19 تعداد مرگ به سه.

با توجه به بهداشت شهرستان افسر لیزا هرناندز افزایش تعداد موارد در میان UC برکلی دانشجویان در حال کمک به این شهر مورد تعداد اما بدن دانش آموز نمی خرس مسئولیت تنها برای شهرستان را افزایش دهد. او افزود که افراد جوان تر از 30 و کسانی که بین 50 تا 70 سال را سن جمعیت با بالاترین نسبت از تست مثبت.

"من نگران هستم که با سطح انتقال در جامعه ما" هرناندز گفت: در طول سالن شهر. "ما شاهد بسیاری از آنچه که از نظر ما جامعه انتقال, که در آن ما هستند هنوز مطمئن شوید که دقیقا همان جایی که مردم در حال گرفتن این بیماری است."

شهر هنوز در حال مبارزه با افراد زیر بهداشت عمومی سفارشات با توجه به برکلی شهردار جسی Arreguín اگر چه شهرستان معاون مدیر پل Buddenhagen گفت: اکثریت مردم او را می بیند هستند مطابق.

با توجه به Buddenhagen این شهرستان دارای 120 noncompliance شکایت علیه برکلی کسب و کار را از فشار زمان همه از آن پرداخته شده است. هیچ کسب و کار تعطیل شده اند و در عین حال.

دولت قانون مانع این شهرستان از صدور جریمه و یا اشکال دیگر از مجری در پاسخ به شهروندان و یا کسب و کار نه مطابق با صورت پوشش یا فیزیکی, فاصله, سیاست اگر چه شکستن بهداشت عمومی توصیه در نظر گرفته شده است تخطی از قانون با توجه به Buddenhagen.

Buddenhagen اضافه شده است که این شهر مدیر دفتر در حال آماده سازی را به یک آیتم به شورای شهر در ماه سپتامبر است که اعطای این قدرت به وضع مدنی جریمه در پاسخ به noncompliance.

"در حال حاضر ما در حال صدور تقدیر نامه به مردم هستند که با پوشیدن چهره و پوشش" Arreguín گفت: در طول سالن شهر. "ما در حال تشویق مردم به عنوان شهروندان خوب و به دنبال این نیاز به دلیل آن مهم است که به کاهش گسترش COVID-19."

این شهرستان در افزایش مثبت COVID-19 آزمایش و بستری شدن در بیمارستان کافی ورود اطلاعات در تماس با ردیابی و کمبود تجهیزات حفاظت فردی باید آن را در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را نظارت لیست.

از آنجا که این برکلی است که مانع از بازگشایی بیشتر برای حداقل سه هفته و بنابراین نمی توان به راه اندازی مجدد هر گونه فعالیت اقتصادی با توجه به هرناندز.

"من می دانم که چگونه به چالش کشیدن آن است که نه تنها برای شهروندان بلکه برای کسب و کار, اما آن را ضروری است برای حفظ جامعه ما امن و برای دریافت از طریق این بیماری همه گیر" Arreguín گفت: در طول سالن شهر. "تا زمانی که ما گسترده و عظیم در دسترس بودن واکسن خطر هنوز هم ادامه دارد."

بعدی سالن شهر برگزار خواهد شد Aug. 15.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن