شهر برکلی به رنگ "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" در خیابان های آن

برکلی را رنگ سیاه و سفید "زندگی" موضوع در یکی از خیابان های شهرستان در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش پس

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

برکلی را رنگ سیاه و سفید "زندگی" موضوع در یکی از خیابان های شهرستان در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش پس از تصویب اضطراری مورد در دستور کار روز سه شنبه شورای شهر نشست.

با الهام از یک خیابان نقاشی دیواری در واشنگتن دستور کار مورد توصیه نقاشی "Black Lives Matter" در مارتین لوتر کینگ جونیور راه بین مرکز و خیابان و Allston راه است.

"این مورد را به طور مشابه ایجاد هنر عمومی در یاد محل در برکلی برای ابراز حمایت از زندگی توجه جنبش به افتخار برکلی خود صلح تظاهرکنندگان و برای برقراری ارتباط همبستگی با شهردار واشنگتن دی سی" دستور کار خواند.

دستور کار همچنین پیشنهاد می کند که شهر رنگ واژه "Ohlone خاک" در Milvia خیابان نیز بین مرکز و خیابان و Allston راه به رسمیت شناختن این واقعیت است که برکلی واقع در Ohlone خاک.

هر چند دستور کار را تشویق می کند شهر مدیر Dee Williams-ریدلی برای کار با هنرمندان محلی و داوطلبان شورا مورد بحث اجازه می دهد اعضای جامعه شرکت کنند.

مالی دخالت از شهرستان که شامل هزینه رنگ, کارکنان, زمان و موقت, خیابان تعطیلی با توجه به آیتم استفاده کنید.

"البته سیاه اتحادیه دانشجویی معتقد است این مهم است که بصری یادبود آثار به افتخار سیاه زندگی" گفت: کال سیاه اتحادیه دانشجویی در یک ایمیل به بیانیه. "بسیاری شده اند و خلاق آن را یک گام در مسیر درست است. شهر باید فراتر از بزرگداشت ،

پیاده روی دوچرخه برکلی عضو کمیته لیزا Lutzker گفت: این گروه به طور کلی پشتیبانی از این طرح اما پیشنهاد نقاشی نمی تواند در Milvia خیابان اعتقاد داشتند که خیابان نقاشی دیواری احتمالا می تواند مخدوش آینده ساخت و ساز.

Lutzker اشاره کرد که این گروه همچنین خواستار تغییر سیاست در مورد برکلی اداره پلیس علاوه بر نقاشی دیواری.

برکلی دانش آموز و اعتراض سازمان Isadora د آزادی به طور مشابه به نام "سریع و موثر عمل" از شهرستان.

او با همکاری سازمان و همکار برکلی بالا, دانشجو, Maribel ویلیامز توافق saying او می خواهد برنامه ای ساخته شود پال خواستار قطع بودجه دولت از بشکه و برای کسانی که بودجه را مجددا اخذ شود به شهر دیگر منابع مانند مراکز بهداشتی و درمانی و مدرسه بودجه.

شورای شهر به اتفاق آرا تصویب این مورد در طول جلسه.

تماس با Tarunika کاپور در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن