شهر سانتا باربارا تا حد زیادی کاهش می یابد فاضلاب نشت

ده سال پیش در شهر سانتا باربارا با تجربه 41 فاضلاب نشت و در نتیجه از دست دادن 12,638 گالن مواد سرخ از خانه ها

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

ده سال پیش در شهر سانتا باربارا با تجربه 41 فاضلاب نشت و در نتیجه از دست دادن 12,638 گالن مواد سرخ از خانه های شهر که در غیر این صورت می توانست در نهایت در بر داشت راه خود را به تصفيه خانه فاضلاب. ظاهر از کوره را پوشش می دهد 7,622 گالن جریان را به شهر creeks و در نهایت به اقیانوس. سریع به جلو به 2019. تنها چهار فاضلاب نشت. از 705 گالن که گران سست و تنها 122 ساخته شده راه خود را به شهر آبراه.

این تحول چشمگیر موضوع آرام شادی در طول COVID-تحمیل واقعیت مجازی از این روز سه شنبه شورای شهر نشست. هزینه 49 میلیون دلار در لوله های فاضلاب تعمیرات و جایگزینی سانتا باربارا آب درمان تیم برنده منطقه ای و ایالتی جوایز.

کمی وجود دارد, شادی, اما در سال 2011 زمانی که این سفر آغاز شد. که هنگامی که سانتا باربارا Channelkeeper شکایت تالار شهر بیش از آن به شدت متخلخل و لوله های فاضلاب. که طرح دعوی در دادگاه موجب کمبود بیمار خواهد شد و کبود احساسات. حتی محیط زیست در شورای عصبانی بودند با این استدلال که طرح دعوی در دادگاه غیر ضروری بود; تالار شهر در حال حاضر در حال حرکت به رفع چیز; شهر وکلای هزینه های آمد و به $700,000.

Kira ردموند Channelkeeper اجرایی, مدیر گفت: طرح دعوی در دادگاه ثابت لازم به عمل است. اگر فاضلاب نشت جریان به شهرستان creeks آن به منزله تخلف از آب تمیز عمل می کنند. سازمان حفاظت محیط زیست درگیر شدم. در سال 2012 سازمان حفاظت محیط زیست تایید رسمی و الزام آور حقوقی حل و فصل شناخته شده در زبان به عنوان یک رضایت فرمان — بین شهرستان سالن و سانتا باربارا Channelkeeper جزئیات دقیقا چه درمانی گام برداشته خواهد شد و بیش از آنچه در قاب زمان. 31 مارس که رضایت فرمان — که زد از هشت سال — رسما تمام شده است. برای یک شهر است که به خود می بالد در اینکه زادگاه جنبش زیست محیطی بلند کردن اجسام از این فرمان نیز فرصتی برای آرام جشن.

این پنج شنبه, Amanda Flesse شهر را فاضلاب سیستم های مدیریت محتوا به اجازه دهید حقایق برای خود صحبت می کنند. برای کسانی که تمایل به توجه دفع فاضلاب به عنوان یکی دیگر از خارج-از-نگاه-کردن-از-ذهن شهرداری ضرورت تور او و دستیار او برادلی نادر ارائه شد و هر دو چشم باز و جذاب است. معلوم شهرستان سانتا باربارا صلاحیت بیش از 257 کیلومتر از خطوط فاضلاب. بسیاری از آنها شش تا هشت اینچ در قطر و ساخته شده از سخت—"دیوار"—خاک رس. متوسط فاضلاب لوله 55 سال است. اگر تمام کسانی که در لوله ها به صف شدند تا در یک خط مستقیم نادر گفت: councilmembers از راه دور تصویری از آنها می خواهم اجرا در سراسر مرز تمام راه را به Ensenada, مکزیک. نیست که تعداد 25000 خصوصي لترال اجازه می دهد که صاحبان اموال به خیط و پیت کردن محتویات خود را commodes به شهر شبکه ای از لوله های.

چالش بزرگ نگه داشتن این صنعت مشغول به کار است که سن و ریشه. هنگامی که خشکسالی اعتصاب آنها همواره انجام, ریشه های درخت به نحوی می دانم که در آن برای رفتن به پیدا کردن آب است. پیر لوله های خاک رس بسیار از یک مسابقه در برابر تشنه درختان. به عنوان یک نتیجه رضایت فرمان شهرستان سالن تعمیر و یا جایگزین 28 مایل از لوله. که شامل ده مایل از بالا-خطر لوله. با توجه به ردموند از Channelkeeper که دو بار به عنوان آنجا که می توانست اتفاق افتاده است بدون رضایت فرمان.

Flesse مشخص شده یک میزبان از دیگر تغییرات آغاز برای رفع مشکل. مکرر تعمیرات. آب با فشار بالا به ضرب گلوله به لوله های صیقلی کردن هر گونه انسداد و تکه تکه هر سرزده پوشش گیاهی است. آکوستیک تست لوله است. مدار بسته تلویزیون بازرسی. همه این اجازه می دهد تا مهندسان شهرستان را اولویت بندی تعمیرات. قبل از فرمان شهرستان, سیاست شد و به جای یک مایل از لوله در سال است. پس از فرمان آن شتاب به 3.56 کیلومتر در سال است. این همه البته از پول هزینه. تصفيه نرخ افزایش قابل ملاحظه ای در آن زمان. در طول سال برخی از councilmembers شد و سریع به سرزنش Channelkeeper برای کسانی که افزایش نرخ. ردموند اصرار داشت که بسیاری از کسانی که افزایش رفت و برای پوشش هزینه های این شهرستان را مجبور به تحمل هر حال.

در طول راه سالن شهرستان به تصویب رسید تهاجمی تر پروتکل درمان برای دفع چربی روغن و گریس شناخته شده توسط مخفف مه خود گمنام موضوع قابل توجهی توطئه های سیاسی و خودی بیس بال. توسعه جامعه ایفا کرده است نقش بیش از حد. Flesse او برجسته گروه اخیر تکواندو برنامه — بهتر شناخته شده به عنوان آنچه که به خیط و پیت کردن. مسئله واقعی است و چه چیزی نیست به خیط و پیت کردن. در این لیست که — به خصوص در عصر COVID — در حال بهداشتی دستمال مرطوب. آنها چوک لوله های.

هزینه نگهداری یک سیستم در تعمیر خوب ثابت کرده است به چالش کشیدن. بسیاری از مشکلات سرچشمه نیست با این شهر لوله ها اما با خصوصي لترال. اگر کسانی که لترال هستند معیوب تعمیر و هزینه های گزاف را می توان. در ابتدا سالن شهر ارائه تخفیف برنامه برای جلب صاحبان اموال نه به تعویق انداختن تعمیر و نگهداری. در سفارش $900,000 کوکی بود به سرعت تخلیه شده است. لوله کش, آنها معتقد بودند بازی های سیستم, شارژ نرخ تورم به مشتریان بودند که با پول دولت است.

تالار شهر به ایده نیاز به خصوصی لترال به تصویب بوی آزمون در صورتی که ملک به فروش رسید. املاک و مستغلات لابی قابل پیش رفت bonkers و تالار شهر حمایت کردن. اخیرا شهرداری تصمیم گرفتند به ارائه یک لیست به نمایش در آمد و فروشندگان قابل اعتماد که توافق کرده اند به اتهام نرخ مناسب ارز برای کسب و کار است که همراه با تالار شهر ارجاع. در حالی که برنامه موفق ثابت شده است که شوک دشنه درگیر با فاضلاب بعد از تعمیرات باقی می ماند یک موضوع داغ.

در سخنرانی خود در شورای این جمعه دوباره توسط squawk box و نه در فرد — Kira ردموند با تمجید از پیشرفت های ساخته شده توسط تالار شهر در محدود کردن تعداد و حجم نشت; سواحل پاک و آب پاک است. پرونده های حقوقی مانند او او اذعان دارد "هستند نه محبوب ارزان یا راه آسان برای تامین پیشرفت های زیست محیطی" اما او افزود: "متاسفانه گاهی اوقات تنها راه برای به دست آوردن نتایج ملموس است که باید واقعی و قابل اندازه گیری تاثیر است."

چند میلیون دلار به سوال "چه در حال حاضر؟" مدیر برنامه Flesse خواست شورای برای حفظ پشتیبانی از تلاش حتی بدون رضایت فرمان. بدون بودجه کافی به او گفت: تعمیر و نگهداری تعمیر و تعویض کار نمی تواند ادامه دهد و در همان سرعت و برخی از پیشرفت های بدست آمده در طول 10 سال گذشته می تواند تبدیل به قابل بازگشت نیست.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن