مقامات شهرستان آدرس وضعیت COVID-19 در برکلی طی مجازی تاون هال

شهردار برکلی جسی Arreguín برگزار شد تاون هال نشست روز شنبه به بیش از وضعیت COVID-19 تست در برکلی و پاسخ به سوا

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

شهردار برکلی جسی Arreguín برگزار شد تاون هال نشست روز شنبه به بیش از وضعیت COVID-19 تست در برکلی و پاسخ به سوالات از ترکیبات با توجه به آنچه مجاز است در جریان پناهگاه در محل سفارش.

شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی پیوست شهردار در مشاوره عمومی در فعالیت در فضای باز محدودیت به خصوص با توجه به افزایش تمایل به بیرون رفتن و ملاقات با دیگران در طول آخر هفته روز یادبود. بهداشت شهرستان افسر لیزا هرناندز به روز رسانی در مورد وضعیت این آسایشگاه که گزارش یک مورد دوشنبه.

"ما در حال کار با امکانات به مطمئن شوید که برنامه های خود را با هم" هرناندز گفت: در طول این رویداد. "ما می دانیم هنگامی که وجود دارد یک مورد مثبت کارکنان نگران است و ممکن است به کار نمی آیند بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که آنها برنامه های احتمالی و اطمینان حاصل کنید که کارکنان خود را امن است."

هرناندز گفت: وجود دو تایید موارد COVID-19 است که در آن آسایشگاه اما هیچ کس دیگری در این مرکز آزمایش مثبت است. یکی از COVID-19 بيمار منتقل شد به بیمارستان تسهیلات در حالی که دیگر جدا شده است در این مرکز با توجه به هرناندز. کسانی که در تماس با آنها بوده است قرنطینه.

شهرستان مقامات بهداشت عمومی شروع به تست برای COVID-19 در پرستاری ماهر امکانات در اوایل این ماه و در حدود 40% از راه را از طریق به گفته هرناندز. پس از آن آنها خواهد بود آموزش کارکنان برای انجام تست به صورت هشدار دهنده و نظارت است.

وجود دارد در حال حاضر 85 مورد تأیید و یک مرگ در این شهرستان است. در دسترس تست رفته تا 22 درصد از هفته گذشته به همین دلیل است که تعداد موارد مثبت افزایش یافته است با توجه به هرناندز.

در رابطه با این شهر پیشرفت در جهت رسیدن به پنج شاخص های مورد نیاز برای بازگشایی, از جمله کاهش بستری شدن در بیمارستان و دسترسی کافی به شخصی محافظ تجهیزات هرناندز گفت: این شهرستان است که انتظار برای رسیدن به این شاخص ها به طور کامل قبل از آرامش محدودیت بیشتر. به جای این شهرستان نظارت چگونه این شاخص در طول زمان تغییر برای دیدن اثرات کاهش محدودیت هرناندز اضافه شده است.

"این همه-یا-هیچ نوع رویکرد که ما به دنبال در این شاخص" هرناندز گفت: در طول این رویداد. "اینطور نیست که ما باید برای دیدار با یک آستانه خاص اما ما باید به پیشرفت است."

در این جلسه ویلیامز-ریدلی معرفی سالم و امن خیابان برنامه از این شهرستان در بخش حمل و نقل که شامل دائم بازتابنده نشانه هایی در خیابان. او افزود که این شهر توسط teaming تا با پیاده روی دوچرخه برکلی و برنامه ای برای نگه داشتن این برنامه خواهید حتی پس از پناهگاه در محل منظور برداشته شده است. اطلاعات بیشتر در خواهد آمد سه شنبه با توجه به ویلیامز-ریدلی.

Arreguín ذکر شده پیشنهاد خود را برای استفاده از فضاهای عمومی برای خارج ناهار خوری. او گفت: آن را گرفته به شورای شهر در ژوئن 2 و تشویق بازخورد.

"ما یک مسئولیت مدنی به پیروی از این دستورات و بسیاری از مردم باید بسیار جدی گرفته شود نیاز به سرپناه در محل و برخی نه" Arreguín گفت: در این جلسه. "همه ما به عنوان یک جامعه را به گرد هم می آیند برای سلامت و ایمنی در برکلی است."

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب