مسئولان شهرستان مورد بحث COVID-19 تحولات به عنوان برکلی حرکت به بازگشایی

در طول شهردار جسی Arreguín مجازی تاون هال پنج شنبه برکلی مسئولان شهرستان مورد بحث و بررسی چشم انداز کاهش پناهگ

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

در طول شهردار جسی Arreguín مجازی تاون هال پنج شنبه برکلی مسئولان شهرستان مورد بحث و بررسی چشم انداز کاهش پناهگاه در محل سفارشات و مسائل مختلف روبرو برکلی ساکنان به عنوان COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد.

تاون هال شامل Arreguín شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی و بهداشت شهرستان افسر دکتر لیزا هرناندز. ساکنان ارائه پرسش های خود را با استفاده از یک فرم در Arreguín وب سایت برای سه نفر از مقامات برای پاسخ به.

Arreguín شروع تاون هال با اذعان به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس, Minn. ابراز تسلیت خود را به Floyd خانواده. شهردار اضافه شده است که این کشور باید همچنان به مبارزه با نژاد پرستی و COVID-19.

در طول تاون هال سه مقامات مورد بحث چگونه COVID-19 همه گیر به طور خاص بر جوامع رنگ و کم درآمد مناطق برکلی است. Arreguín اشاره کرد که 94703 کد پستی آن است و عمدتا در جنوب برکلی شده است ضربه سخت با این بیماری همه گیر.

"این است که هیچ تعجب به من و بهداشت افسران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است که ما شاهد افزایش موارد در جوامع رنگ" هرناندز گفت: در این رویداد است. "ما همچنان به تمرکز بر ارائه کمک به کسانی که در جوامع و برنامه ریزی برای تغییر مسیر برخی از تست ما به کسانی که در جوامع است."

هرناندز نیز مورد بحث و بررسی پنج شاخص — تعداد COVID-19 موارد; ظرفیت بیمارستان ها; موثر تست; کافی بررسی, تماس, ردیابی و قرنطینه ظرفیت و در دسترس بودن تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE — شهر پیگیری آن را به عنوان پیشرفت به بازگشایی.

تا کنون برکلی عدم برآورده شدن اهداف آن از مسطح یا کاهش موارد بستری شدن در بیمارستان رسیدن به ایده آل تست ظرفیت و یا ارائه PPE برای تمام امکانات مراقبت های بهداشتی هرناندز اضافه شده است.

"ما را شل کنید اما ما می رویم به آن را انجام دهد با احتیاط" هرناندز گفت: در این رویداد است.

Arreguín اضافه شده که برکلی در حال کار به سهولت محدودیت "متفکرانه" برای جلوگیری از افزایش COVID-19 موارد است.

وقتی پرسیده شد که در مورد افزایش در انواع مختلف جرم و جنایت ویلیامز-ریدلی اشاره کرد که اگر چه به طور کلی جرم و جنایت خشونت آمیز با نرخ پایین در حدود 16 درصد و دزدی افزایش نرخ را در حدود 12 درصد و اموال نرخ جرم و جنایت افزایش یافته است نزدیک به 9 درصد.

ویلیامز-ریدلی همچنین به روز رسانی عمومی در این شهر بی خانمان تلاش های امداد رسانی کرد و گفت برکلی اضافه کرده است شستن دست ها در ایستگاه ها و port-a-potties در سراسر شهرستان. او افزود که این شهرستان در حال حاضر به منظور توسعه یک "پمپ کردن" ایستگاه برای وسیله نقلیه تفریحی زباله در پاسخ به سوالی در مورد افزایش شیوع بی خانمانی در شهر.

این مقامات همچنین از مردم خواست پوشیدن چهره پوشانده اند. Arreguín پیشتر گفته شد در این جلسه که پوشش صورت را ادامه خواهد داد به اجباری است.

"این چیزی است که ما نیاز به تنظیم به اما چیزی که ما در حال رفتن به باید برای زمان حال" Arreguín گفت: در این رویداد است.

یک شهر مجازی سالن برگزار خواهد شد و هر هفته و شهروندان قادر خواهد بود برای ارسال پرسش برای مقامات شهرستان برای پاسخ به.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن