شهر پیاده روی دوچرخه برکلی برای ایجاد برنامه به صورت امن و سالم خیابان ها از طریق برنامه ریزی همکاری

برکلی بخش حمل و نقل و راه رفتن دوچرخه برکلی در حال برنامه ریزی برای همکاری در یک سالم خیابان های ابتکار به منظ

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

برکلی بخش حمل و نقل و راه رفتن دوچرخه برکلی در حال برنامه ریزی برای همکاری در یک سالم خیابان های ابتکار به منظور تسهیل در استفاده ایمن از فضای میان فیزیکی فاصله دستورالعمل.

پیاده روی دوچرخه برکلی یک سازمان داوطلبانه است که طرفداران برای سالم و پایدار حمل و نقل برای اولین بار معرفی این طرح به این شهر در ماه مارس با توجه به بن Gerhardstein یک کمیته هماهنگی و عضو سازمان است. Gerhardstein گفت: پیاده روی دوچرخه برکلی پیشنهاد اجرای این طرح از طریق موجود زیرساخت های شهرستان.

"ما تا به حال ایده برای شهر چگونه می تواند کمک به حمایت مردم نیاز به رفتن به خارج و امن است زمانی که آنها در حال سفر و یا ورزش" Gerhardstein گفت. "رویکرد ما بود برای طرح یک پتانسیل شبکه ای از خیابان ها که در واقع می تواند کمک به بهبود تحرک در شهرستان در طول COVID."

شهرستان برکلی Councilmember Rigel رابینسون افزود که این برنامه اجازه می دهد مردم را به رفتن در خارج از منزل در حالی که قادر به جسمی فاصله از یک دیگر.

به پشتیبانی امن, هوای آزاد, دسترسی برای برکلی جامعه در طول سفر و یا ورزش پیاده روی دوچرخه برکلی پیشنهاد ایده ها از جمله بسته شدن دوچرخه بلوارها به ترافیک ماشین و اضافه کردن یک قاب علائم نشان می دهد که در آن دوچرخه بلوار begin, end و تقاطع با توجه به این سازمان پیشنهاد اولیه به شهرستان.

Gerhardstein گفت: پیاده روی دوچرخه برکلی منتشر دادخواست و دست آورد حدود 600 امضا از اعضای جامعه. یکاواسط پشتیبانی از این ابتکار Gerhardstein اضافه شده است که پیاده روی دوچرخه برکلی ارائه شده است برای کار با این شهر در حالی که جزئیات خاصی از این طرح در حال توسعه است.

"(چه) ما انتظار داریم شهرستان اعلام نسبتا به زودی یک پیشنهاد برای انجام سالم خیابان ها در سه بخش و در مجموع حدود یک و نیم مایل" Gerhardstein گفت. "ما سالم ایجاد خیابان های بخش و نظارت بر موانع است که رفتن تا با قرار دادن علامت به ترویج استفاده ایمن از آن فضا است."

رابینسون ابراز علاقه خود را در ابتکار با اشاره به اهمیت افزایش فضای خیابان برای دوچرخه سواران و عابران پیاده است.

ابتکار عمل به طور فزاینده ای فوری در نور COVID-19 گیر رابینسون اضافه شده است.

"همسایه ها نیاز به اتاق را به لذت بردن از خارج از منزل و به ضروری کسب و کار در حالی که از نظر جسمی فاصله و پیاده رو باریک باعث می شود که غیر ممکن است" رابینسون گفت: در یک ایمیل.

این شهر موجود دوچرخه بلوار ابتدا تاسیس در دهه 1970 با توجه به شهرستان برکلی Councilmember سوفی هان. او اشاره کرد که بیشتر خیابان های آرام اضافه خواهد شد و تنها محلی ترافیک وسیله نقلیه خواهد شد مجاز است.

هان اضافه شده است که او فکر می کند برکلی ساکنان قدردانی اضافی خیابان های آرام با زمان پناهگاه در محل سفارش.

"ساکنان شده است بسیار بیمار و مراقب باشید با پناه-در-محل و میل به فضای بیشتر برای اجتماعی فاصله تفریح است قابل توجه" هان گفت: در یک ایمیل. "من می دانم که فرمت از ما دیرین خیابان های آرام برنامه خواهد شد به شدت استقبال مینماید."

تماس با هانا, Lykke و Shylie Ati در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن