غیر نظامی بررسی و پلیس نظارت قطعنامه تصویب در ایسلا ویستا

ایسلا ویستا رابطه با آن نیروی پلیس است گاهی اوقات یک acrimonious یکی. "مقامات و شاهدان معتقدند که Deltopia 201

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

ایسلا ویستا رابطه با آن نیروی پلیس است گاهی اوقات یک acrimonious یکی. "مقامات و شاهدان معتقدند که Deltopia 2014 حادثه آغاز شده و با یک لحظه اعتراض پلیس باعث خشونت آمیز تعقیب حذف و دستگیری یک غیر مسلح سیاه, نوجوان جزئی که منجر به زخمی شدن یک افسر پلیس" اظهار داشت: Jay Freeman, یک عضو شورای شهر حاکم در اصلاحیه به وضوح در حال بمب توسط خدمات اجتماعی منطقه در ژوئن 9. هیئت مدیره شد به دنبال محکوم کردن خشونت پلیس و اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس.

حاصل 2014 ضد شورش به پایان رسید Deltopia به تاریخ در حال حاضر. مرد جوان که از دیدن I. V. از لس آنجلس تلقی شد یک نوجوان و سوابق خود را مهر و موم شده. ایسلا Vistans ادامه به مسائل با خود به اداره پلیس و فریمن به نام سانتا باربارا شهرستان به کاهش بودجه کلانتر و به جای در نظر گرفتن جایگزین مدل از امنیت عمومی با هدف نهایی از لغو پلیس. او فهرستی طولانی از اصلاحات خطاب ایسلا ویستا تاریخ با خشونت پلیس و پلیس به طور کلی.

با در نظر گرفتن قطعنامه اتان برتراند عضو هیئت مدیره و یک دانشجو در UCSB صحبت از تجارب خود را در I. V.: "در دو سال گذشته من متوقف شده توسط پلیس برای پیاده روی در محله من. این بی احترامی آن را برای ناخوانده و آن را تهدید آمیز است." او گفت: "بسیاری از مردم در ایسلا ویستا داشته اند موضوع برای نژادپرستانه و خشونت است, و این چیزی است که ما نیاز به دست و پنجه نرم کردن با اذعان دارند."

برتراند توصیه تغییر رزولوشن برای اضافه کردن یکی دیگر "در حالی که" بند: "اگر ما برای اضافه کردن هر چیزی به این وضوح که ما در حال عبور از امشب این امر می تواند یکی بیشتر 'در حالی که در جایی که ما صدای ما برای حمایت از غیر نظامی بررسی و نظارت برای اجرای قانون خدمات در ایسلا ویستا."

اعضای هیئت مدیره جورج Thurlow و پدر Jon-استفان هجز هر دو ممتنع از عبور فریمن اصلاحات به جای پیشنهاد به بحث در مورد آنها در ظهر در جلسه آینده. "من فکر نمی کنم این روشی است که ما آن را انجام دهد که در آن ما فقط به برخی از, بسیار مهم, بسیار سابقه-محیط بسیار پیچیده خواستار عمل به جلسه هیئت مدیره و سپس آن را در مقابل اعضای هیئت مدیره که قرار است به رای در آن به وضوح تهدید که اگر شما رای نمی دهند برای این کار شما حمایت ضد نژادپرستی" گفت: Thurlow.

قطعنامه تصویب به اتفاق آرا با برتراند اصلاح و نیروی کار تصویب شد به نقد و بررسی فریمن اصلاحات. جلسه بعدی هیئت مدیره قرار است به اتفاق در ژوئن 23. تمام جلسات برای عموم آزاد و یک لیست کامل از جلسات هیئت مدیره را می توان در اینجا یافت نشد.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن