که در آن برای پیدا کردن دنباله دار NEOWISE در سانتا باربارا در آسمان شب

ستاره دنباله دار NEOWISE باقی می ماند قابل مشاهده در شمال غربی بخش از آسمان برای هفته آینده خواننده مریت آدامز

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

ستاره دنباله دار NEOWISE باقی می ماند قابل مشاهده در شمال غربی بخش از آسمان برای هفته آینده خواننده مریت آدامز می گوید مستقل. نام ناسا نزدیک به زمین شی Wide-field Infrared Survey Explorer — یک فصل تلسکوپ در مدار اطراف زمین کدام لعنتی خاموش از Vandenberg پایگاه نیروی هوایی در سال 2009 — ستاره دنباله دار قابل مشاهده خواهد بود پس از تاریک تا حدود 10:30 p. m.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"نگاه کمی به سمت راست که در آن غروب آفتاب بازدید افق" آدامز توصیه "به طور مستقیم زیر دب اکبر. تا زمانی که آسمان تیره و روشن ستاره دنباله دار است که قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح. با هر جفت دوربین شکاری باید آن را به وضوح قابل مشاهده است." به گفته ناسا این می تواند 6,800 سال قبل از ستاره دنباله دار می گرداند.

این عکس می آید حسن نیت ارائه میدهد از Adams پسر اسپنسر Adams-برامدگی لبه طبقات سنگ که آن را به ضرب گلوله در نزدیکی Skofield پارک. "او با استفاده از یک 70-200 mm لنز در مجموعه 125 میلیمتر است. قرار گرفتن در معرض برای 6 ثانیه در f 3.2 در ISO 4000. ستاره دنباله دار و کوه به نظر می رسد بزرگ در عکس این دلیل که ما به طور قابل توجهی بریدن عکس" مریت گفت.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن