باهوش نوشتن افزایش آشنا, نوجوانان, کمدی استعارههای در 'Never Have I Ever'

درجه: 3.5/5.0 Netflix جدیدترین مطلب در آن نوجوان کمدی-درام پانتئون است و بدون شک نیز بهترین حالت آن است. آزادا

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

درجه: 3.5/5.0

Netflix جدیدترین مطلب در آن نوجوان کمدی-درام پانتئون است و بدون شک نیز بهترین حالت آن است. آزادانه بر اساس نویسنده و تهیه کننده اجرایی Mindy Kaling تربیت به عنوان نسل اول هندی-آمریکایی در ایالات متحده, "Never Have I Ever" که منتشر شد در جریان خدمات مارس 27 برابر است قطعات به صورت جدی و خرابکارانه جهانی و خاص است.

نمایش سریع برای پیدا کردن جای پا خود را به عنوان یک coming-of-age story عمدتا به دلیل آن را تصویب بسیاری از روایت و عناصر سبکی رایج در نوجوانان, کمدی و عاشقانه ژانرهای. اما به زودی آن را به عنوان ظهور یک پرتره منحصر به فرد و پیچیده شخصیت. با وجود این گاه به گاه سکسکه در داستان سرایی و اجرای برنامه, "Never Have I Ever" است که به شدت نوشته های قلبی در قصیده به مرور بسیاری از فشارهای رو به رشد است.

"هرگز به من همیشه" به شرح زیر دوی Vishwakumar (Maitreyi راماکریشنان) یک نوجوان زندگی در لس آنجلس به عنوان او وارد او سال دوم دبیرستان. به عنوان او شروع سال جدید Devi دستگیره معمولی فشارهای بالا انجام دانشجو — در کلاس های خود را به عنوان به خوبی به عنوان در شمار extracurriculars — در حالی که به دنبال او له: مدرسه "آن" پسر Paxton سالن-یوشیدا (Darren بارنت).

تنظیم برای تلفن های موبایل به اندازه کافی آشنا, اما نشان می دهد و می افزاید: یک لایه از پیچیدگی به دوی شخصیت در چند دقیقه اول به تنهایی فقط ماه قبل به این حوادث نشان می دهد دوی پدر در گذشت ناگهانی از یک حمله قلبی در حالی که حضور در عملکرد او در یک کنسرت ارکستر. مدت کوتاهی پس از این واقعه از این حادثه چپ دوی فلج شده برای سه ماه. اگر چه نشان می دهد اجازه می دهد تا مخاطبان به زندگی دوی در بسیاری از راه های آن غالبا بر او جلسات درمان با استرن اما درک دکتر جیمی رایان (Niecy Nash). Devi lightheartedly مورد بحث او زندگی عشق و دوستی با دکتر Ryan اما او در تلاش برای پردازش احساسات خود را در اطراف مرگ پدرش و او پس از آن رابطه تیره و تار با مادر Nalini (Poorna Jagannathan).

"هرگز به من همیشه" آیا گودی به دوی اکتشاف از غم و اندوه اما به ندرت باعث می شود آن تمرکز او شخصیت; بلکه نشان می دهد که در رابطه با نمایشگاه او معاندت و طعنه در تعامل با همسالان و اعضای خانواده. راماکریشنان طبیعی سازگار حضور در عمده بر روی صفحه نمایش نقش و حساسیت توازن دوی ناوبری از تروما با تمایل خود را برای غلبه بر همکلاسی تأسف و ناخرسندی در اطراف او.

حمایت از اجرای برنامه از سوی دیگر کمی بیشتر در سراسر هیئت مدیره. به عنوان Nalini, Jagannathan است پرچین و دلخراش و او موفق به ارائه خطوط شوخی با تیز داغدار تن. Richa Moorjani به عنوان دوی عمو کامالا که باقی می ماند با Vishwakumars او به عنوان کامل او (Ph. D.) اجرا می شود دور با برخی از جالب ترین لحظات در نشان می دهد — اما عملکرد او است به راحتی اغراق آمیز و کلیشه ای در برابر دیگر اجرای برنامه های متنوع تر.

در مقایسه با نمایش های پیچیده ارائه پویایی خانواده های تجسم دوی تعامل با دوستان و همکلاسی احساس می کند بسیار بیشتر از یک توجه داشته باشید. این جنبه ای است که در آن اسکریپت احساس ترین و سنتی هر یک از دوی دوستان همکلاسی و عشق منافع احساس می کند مانند یک شخصیت استعاره است که مخاطبان می توانند تشخیص دهند در بخش های دیگر, نوجوانان, کمدی استیپلز. با وجود درگیر شدن اجرای برنامه از بسیاری از بازیگران جوان در این نمایش یکی نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم که اگر شخصیت خود را نوشته شده است به بیش از حد راحت استعارههای.

در حالی که داستان سرایی اغلب ممکن است تکیه بیش از حد به شدت در آن نوع قالب بندی, "Never Have I Ever" در نهایت موفق می شود به دلیل قدرت خود را نوشتن. هر قسمت شامل لحظات طنز ظریف و poignance و آن را دشوار است به احساس منتقل احساسات و عمق در هسته نشان می دهد. در بهترین حالت آن "Never Have I Ever" نشان می دهد دوی خبري در اطراف در حال رشد به سنت خانواده خود را — که آیا آنها در اطراف دین یا روابط و نویسندگان مقابله با تم وفاداری و دوستی و رشد شخصی با محبت واقعی.

"هرگز به من همیشه" است مشکلات خود را با آن بیشتر خودنمایی موضوع بودن آن در تلاش برای یکپارچه تغییر از صداقت به بیش از حد بالا کمدی و برگشت. اما در نهایت آن را سخت به نقل مکان کرد نشان می دهد خوش بینی و همدلی است. با وجود آن سعی و درست قالب, "Never Have I Ever" با یک یابم حس شوخ طبعی و قانع کننده شخصیت است که ارزش چسبیده در اطراف.

تماس با Anagha Komaragiri در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @aaanaghaaa.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب