ائتلاف کمپینی را برای حذف پلیس از پردیس های UC راه اندازی کرد

ائتلافی از دانشکده UC، دانشجویان، فعالان و اعضای جامعه روز سه شنبه کمپینی را از طریق سکوهای متعدد رسانه های اج

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

ائتلافی از دانشکده UC، دانشجویان، فعالان و اعضای جامعه روز سه شنبه کمپینی را از طریق سکوهای متعدد رسانه های اجتماعی برای حذف پلیس در تمام پردیس های UC تا اول سپتامبر ۲۰۲۱ راه اندازی کردند.

این گروه ائتلافی در درون یک ائتلاف است که نتیجه ادغام گروه های مختلف از جمله UCFTP، Cops Off Campus و ائتلاف No UCPD به رهبری دانشجو است. این ائتلاف با الهام از جنبش تعدیل هزینه های زندگی، در ابتدا در سال ۲۰۱۹ تشکیل شد و حدود شش ماه را صرف سازماندهی برای راه اندازی کمپین خود کرد.

اس ای اسمیث، عضو هماهنگ کننده ائتلاف های UCFTP و Cops Off Campus و استادیار دانشگاه UCLA می گوید: «ما نه تنها به معنای مدار بسته با افرادی که در پردیس های خاص هستند سازماندهی می کنیم، بلکه نه تنها دانشگاه بلکه فضاهای تحت تاثیر دانشگاه را نیز تصدیق می کنیم.» "ما کاملا در تلاش برای نه تنها توجه به عنوان افراد در این مبارزه خاص در اینجا، بلکه کار بسیار نزدیک با دیگر سیاه پوستان، بومی، مردم از رنگ، افراد عجیب و غریب، افراد ترانس، افراد معلول که تحت تاثیر دانشگاه است."

اسمیث افزود که ائتلاف می خواهد مردم به عنوان یک جنبش جهانی بر این کمپین تمرکز کنند، با هدف لغو پلیس به جای اینکه به سادگی این نهاد را از بودجه خارج کنند. در حالی که این کمپین بر لغو پلیس متمرکز است، به دنبال توانمندسازی مردم نیز هست.

با گسترش جنبش ملی ماده زندگی سیاه علیه وحشیگری پلیس، نگرانی ها در مورد اصلاحات پلیس و لغو به سیستم UC مطرح شده است. این نگرانی ها همچنین در پردیس UC برکلی محلی شده است، چرا که اصلاحات و سیاست های جدیدی برای UCPD در نظر گرفته می شود تا جایگزین های ایمنی عمومی ایجاد شود و نیاز به اجرای قانون در محوطه دانشگاه را کاهش دهد.

کندرا لوین، رئیس مشترک شورای دانشگاه و فدراسیون معلمان آمریکا محلی ۱۴۷۴ برکلی-اس اف، به عنوان یک اتحادیه گفت، آنها نیاز به پرداختن به این مسائل را به رسمیت می شناسند و فکر می کنند دانشجویان باید «بر پلیس اولویت بندی شوند»، تغییر مسیر منابع به روش های جایگزین برای حمایت از جامعه.

دفتر UC سخنگوی رئیس جمهور استت هالبروک در یک ایمیل گفت: سیستم UC همچنان بر ایجاد یک جامعه پردیس امن تر تمرکز خواهد کرد.

هالبروک در این ایمیل گفت: "ما احساسات پشت تماس ها برای بازپرداخت یا منحل کردن اداره های پلیس در UC و سراسر کشور را به رسمیت می شناسیم و همدلی می کنیم که نشان دهنده فراخوان بر حق افزایش موشکافی سوء رفتار و سوء استفاده های افسران است."

به گزارش هالبروک، جانت ناپولیتانو، رئیس سابق UC در سال ۲۰۱۸ یک نیروی کار برای بررسی شیوه های تحقیقی UCPD، استفاده از سیاست های مربوط به نیرو، آموزش و استفاده از هیئت های مشورتی پلیس پردیس تشکیل داد. پس از پذیرش توصیه های نیروی کار، سیستم UC همچنان به اداره های پلیس پردیس با افسرانی که به یک سیاست استفاده از نیرو در سطح سیستم برگزار می شوند، تکیه می کند.

اسمیث گفت در حالی که نمونه های زیادی از ایجاد نیروهای وظیفه، کمیته های مشورتی و اصلاح پلیس وجود دارد، مردم به منابع نیاز دارند و نه پلیس.

اسمیث می گوید: «آنچه ما می خواهیم کالاهای جبرانی عمومی مانند مسکن، آموزش و مراقبت های بهداشتی هستند و آنچه ما نمی خواهیم پلیس است.» "ما می گوییم ما در واقع نمی خواهیم پلیس با حضور یک کمیته مشورتی از پاسخگویی میدانی شود، ما مشاوران شهروند پلیس نمی خواهیم، ما هیچ پلیسی نمی خواهیم."

تماس با Thao نگوین در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @tnguyen_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب