تبانی و رسوایی

حقیقت این است که ، سه ستاره ژنرال مایکل فلین مورد هدف قرار گرفت تنظیم و مورد آزار و اذیت توسط دولت اوباما FBI

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

حقیقت این است که ، سه ستاره ژنرال مایکل فلین مورد هدف قرار گرفت تنظیم و مورد آزار و اذیت توسط دولت اوباما FBI رهبران و رسانه های فاسد.

اما چرا ؟ در کتاب توپ از تبانی توسط اندرو مک کارتی دلیل روشن می شود. فلین یک بازنشسته ارتش سپهبد که علامت خود را در مدرن شورشیان جنگ با کمک متحول سریع انتشار battlefield هوش. او پیشنهاد شد توسط رئیس جمهور اوباما به رهبری آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع. اما فلین صریح بود. او را مورد سوال اوباما در مبارزه با تروریسم استراتژی و ضعف خود در ایران و به نام امنیت ملی و مقامات سیاسی هوش. به عنوان یک نتیجه از کار اخراج شد.

رفتن به جلو فلین رئیس جمهور شد تهمت مشاور امنیت ملی و افشای ضعف ایران معامله شد در بالای دستور کار خود دارد. دولت اوباما می دانست که فلین که قرار بود به انتشار اسناد محرمانه در سراسر ایران.

و بقیه سابقه است. طرح بودند پس از آن ساخته شده برای از بین بردن فلین و با فرمت جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این نشانه یکی از مهمترین فاسد, غیر اخلاقی, رسوایی در تاریخ آمریکا است.

خواهد هر کسی باید پاسخگو?

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب