ستون : اجازه دهید آنها را بازی ورزش دبیرستان و یا لغو آن همه؟ این تماس دشوار

--پات هوگينز لبناناخبار روزانه منتشر شده در 3:00 EDT یدلایمخیرات 2020 اوت 12من حدود یک میلیون بار در این مورد

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

من حدود یک میلیون بار در این مورد پیش رفتم. من با خودم و دیگران در این مورد بحث کردم. و هنوز هم مطمئن نیستم که کار درست چیه

در صورتي که شما حدس نزنيد که من در مورد اينکه آيا ورزش هاي دبيرستاني بايد اين پاييز را بازگرداند يا نه، صحبت مي کنم، حتي در ميان نگراني ها در مورد همه گير شدن ويروس کوروناويروس.

بخشی از من می گوید: "اجازه دهید بچه ها بازی کنند." بخش دیگری می گوید: «هنوز خیلی خطرناک است، بهتر است آن را سالم بازی کنید و فصل را لغو کنید.»

سپس بخش دیگری فکر می کند، "این به اندازه کافی طولانی شده است، بچه ها نیاز به بازگشت به یک شکل از نرمال و ساختار ورزش فراهم است." هنوز هم دیگری می گوید: «اگر یک دسته از بچه ها بیمار بشن و یا ویروس رو به یک آدم بزرگتر منتقل کنن و بمیرن چی؟»

و در و بر آن می رود. اما این موضوعی است که این روزها هیچ وقت از ذهنم دور نیست. من کاملا مطمئنم که من در آن تنها نیستم.

پس چه اتفاقی باید بیفته؟ راستش رو بخواي، منو گرفتي. خوشحالم که تصميم ي که گرفتم نيست

اما این ضرب الاجل 24 آگوست خودتحمیلی است که PIAA را انجام می داد. و شاید با ورود از طرف حکومت تام ولف، که با او PIAA درخواست جلسه ای برای بحث در مورد این موضوع و تمایل خود را به جلو حرکت، که آن را برنامه ریزی شده بود برای انجام زمانی که ولف کاهش یافته بود "به شدت توصیه" خط هفته گذشته که تمام ورزش مدرسه تعطیل تا ژانویه 1.

اوه. منو مجبور نکن که شروع کنم یا خاموشش کنید یا خفه شید و اجازه دهید PIAA تصمیم بگیرد. دست بردار. من به شدت توصیه می کنم که تصمیم گیری های روشن و زورمند را در زمانی که در یک موقعیت رهبری.

بیشتر: دولت reps فشار برای ورزش پاییز، گرگ توصیه انتظار

بیشتر: پدرسون با عقاب ها پس از قرنطینه COVID-19

به اعتبار خود، PIAA حداقل ساخته شده خود را، رای دادن قریب به اتفاق (30-2) به جلو با برخی از شکل فصل ورزش پاییز در حالی که ترک آن را تا مدارس و لیگ عضو خود را به تاخیر انداختن شروع و یا به طور کلی لغو اگر آنها احساس راحتی در ادامه با فصل.

و شاید در آن دروغ پاسخ. اگر بازیکنان، مربیان، مدیران و والدین یک مدرسه با بازی کردن، بازی کردن، با فرض اینکه همه احتیاط های ایمنی ممکن در حال انجام است احساس راحتی کنند. اگه نه، نکن

خطراتی وجود دارد که همه ما هر روز انجام می دهد. اعطا شده، بسیاری از آنها به عنوان مهم به عنوان یک coronavirus فراهم می کند و ما نیاز به انجام همه ما می توانیم آن را از گسترش متوقف (پوشیدن ماسک، لطفا!). شما می توانید از عبور از خیابان فردا و یا، خدا ممنوع، قرارداد برخی از بیماری های مرگبار دیگر. اما همه ما می دانستیم که قبل از COVID-19 ضربه، بیش از حد.

اما این تصمیم دشوار باقی می ماند، یکی با به طور بالقوه طولانی مدت رام.

یک چیز من از این مطمئن هستم : آن زمان برای تصمیم گیری به خاطر بچه ها است. ديگه اونا رو ول نکن این درست نیست و خوب نیست برای رفاه جسمی و روانی خود را به نگه داشتن بالا بردن، سپس پر از دلهره، امید خود را.

پس باند رو پاره کن و برو

حالا اگه ببخشید من دوباره میرم با خودم بحث میکنم



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن