ستاره دنباله دار دیده می شود در آسمان شب در سراسر پنسیلوانیا

دویل برنج ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:01 PM EDT Jul 16, 2020Skywatchers در سراسر پنسیلوانیا و نیمکره

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

Skywatchers در سراسر پنسیلوانیا و نیمکره شمالی شده اند craning گردن خود را به سمت بالا برای یک نگاه اجمالی از یک ستاره دنباله دار تازه کشف شده پرداخت مراجعه به درون منظومه شمسی برای اولین بار در 6,800 سال است.

شما می توانید نگاه به غرب آسمان حدود یک ساعت پس از غروب آفتاب به جستجو برای بدن آسمانی شناخته شده به عنوان KNEOWISE. آن زوم فقط در زیر دب اکبر.

"از بررسی های اولیه در," Space.com گفت. "ستاره دنباله دار Neowise ضربه است."

این یکی از معدود ستاره های دنباله دار قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح این قرن درونی-منظومه شمسی "مزاحم" است که ممکن است تبدیل به شناخته شده به عنوان ستاره دنباله دار از 2020 ناسا گفت.

اگر چه آن را قابل رویت با چشم غیر مسلح یک تلسکوپ ساده یا جفت دوربین دوچشمی می توانید فاش کردن جزئیات بیشتر به ویژه هنگامی که آن را دیده است قبل از گرگ و میش صبح و یا پس از گرگ و میش در شب AccuWeather گفت.

ستاره دنباله دار جان سالم به در برد اخیر خود نزدیکترین رویکرد به خورشید است و در حال حاضر به رهبری بازگشت به سمت بیرونی منظومه شمسی است. اندازه گیری در حدود 3 مایل در سراسر NEOWISE در نظر گرفته شده است نسبتا بزرگ ستاره دنباله دار – ارائه skywatchers با یک نمایش تماشایی از زمین CBS اخبار گزارش.

این در واقع درخشان ترین ستاره دنباله دار در 23 سال پس از دنباله دار Hale-Bopp در سال 1997 با توجه به ناسا.

چگونه به آن را ببینید

برای دیدن ستاره دنباله دار شروع به دنبال در حدود یک ساعت پس از غروب آفتاب هنگامی که شما آن را فقط بیش از افق غربی به عنوان آخرین گرگ و میش محو در تاریکی با توجه به Sky & Telescope. نگاه حدود سه مشت زیر "کاسه" از دب اکبر است که حلق آویز توسط آن دسته بالا و شاید کمی به سمت راست سایت گفت.

بهترین روز برای مشاهده این دنباله دار در طول شب در حال حاضر تا جولای 19, Space.com گفت.

"ستاره های دنباله دار به شدت غیر قابل پیش بینی پس از آن غیر ممکن است بدانید که اگر این یکی باقی خواهد ماند بنابراین آسان به نقطه, اما اگر آن را ندارد باید آن را آسان تر برای بیشتر مردم به رعایت به عنوان ماه ژوئیه می رود" ناسا گفت.

در 64 میلیون مایل ستاره دنباله دار خواهد بود نزدیک به زمین در جولای 22, ناسا گزارش شده است.

ناسا تلسکوپ فضایی شناخته شده به عنوان NEOWISE برای اولین بار کشف یخ زده, سنگ, رسما به نام C/2020 کلید F3 در 27 مارس ،

ستاره دنباله دار قابل مشاهده خواهد بود به skywatchers در اینجا بر روی زمین از طریق اواسط ماه اوت است.

"از آن مادون قرمز امضا, ما می توانیم بگویم که حدود 3 مایل در سراسر و با ترکیب داده های مادون قرمز قابل مشاهده با نور تصاویر, ما می توانیم بگویم که این ستاره دنباله دار را در خود جای داده است که پوشش داده شده با دوده تاریک ذرات چپ بیش از شکل گیری آن در نزدیکی تولد منظومه شمسی در 4.6 میلیارد سال پیش گفت:" جوزف Masiero, NEOWISE معاون محقق اصلی ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت در بیانیه ای.

آخرین شانس!

مطمئن باشید به نگاهی آسمانی بازدید کننده در طول چند هفته آینده اگر شما این شانس را: آن را نمی خواهد در محله ما برای هزاران سال به عنوان طول می کشد برخی از 6,800 سال برای تکمیل سفر خود را به دور خورشید ناسا گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن