جامعه ایران به دیدار با منابع غذایی نیازهای شهرستان سانتا باربارا ساکنان تحت تاثیر COVID-19 Sbc مواد غذایی نجات راه اندازی همکاری آنلاین Hub

سازمان ها در سراسر شهرستان سانتا باربارا در حال هماهنگی اضطراری کمک های غذایی برنامه در پاسخ به اثرات COVID-1

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

سازمان ها در سراسر شهرستان سانتا باربارا در حال هماهنگی اضطراری کمک های غذایی برنامه در پاسخ به اثرات COVID-19. ده ها تن از گروه های است که شامل Foodbank سانتا باربارا کانتی, ساحل مرکزی کمیسیون برای شهروندان ارشد ایالات خانه راه برای خوب Santa Barbara County, ارتش رستگاری و جامعه محیط زیست شورای اسلامی در حال اقدام برای مبارزه با ناامنی غذایی و هماهنگ کردن منابع برای کمک به تغذیه تعداد فزاینده ای از شهروندان در نیاز.

"بیکاری و افزایش فقر مرتبط با این بیماری همه گیر در حال عمیق تر شدن مشکلات توسط مردم در حال حاضر در معرض خطر گرسنگی و مؤثر هزاران نفر که دچار ناامنی غذایی برای اولین بار گفت:" جودیت اسمیت-Meyer, بازاریابی, مدیر ارتباطات برای Foodbank از شهرستان سانتا باربارا (www.foodbanksbc.org).

"Foodbank در حال اجرا است 54 گواهی امن مواد غذایی شبکه توزیع, صفحه اصلی, تحویل برای سالمندان و آشپز, آشپزخانه, یک برنامه آزمایشی طراحی شده برای ارائه آماده وعده های غذایی به سالمندان, در حالی که همچنین کمک به رستوران های محلی. این است که در ادامه علاوه بر پاسخگویی به نیازهای غذایی از 90 درصد از ما به طور منظم 300+ غیر انتفاعی همکاران که فعال باقی می ماند از جمله مسکونی, برنامه برای بازیابی قاچاق کودکان و بیشتر."

سالمندان به خصوص در معرض خطر از COVID-19 عوارض. بسیاری از آنها را به ماندن در منزل برای ایمن ماندن در حالی که دیگران در حال حاضر ممکن است خانه نشین ساخت آن به خصوص دشوار است برای دسترسی به مواد غذایی مغذی روزانه. ارشد اتصال برنامه تخصصی اطلاعات و برنامه ارجاع برای شهروندان ارشد و همراهان. "به طور معمول ارشد ما ارتباط برنامه ارائه می دهد انواع خدمات و پشتیبانی اما ما تغذیه خدمات یافته است برای اطمینان از سالمندان, مواد غذایی و وعده های غذایی خود را به ادرس ایمنی و بهداشت نیاز دارد" توضیح جویس الن Lippman از ساحل مرکزی کمیسیون برای شهروندان ارشد. برای اطلاعات و ارجاع برای سالمندان, لطفا تماس 800-510-2020 و یا رفتن به www.centralcoastseniors.org.

مردم بدون خانه نیز به طور فزاینده ای در معرض خطر است. به عنوان رستوران, روز, مراکز و غذا سهام بسته شد لازم است برای شناسایی بیشتر مواد غذایی منابع برای ما unhoused همسایه. راه متحده در حال همکاری با ارتش رستگاری و شرکای متعدد از جمله رستوران های محلی برای پاسخگویی به این مهم نیاز است.

به حداکثر رساندن بهره وری و رسیدن به بیشترین آسیب پذیر در جامعه ما همه سازمان های حمایت از خیریه غذا کمک مالی تحویل و یا توزیع را تشویق به ثبت نام برای سانتا باربارا شهرستان غذایی نجات اطلاعاتی hub (www.sbcfoodrescue.org/submission-resources-information-hub/), منابع ایجاد شده توسط جامعه محیط زیست شورای شهرستان سانتا باربارا مواد غذایی نجات. "ما شبکه مسابقات اهدا کنندگان که بیش از حد مواد غذایی مغذی با سازمان در خدمت مواد غذایی نا امنی جمعیت" اظهار داشت جولیا Blanton, Santa Barbara County مواد غذایی نجات هماهنگ کننده.

"ما هنوز هم با تکیه به این کار با بیش از 15000 پوند از مواد غذایی نجات برای رفتن به کسانی که نیاز دارند در طول coronavirus اما ما نیز به سرعت در حال کوچک تا هماهنگی تلاش ها در پاسخ به COVID-19 برای کمک به شناسایی نیازها و پر کردن شکاف در توزیع مواد غذایی تلاش های سراسر خصوصی و بخش های غیر انتفاعی." سانتا باربارا بنیاد و کمک های مالی خود را همکاران ارائه پشتیبانی برای کمک به این گسترش سریع از طریق خود COVID-19 پاسخ مشترک تلاش برای سانتا باربارا کانتی.

به حداکثر رساندن بهره وری و رسیدن به بیشترین آسیب پذیر در جامعه ما همه سازمان های حمایت از خیریه غذا کمک مالی تحویل و یا توزیع را تشویق به ثبت نام برای سانتا باربارا شهرستان غذایی نجات اطلاعاتی hub (www.sbcfoodrescue.org/submission-resources-information-hub/), منابع ایجاد شده توسط جامعه محیط زیست شورای شهرستان سانتا باربارا مواد غذایی نجات. "ما شبکه مسابقات اهدا کنندگان که بیش از حد مواد غذایی مغذی با سازمان در خدمت مواد غذایی نا امنی جمعیت" اظهار داشت جولیا Blanton, Santa Barbara County مواد غذایی نجات هماهنگ کننده. "ما هنوز هم با تکیه به این کار با بیش از 15000 پوند از مواد غذایی نجات برای رفتن به کسانی که نیاز دارند در طول coronavirus اما ما نیز به سرعت در حال کوچک تا هماهنگی تلاش ها در پاسخ به COVID-19 برای کمک به شناسایی نیازها و پر کردن شکاف در توزیع مواد غذایی تلاش های سراسر خصوصی و بخش های غیر انتفاعی." سانتا باربارا بنیاد و کمک های مالی خود را همکاران ارائه پشتیبانی برای کمک به این گسترش سریع از طریق خود COVID-19 پاسخ مشترک تلاش برای سانتا باربارا کانتی.

توپی را در جمع آوری اطلاعات برای سازمان های دیگر برای مشاهده و می توان فیلتر را به تمرکز در یک آژانس منطقه مورد علاقه از جمله تطبیق سرآشپزها و مواد غذایی به دنبال ایجاد وعده های غذایی آماده با آژانس که در خدمت کسانی که در برخورد با افزایش نیاز به دلیل COVID-19.

فرماندار Newsom به تازگی عرضه بزرگ صفحات تحویل برنامه به پشتیبانی در خانه تحویل غذا برای سالمندان است. "در حالی که فرماندار بزرگ صفحات تغذیه برنامه فرصتی است برای کمک به محروم سالمندان در سراسر کشور سازمان های مختلف و طرفداران در شهرستان سانتا باربارا در حال حاضر دعوت به عمل آمده اند با هم برای دیدار با نیازهای جامعه ما گفت:" کلی هوبارد مدیر سانتا باربارا شهرستان در دفتر مدیریت اضطراری. "این سازمان ها را ريشه مشارکت با جوامع آنها خدمت می کنند و می دانند که چگونه به سرعت و به طور موثر هماهنگ کردن منابع غذایی برای دیدار با نیازهای شما."

متصل به منابع غذایی تماس 211. برای ارشد-خدمات خاص تماس 800-510-2020.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه هایی برای کمک داوطلب و یا در غیر این صورت حمایت از سانتا باربارا کانتی جامعه در طول COVID-19 لطفا از شهرستان سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت در سایت https://publichealthsbc.org/volunteering-and-donations/.

همیشه در ارتباط ماندن:

شهرستان, بهداشت عمومی: www.PublicHealthSBC.org Twitter و Facebook
شهرستان سانتا باربارا: www.CountyofSB.org توییتر Facebook

Santa Barbara County مرکز تماس (833) 688-5551
2-1-1 تماس مرکز: شماره 211 از درون شهرستان; یا (800) 400-1572
ثبت اطلاعات خط: (805) 681-4373
جامعه سلامتی تیم اطلاعات و ارجاع خط: (805) 364-2750
رفتاری سلامتی 24/7 بحران خط (888) 868-1649



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن