حمایت جامعه با شما آغاز می شود در طول COVID-19: در اینجا چه باید بکنید

چند هفته پیش من همسایه ضبط دست نوشته ها و یادداشت بر روی هر درب در خارج از محوطه ساختمان آپارتمان. توجه داشته

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

چند هفته پیش من همسایه ضبط دست نوشته ها و یادداشت بر روی هر درب در خارج از محوطه ساختمان آپارتمان. توجه داشته باشید پیشنهاد ایجاد یک کمک های متقابل شبکه در جامعه ما است. او توضیح داد که او می خواست به ملاقات برای یک کنفرانس تلفنی به بحث در مورد نیازهای بالقوه و یا خدمات پشتیبانی در ساختمان ما. با 20 ورق کاغذ و انگیزه برای کمک به دیگران او در پاسخ به شرایط ما با یک اقدام جمعی تماس بگیرید.

کمک های متقابل است مهم تر از همیشه در حال حاضر. این که آیا شما در برکلی و یا در نظر گرفتن زمان دور جای دیگری در جهان وجود دارد بسیاری از راه های شما می تواند به شما در زمان کار و یا پول برای حمایت جمعی شود.

شروع با چند اقدامات احتیاطی

ایمنی خود را در جامعه یک اولویت است. شستن دست های خود را اغلب از جمله قبل و در طول هر کار شما انجام می دهند. در هنگام شستن دست در دسترس نیست باید ضد عفونی کننده دست در دسترس در همه زمان ها. پوشیدن ماسک, همیشه, و مطمئن شوید که به یاد دیگران برای انجام همان. در حالی که آن را ممکن است برخی از افراد ناراحت کننده برای پوشش چهره خود را, مهم است که برای هر کسی که حاضر به پوشیدن صورت پوشش. در نهایت تست شده! اگر شما قادر به گرفتن تست شده اغلب انجام این کار است که به شدت توصیه می شود برای هر نوع کار در جامعه خود را.

در نظر گرفتن آنچه شما نیاز جامعه

هنگامی که شما را در بهداشت عمومی و احتیاطی تماس بگیرید و یا ایمیل به سازمان های محلی و بپرسید چه کمک آنها نیاز دارید در این زمان. این مهم است که برای اولین بار بپرسید آنچه آنها نیاز دارند به جای معرفی خود را با مهارت های شما را تامین می کنند. شما ممکن است چیزهای زیادی برای ارائه اما سعی کنید برای تمرین گوش دادن به طوری که شما را در درک نیازهای دیگران در سازماندهی فضاهای.

گسترش این کلمه در!

شما پس از وصل به سازمان شما می تواند ارائه دهد به گسترش اطلاعات در مورد کار خود را. امروزه دادخواست و اهدای لینک تمام اخبار رسانه های اجتماعی خوردها. ارسال اینها برای گرفتن کمک های مالی اما فراتر از یک پست. آموزش خود را در مورد این مسئله شما در حال دفاع با این سازمان است. سپس در ادامه به حمایت از این گروه هنگامی که شما به سیستم وارد شوید از رسانه های اجتماعی. تماس با دوستان و خانواده و به آنها توضیح دهید آنچه شما در حال حمایت و به همین دلیل آنها باید از آن حمایت بیش از حد. نوشتن نامه به همسایگان خود و یا اتصال با معلمان و مدیران مدرسه. اقدام جمعی آغاز می شود با تلاش های فردی.

حمایت از نیاز سازمان ها در جامعه خود مفید است اما گاهی اوقات اقدام جمعی به نظر می رسد مانند کار گروه هایی که ممکن است یک وب سایت یک لوگو یا یک محل کسب و کار. اگر شما پیدا کنید که خود را در جامعه مردم از خدمات است که ارائه می شود خلاق و ایجاد یک تفاوت در این تابستان!

تماس با سرم اسمیت در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن