راهنمای کامل: Pennsylvania باغبان به اشتراک گذاری اسرار برای حفظ باغ با شکوه تمام تابستان

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 5:16 PM EDT Jul 10, 2020اولین بار تولید کنندگان اغلب جستجو برای نکا

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

اولین بار تولید کنندگان اغلب جستجو برای نکات باغبانی به عنوان به زودی به عنوان زمستان فراست thaws اما بیشتر چاشنی باغبان می دانیم که داشتن یک باغ زنده برای پاییز برداشت می کشد مقدار زیادی از راهنمایی و مراقبت در طول ماه های تابستان به عنوان به خوبی.

گرفتن جوانه آماده در بهار اولین گام برای ایجاد یک فضای سبز, اما نگه داشتن آن دسته از گیاهان سالم تمام فصل طولانی می تواند دشوار باشد. بیماری و خشکسالی و آفات به راحتی می توانید از بین بردن ماه از برنامه ریزی دقیق و کار سخت است.

این که آیا آن را خوب ومهربان سبزی باغ بی سر و صدا florals یا یک خانه پر از succulents شما با دقت نیمپز کردن با آب گرم به بلوغ این گیاه-عاشقان را مجموعهای از مشاوره به پیشنهاد همکار سبز thumbs.

باغبانی سبزیجات

ربکا هنری از چمبرسبورگ است سعی رشد یک باغ در طول سال اما نمی اند موفقیت های زیادی را تا زمانی که او آمد در سراسر یک کتاب در یک بن تخفیف که همه چیز را تغییر داد.

"من تصادفا یکی به نام فوت مربع باغبانی توسط Mel Bartholomew و من از طریق و من فکر کردم که این جالب به نظر می رسد, به نظر می رسد شدنی من فکر می کنم من می توانم این کار را انجام'," او گفت:. "ما زندگی می کنند در یک و نیم هکتار با تعداد زیادی از حیوانات در یک انبار بنابراین فضایی است که در حق است. من شیفته آلی شهری و میکرو-کشاورزی و فقط کمی بیشتر خود پایدار است."

به جای ردیف هنری بسته بندی مواد غذایی به همان اندازه که ممکن است به یک فضای کوچکتر توسط gridding کردن فوت مربع بخش و رشد به عنوان بسیاری از گیاهان به عنوان او می تواند به صورت عمودی.

برای مبتدیان هنری پیشنهاد در حال رشد ساده تر هاردی و حبوبات مانند لوبیا و سبزیجات ریشه ای.

با فضاهای کوچکتر او نیز نشان می دهد تلاش برای رشد گیاهان است که به "بنگ برای جفتک انداختن خود را."

"آخرین باری که من خریدم رسید لوبیا می توانید به من پرداخت $40 برای bushel بنابراین برای $3 بسته آلی دانه باقلا - که من سعی کنید به انجام همه چیز را به طور ارگانیک به عنوان من می تواند پس انداز بزرگ است," او گفت:

نکته دیگر هنری است که نشان می دهد برای ضبط باغ رشد از سال به سال.

"آنچه که من آموخته است من یک برنامه ریز من خوب نیست در سازماندهی اما من پیدا کردم که من نیاز به طرح واقعا خوبی با سبزیجات و گل باغبانی," او گفت:. "من یک دو اینچ چسباننده با یادداشت ها و برنامه من شبکه - همه از من تخت مطرح شده همه شبکه بندی می کردن و من هم شبکه تخت است که در باغ است."

هنری همچنین شامل تصاویر از محصولات کشاورزی و گل و با مشخصات خود به رشد و نیاز در طول فصل.

"تلاش برای پیگیری از همه چیز, آن را همه در یک مکان" او گفت:. "این فقط مرا به یاد چه کار می کند و چه نمی کند."

Lyndsey راث از لبنان بزرگ شد رفتن به پرورش دهندگان گل و مراکز باغ با مامان و خاله راه اکثر خانواده ها برای خرید لباس.

"خانواده من است دیوانه برای باغبانی," او گفت:. "من مادر برگزار شد و من در دامان او به عنوان یک کودک خواندن باغبانی کاتالوگ."

او را دوست دارد در حال رشد "هر چیزی عجیب و غریب و غیر معمول است."

"Petunias خوب هستند اما من دوست دارم چیزهای بد بو," او گفت:. "در این سال من در حال رشد هستم celtuce آن سبزیجات آسیایی من فقط یاد گرفته در مورد دستور دانه هستم و در حال رشد آن است. من زرد, نخود فرنگی, کنگر فرنگی به علاوه همه چیز منظم. هم شوهر من و من می خواهم به رشد میوه ها در حیاط ما: انجیر ، کیوی و تمشک و درختان هلو."

راث هشدار برای اولین بار باغبان آن را آهسته در ابتدا به منظور موفق باشد و به دنبال کمک از باغبان با تجربه.

"دیوانه نیست سال اول," او گفت:. "ماندن کوچک کاری قابل کنترل است. نمی گیاه در یک باغ بزرگ است که شما نمی توانید علف های هرز و حفظ و که تبدیل به یک غول علف های هرز پچ. پیدا کردن کسی که می داند که چگونه به باغ و اجازه دهید آنها را به شما راهنمایی."

گل و باغبانی

Donna Smith, نیویورک, آغاز کاشت گل رز در سال 1980 هنگامی که او کشف کرد او تا به حال یک محوطه مشکل در اموال خود را. چند دهه بعد از او تا کنون بیش از 500 بوته گل رز در حال رشد در حیاط.

او پیوست York منطقه رز جامعه در 1990s.

"شما یاد بگیرند که چگونه به منظور ارتقاء گل رز," او گفت:. "وجود دارد نظافت تکنیک ها و چیزهایی مانند آن. در حال حاضر اکثر مردم فقط خوشحال به رشد یک گل در یک باغ آن را قطع و آن را انتخاب کنید و آن را در قرار داده و آن را در یک گلدان. وجود دارد بسیاری از جنبه های شما یاد بگیرند که خود را به رشد گل رز و پس از آن به ترتیب با گل سرخ."

داشتن خاک خوب اصلاح شده با مواد آلی مانند کود و آبیاری مکرر است که باید برای گل رز, اما, انواع, انتخاب مهم هستند و همچنین.

"شما می خواهید به نگاه آسان برای مراقبت از گونه های کم تعمیر و نگهداری معنی مانند knockouts," او گفت:. "وجود دارد یکی دیگر از انواع که به نام خیلی آسان; آنها کمی درختچه اما آنها بلوم تمام تابستان طولانی و آنها به طور گسترده ای در دسترس است. اما شما می خواهید آسان-مراقبت از تعمیر و نگهداری پایین."

فضا همچنین می توانید تعیین کنید چه گونه بهترین هستند.

"از آنجا که بسیاری از مردم نمی باید اتاق در حیاط خود را, آنها ممکن است بخواهید برای رفتن به کمی درختچه," او گفت:. "کوچکتر درختچه های floribundas چرا که آنها خود شامل. هیبرید چای سه تا پنج فوت ارتفاع و خود را floribundas اقامت کوتاه تر است. آنها در هر نقطه از دو تا سه تا چهار. خود را grandifloras نیز بلندتر است."

آمریکا رز جامعه است یک منبع بزرگ با توجه به اسمیت.

"وجود دارد یک ثروت از اطلاعات در مورد سایت ARS," او گفت:. "پیوستن به ARS به صورت فصلنامه است که به نکات و تذکرات و همه نوع از اطلاعات است. آنها همچنین یک منطقه که در آن شما می توانید با ارسال سوالات و مشاوره rosarian خواهد به عقب بر گردیم با شما. آن را بزرگ برای هر دو مبتدیان و چاشنی تولید کنندگان به طور یکسان."

اسمیت گونه های مورد علاقه عبارتند از:

  • لمس از کلاس
  • سلام
  • لوئیس Estes
  • خانه و خانواده
  • دیوید آستین گل رز
  • Playboy

Succulents

حکیم Jaques, 21, از فایت برداشت سرگرمی شاداب و cacti باغبانی بیش از قرنطینه و در حال حاضر شروع به رشد می کنند که سرگرمی را به یک کسب و کار - درمنه زیستن.

"من مادر او یک نما سبز به طوری که او به من آموخت همه چیز را که من می دانم" Jaques گفت. "وجود دارد بنابراین بسیاری از گونه های مختلف و آنها فقط مانند گیاهان زیبا. آنها بسیار آسان برای مراقبت از. منظور من آن را مقدار زیادی از کار من را دریافت نمی اشتباه, اما آنها احتمالا مورد علاقه من, گیاهان است."

او تبدیل زیرزمین او را به شاداب انبار, انواع, استفاده از چراغ UV و دقیق روزانه mistings به نگه داشتن او بیش از 600 گیاهان سالم است.

"نمی overwater آنها در همه," او گفت:. "آنها گیاهانی که نیاز به آب است که اغلب. من شخصا غبار معدن با یک بطری اسپری, یک بار در روز بسیار به آرامی. اما برای بسیاری از افراد آن را آسان تر برای آنها را به فقط آن را آب. شما فقط به نوع خاک مرطوب و فقط صبر کنید تا زمانی که آن را به طور کامل خشک و سپس شما می توانید آب آن را دوباره. من می گویند بین دو هفته تا یک ماه قبل از اینکه شما می خواهید به آب دوباره مگر اینکه شما در حال پاشش آنها را در هر روز است."

کنه های عنکبوتی می تواند تبدیل به یک مسئله برای گیاهان داخل سالن اما Jaques گفت که او آموخته است که چگونه به آنها را مدیریت کند.

"آنها می تواند بیش از کل گیاه و شما خواهید دید یک وب اطراف گیاه خود را, اما آنها را بکشند و آن را فورا" او گفت:. "شما فقط به برخی از الکل و یک سواب پنبه و فقط نوع در اطراف آن بسیار به آرامی."

برنامه, تصویر, این, شده است یک منبع ارزشمند برای Jaques.

"اگر شما را به یک گیاه و یا یک عکس از گیاه خود را - می گویند برخی از این لکه بر روی آن و یا رنگ ها کمی تغییر رنگ - شما فقط یک عکس از آن و آن را به شما بگویم که دقیقا چه چیزی اشتباه است با آن" او گفت:.

بیشتر: چمبرسبورگ بومی گسترش شادی و دانش باغبانی از طریق 'تیم گل'

بیشتر: WellSpan 'موجب صرفه جویی در زندگی دیگر': در این زمان تاریخی درخت بلوط در بیمارستان ملک

نگه داشتن آفات در خلیج

آنت MaCoy استاد باغبان هماهنگ کننده برای Penn State فرمت در فرانکلین کانتی. او شده است در باغبانی برای نزدیک به 40 سال با یک علاقه خاص در طراحی باغ و گیاهان زینتی و درختان.

در طول این سالها از رسیدگی به فضای سبز MaCoy آموخته زیادی در مورد آفات و کنترل علف های هرز.

"به طور کلی مالچ بهترین راه برای مدیریت علف های هرز," او گفت:. "وجود دارد هیچ چیز مانند یک علف های هرز باغ. در باغ سبزی پاک کردن کاه و کلش و یا برگ های خرد شده خوب است به استفاده از انواع مالچ; باغبان همچنین می توانید دست بکشید و یا کج بیل زدن کوچک علف های هرز قبل از آنها بیش از حد بزرگ است. در گل و برگ های خرد شده یا tanbark هستند مالچ خوب; فقط مراقب باشید به درخواست بیش از دو تا سه اینچ از مالچ بر سطح خاک و آب مالچ و پس از نرم افزار است."

تشویق حشرات مفید را به محل اقامت نیز می تواند به نفع باغ و نگه داشتن آفات به حداقل برساند.

"حشرات مفید مانند بانوی سوسک lacewings کاباره زنبورهای انگلی زنبور و زمین سوسک همراه با عنکبوت می تواند به ارائه یک سطح خوب از حشرات و کنترل آفات در باغ اگر باغبان مایل به اجازه دهید آنها را می شود وجود دارد," او گفت:. "برای جذب و حفظ حشرات مفید در باغ, کاشت همان نوع از گیاهان که جذب گرده است بهترین رویکرد همراه با به حداقل رساندن استفاده از حشره کش ها و آفت کش ها در باغ."

اگر باغبان نیاز به انجام بیشتر برای مدیریت آفات و دقیق با استفاده از حشره کش ها می تواند کمک کند.

"انتخاب حداقل سمی حشره کش مانند حشره کشی صابون یا باغبانی روغن که برچسب برای استفاده در برابر کسانی که آفات," او گفت:. "جزئیات و دستورالعمل ها را دنبال کنید برای استفاده با دقت; اما به طور کلی با استفاده از کمتر سمی حشره کش نمی خواهد آسیب حشرات مفید یا گرده در باغ".

بیش از فقط یک برداشت

برای بسیاری از علاقه مندان به باغبانی کار سخت برای نگه داشتن یک باغ زنده چیزی است که آنها نگاه به جلو به هر سال است.

"این بیشتر برای روان درمانی من فکر می کنم از هر چیزی" هنری گفت. "آن را فقط برای رهایی از استرس و آن را به یک زمان خوب فقط بیرون رفتن و فکر می کنم. من این کار را بیشتر برای استراحت و آرامش."

بخشی از سرگرم کننده است به اشتراک گذاری دانش خود را با دیگران است.

"ما در زمانی زندگی میکنیم که در آن مهارت های مانند باغبانی کنسرو و دوخت در حال مرگ هستند - ما در حال از دست دادن یک نسل از معلمان که می دانست که چگونه به انجام این کارها," او گفت:. "اگر شما یک مهارت به اشتراک گذاری آن با کسی که علاقه مند است."

MaCoy را دوست دارد چگونه باغبانی می تواند اضافه کردن به مناظر محلی.

"رضایت از رشد خود را تولید و یا گل; زیبایی که گیاهان را به ما مناظر طبیعی و زندگی ما و یادگیری برای لذت بردن از باغ خود را به عنوان بخشی از بزرگتر, محیط زیست طبیعی," او گفت:.

Jaques به نظر می رسد در گیاهان به عنوان بخشی از خانواده است.

"صادقانه ترین چیزی که با ارزش است که احتمالا پایین رفتن و دیدن همه از نوزادان در حال رشد است و آن را فقط باعث می شود من نشئه" او گفت:.

برای راث پاداش بصری است.

"بسیاری از مردم عشق را به انتخاب تولید و خوردن آن, اما من می خواهم برای دیدن محصول نهایی به جای خوردن آن را," او گفت:. "برای دیدن غول پیکر, کوکب, شکوفه, برای دیدن یک داربست پر از زرد نخود را از پنجره بیرون را نگاه کنید و ببینید یک مرغ مگس خوار در یک ترومپت گل - من دوست دارم بصری."

اسمیت موافق است که باغ فقط به عنوان بسیار به دنبال به عنوان آنها برداشت.

"پرارزش ترین بخش این است که شما با قرار دادن تمام است که کار به آن فقط به آنها بلوم" او گفت:. "من باید منطقه ای که من می توانم در یک مقدار زیادی از گل های رز, بنابراین من فقط از بیرون رفتن در ایوان فقط به گل سرخ. من کل حیاط جلویی است که گل سرخ."

نیاز به راهنمایی بیشتر?

Penn State فرمت ارائه می دهد تعدادی از منابع برای مبتدی و باغبان با تجربه به طور یکسان.

  • باغبان خانه می توانید تماس بگیرید Penn State فرمت در فرانکلین کانتی (717-263-9226) برای کمک به باغبانی سوالات از جمله شناسایی و مدیریت مشکلات و یا آنها می توانید تماس با استاد باغبان داوطلبان در franklinmg@psu.edu. آنها همچنین می توانند نمونه از گیاهان و علف های هرز و حشرات و یا گیاهی مشکلات به دفتر برای شناسایی و تشخیص و توصیه. در 'معمولی' سال استاد باغبان داوطلبان کار یک باغ تدریس خصوصی در خانه در طول فصل باغبانی برای رسیدگی به این تماس و نمونه است. در این سال آنها در حال حاضر عامل خط تلفن از راه دور, اما اتاق هنوز باز است در طول ساعات کار منظم (دوشنبه تا جمعه 8:30 صبح تا 4:30 pm) قبول تماس و نمونه است.
  • Penn State فرمت نیز ارائه می دهد خاک تست کیت برای باغبان خانه. باغبان می توانید خرید کیت در محلی فرمت, دفتر, دنبال دستورالعمل برای نمونه گیری از خاک و ارسال نمونه به طور مستقیم به Penn State کشاورزی تحلیلی خدمات آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل و گزارش کتبی با توصیه هایی برای بهبود خاک. https://agsci.psu.edu/aasl توسط آزمایشگاه وب سایت با اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آنها ارائه می کنند.

MaCoy را نشان می دهد مبتدیان شروع با این گونه:

  • آسان گل سالانه شامل petunias گل های جعفری salvias و geraniums برای مناطق آفتابی. در مناطق سایه دار سالانه امپاتیانس است که آسان به رشد می کنند اما مطمئن باشید که به دنبال کپک پرزدار گونه های مقاوم در برابر.
  • آسان گل چندساله برای رشد شامل black-eyed Susan (Rudbeckia) و سرخارگل (اکیناسه) که هر دو بزرگ هستند برای جذب گرده و حشرات مفید به باغ.
  • سبزیجات هستند که آسان به رشد می کنند عبارتند از: گوجه فرنگی و فلفل کدو و خربزه. برگ گياهان مانند کلم و کاهو نیز آسان به رشد می کنند اما آیا در هوای سرد, پس, باغبان می توانید برنامه در بذر آنها در ماه اوت برای یک سقوط محصول سبزی.
  • بسیاری از گیاهان نیز آسان به رشد می کنند از جمله ریحان, شوید, پونه کوهی, پیازچه و نعنا; اگر چه با نعناع باغبان باید حاوی ریشه های خود را در یک گلدان به عنوان آنها می خواهم به گسترش دور و گسترده.

منابع آنلاین:

  • MI باغبان کانال: https://www.youtube.com/user/MIgardener
  • صنوبر
  • کشاورز سالنامه
  • آمریکا رز جامعه
  • چمبرسبورگ باغبانی باشگاه

محلی Facebook باغبانی گروه:

  • علاقه مندان به باغ از Waynesboro, PA منطقه
  • لبنان باغبانی
  • منطقه نیویورک رز جامعه
  • York, Pa, باغبانی, بذر, شاداب گیاه تعویض
  • پنسیلوانیا باغبانی
  • هانوفر باغ باشگاه

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب