'مفهوم' پزشکی قانونی گزارش ها نشان می دهد قربانیان تلاش برای فرار

سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتر منتشر کرده است نهایی پزشکی قانونی گزارش برای 34 نفر از مفهوم غواصی قایق فاجع

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتر منتشر کرده است نهایی پزشکی قانونی گزارش برای 34 نفر از مفهوم غواصی قایق فاجعه است. اجاره کشتی غرق در وسط شب در سپتامبر 2, 2019 پس از ابتلا به آتش خاموش سانتا کروز در جزیره. 33 همه مسافران آن و یکی از اعضای خدمه کشته شدند در کالیفرنیا مرگبارترین حادثه دریایی پس از سال 1865. کاپیتان و چهار خدمه جان سالم به در برد.

دود استنشاق ذکر شده بود به عنوان علت مرگ در تمام 34 قربانیان "که ایجاد کشنده سطح مونوکسید کربن در خون خود گفت:" کلانتر دفتر سخنگوی سرهنگ اریک رینی. گسترده چهارم و پنجم-درجه سوختگی بر روی بدن آنها رخ داده است پس از مرگ او گفت:. DNA و خالکوبی استفاده می شد را بیشتر از شناسایی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


جزئیات از گزارش ها نشان می دهد برخی از مسافران بود اقدام به فرار از مفهوم's در زیر عرشه سفری اتاق قبل از آنها بودند غرق دود و یا گاز مونواکسید کربن از حرکت سریع آتش است. بازیابی غواصان در بر داشت یک قربانی هنوز هم محکم روی تلفن همراه. یکی دیگر برگزار می شود یک چراغ قوه. بسیاری از مسافران با پوشیدن کفش یا صندل. دیگران عینک کت.

گزارش مقدماتی ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) اظهار داشت که تمام شش خدمه خواب بودند که آتش سوزی به مدت کوتاهی بعد از ساعت 3 صبح که تعطیلات آخر هفته روز کارگر با وجود تجاری مقررات ایمنی نیاز به یک عضو خدمه باقی می ماند بیدار در شب دیده بان. نهایی NTSB گزارش منتشر شود بعد از این سال.

رینی توضیح داد که پزشکی قانونی بررسی می تواند تعیین کند که در آن دقیقا قربانیان واقع در سفری اتاق در زمان مرگ ، "هنگامی که مفهوم غرق شد و لغو قربانیان آواره شدند از مکان های که در آن آنها درگذشت," او گفت:. "علاوه بر این با توجه به آتش شدید اکثر قایق های داخلی سازه نابود شدند." در طول تحقیقات خود را در این NTSB نظر چقدر دشوار و محدود کردن دسترسی به سفری اتاق فرار دریچه در سقف.

یک بازمانده عضو خدمه و مفهوم's طراح هر دو این باورند به زودی پس از فاجعه است که آتش بود شاید موجب اشتباه لیتیوم-یون شارژ باتری در یک پریز برق در نگارخانه بالا که در آن تلفن های همراه و دوربین های دیجیتال شده بود وصل در یک شب. یک هفته پس از حادثه گارد ساحلی با ارسال بولتن مشاوره های کوچک و کشتی های مسافری به آگاهی از خطر آتش سوزی از قدرت و باتری های لیتیوم یون.

چهار خانواده های قربانیان باید پس از ثبت غیر قانونی-مرگ ادعا می کند در برابر سانتا باربارا مبتنی بر اپراتور از مفهومحقیقت آبزیان متعلق به گلن و دانا Fritzler. آنها ادعا یک "مناجات ایمنی ساقط شد مسئول مرگ و میر.

قانونگذاران کالیفرنیا در سال گذشته پیشنهاد قوی تر فدرال مقررات ایمنی برای کشتی های مسافری. بهبود فرار مسیرهای بهتر تشخیص آتش و سیستم های لیتیوم-یون باتری سازی شد تاکید کرد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن