مشروط شاهدانه مجوز خواهد بود بهترین

در ژوئن 2, Santa Barbara County هیئت ناظران را در نظر شاهدانه فرمان اصلاحات به اتفاق آرا توصیه شده توسط کمیسیو

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

در ژوئن 2, Santa Barbara County هیئت ناظران را در نظر شاهدانه فرمان اصلاحات به اتفاق آرا توصیه شده توسط کمیسیون برنامه ریزی. اصل بخشی از این اصلاحات این است که به نیاز همه مجوزها به شرطی. این را فراهم خواهد کرد بخش برنامه ریزی گسترده تر توانایی به constrict پروژه ها بر اساس بازخورد جامعه. این است که دیر شده و نمی خواهد گسله بودن تعجب است که این زمان فرمان ندارد در حال حاضر اجازه می دهد برای چنین حکومت.

محتاطانه حکومت حکمت این فرمان نیاز دارد. در این مرحله و در این قالب این است که بی ثمر به نقطه انگشتان دست و یا اتهامات انگیزه تعجب "چگونه است که ما در حال حاضر فقط در پایان که در آن ما باید برای شروع؟" گذشته از انگیزه ها و مسیرهای فعلی شاهدانه فرمان در حال پشت سر ما, ما باید نگاه به آنچه که در مقابل ما و در دست گرفتن این فرصت برای ارتقاء شهرستان توانایی برای کاهش آنچه که آشکار شده است کشاورزی در تعارض با میراث محصولات.

کشت شاهدانه در نزدیکی های مختلف میراث محصولات در سراسر کالیفرنیا است به طور فزاینده ای نشان داد ناسازگار با توجه به یک رشد طبیعی و قانونی عملیاتی استاندارد شیوه های تأثیر دیگری است. در سانتا باربارا کانتی مشکل این است که تشدید بی سابقه ای رشد اندازه مجاز است. به عنوان یک نتیجه وجود دارد هیچ جایی برای نگاه — در کل جهان — برای آشنایی با نحوه حل مسائل از بی لیاقتی. قبل از تصویب فرمان فعلی هیچ رشد در جهان بود و بیش از 30 هکتار است. در کالیفرنیا و دیگر شهرستان های مجاز, هوای آزاد رشد می کند بزرگتر از 2 هکتار به جز یکی: San Luis Obispo County اجازه می دهد تا 3 هکتار و در حداقل اندازه بسته از 25 هکتار. برای مرجع سانتا باربارا شهرستان هیئت ناظران به تازگی رای دادند 3-2 به اجازه 22 هکتار و 50 هکتار افزایش می یابد. اجازه ها و پروانه ها در صف برای اطلاعات بیشتر از جمله 70 هکتار و 147 هکتار است. چه هر دیگر شهرستان دیده می شود که ما نه ؟

سانتا باربارا کانتی "حکومت" دعوت سبز عجله از بزرگ شاهدانه اپراتورها در درون دولت (و سرمایه گذاران فراتر از آن) به دست انداختن روح سرپا نگه داشتن. 64 بود که در نظر گرفته شده برای ارائه به کشاورزان کوچک توانایی به ظهور از بازار به نور با یک پا: هیچ بزرگ مجوز (بیش از 1 هکتار فضای باز) بود داده شده توسط دولت تا 2023. ما شاهد بی سابقه ای رشد می کند تحت عمل های متعدد 1 هکتار مجوز خارجه در همان بسته ایجاد بزرگترین رشد در جهان تحت عنوان "قانونی و غیر منطبق با" وضعیت یعنی بدون رسمی شهرستان شاهدانه مجوز و بدون بزرگ دولت مجوز. نیاز به همه اجازه حمايتهاي به شرطی اجازه استفاده از فراهم می کند و لازم است حکومت در یک شهرستان که مجموعه ای است از یک مسیر به چنین قلمرو ناشناخته.

با county خزانه باریکش قبل از COVID-19 بحران یکی می تواند درک تمایل به پیدا کردن مستقیم کمک های مالی برای کمک به شهرستان خدمات. چرا من شراب رشد و آزادیخواه-تکیه شهروند مراقبت در مورد آنچه که محصول یک همسایه می خواهد به رشد کمک می کند که به طور مستقیم به صندوق دولت ؟ در اصل من نیست. اگر شاهدانه است و بعد پول محصول را به چرخش از طریق یک منطقه کشاورزی برای کمک به حفظ آن کشاورزی هویت و آن را می تواند پشتیبانی محلی کارگران اقتصاد و بخش خدمات, پس از آن می شود.

اما من یک آنارشیست و ايمان به مسئول اداره. اجازه دادن به بازار تصمیم می گیرید که محصولات کشاورزی ما رشد می کنند و که محصولات کشاورزی این منطقه را هزینه های بالای زندگی را پشتیبانی می کند این است که یک چیز از دست دادن توانایی به موفقیت کار کسب و کار شما به دلیل همسایه محصول دیگری است. متاسفانه این دقیقا چیزی است که از زمان شاهدانه فرمان بدون مشروط گزینه را تشویق می کند — به خصوص برای شراب انگور.

حکومت خواسته است که این شهرستان اطمینان از آن در هزینه های آینده خود را برای کوتاه مدت به دست آورید. شراب انگور در سراسر جهان نشان داده اند توانایی برای حفظ روستایی و کشاورزی و طبیعت مناطق و پشتیبانی محلی کارگران اقتصاد و شهرستان خدمات حتی به عنوان افزایش هزینه های. در حالی که winegrowing بود یک بار ناخواسته تازه وارد به سانتا باربارا آن در حال حاضر بافته شده خود را به پارچه و هویت این منطقه افزایش یافته است و به وضعیت میراث ag. در طول 40 سال گذشته و به طور خاص در 25 سال گذشته در این شهرستان سانتا باربارا شراب صنعت اقدام به تأسیس هسته های بازاریابی هویت در اطراف منحصر به فرد آب و خاک و توپوگرافی منطقه است.

ما درک می کنیم این ممکن است به اندازه کافی برای ایجاد انگیزه برای حفاظت از چنین یک محصول است. این صنعت (که تاثیر در S. B. شهرستان شده است ارزش توسط Stonebridge گزارش تحقیقات در سال 2016 در بیش از 1.7 میلیارد دلاری) است که قابل ملاحظه به اندازه کافی به شایستگی حفظ. پس شراب انگور مقدار قرار داده شده در تکه های خاصی از زمین و کسانی که شراب انگور نمی تواند تکرار در جای دیگر (Sta. ریتا تپه سانتا ماریا دره دره نپا و غیره.), عرضه از چنین مکان هایی محدود می شود. این باعث ایجاد یک وضعیت از کمبود و افزایش ارزش درک شده از محصول. شراب — به یک محل خاص – می تواند به حفظ یک قیمت است که صحه نیاز برای افزایش دستمزد ، علاوه بر این بالا وضعیت دعوت به بازدید کنندگان که می توانیم لوکس قیمت اقامت در رستوران ها و خرده فروشی در این شهرستان ارائه می دهد.

بر خلاف یک محصول مانند حشیش که در آن هدف این است که 'x' مقدار THC به تولید 'y' بالا و ارائه طعم خاص از طریق پرورش — همه از آن می تواند انجام مستقل آن از آن باید از منبع باز خود را تا کالا وضعیت شراب انگور بهترین فرصت ثابت شده است در سراسر جهان به توان به آن باید از مبدا. اگر در پنج سال شاهدانه را می توان حمل در سراسر خطوط دولت افزایش رقابتی عرضه خواهد S. B. شهرستان شاهدانه قادر به حفظ و افزایش هزینه ها در این سناریو به احتمال زیاد از کاهش درآمد?

Santa Barbara County شراب انگور در بهترین و بالاترین ارزش را هرگز تکرار در سراسر جهان است که رفع آن عرضه. همانطور که ما در ساخت آن توزیع — شهرستان شراب است که در حال حاضر فروخته شده در کشورهای مختلف — ما قادر خواهد بود برای افزایش ارزش آن و آن به طور کلی سهم به اهداف دراز مدت حفظ سانتا باربارا شهرستان روستایی کنار دریا طبیعت است.

من از شما می خواهم به در نظر گرفتن حمایت از کمیسیون برنامه ریزی توصیه می شود شاهدانه فرمان اصلاحات با نوشتن سرپرست خود را پیش از ژوئن 2 شنوایی. برای حمایت از این قانون است و نه ضد شاهدانه آن است که pro-شهرستان pro-کشاورزی و پشتیبانی از یک سطح میدان بازی برای حفظ میراث محصول است که در یک شرط بندی امن برای مدت طولانی. یکی باید صبر کنید تا زمانی که آنها نهفته چیزی که به تقاضای مسئول حکومت از آن.

تایلر توماس رئیس جمهور و شراب در ستاره خط • Dierberg تاکستان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن