کنگره دار سالود کربجل برای شرکت در سالن شهر آزادکننده در تاریخ COVID-19 Aug. 13

کنگره دار سالود کارباجال (CA-24) در یک سالن شهر آنلاین Deliberative در بحران COVID-19 پنجشنبه، 13 اوت از 5 تا

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

کنگره دار سالود کارباجال (CA-24) در یک سالن شهر آنلاین Deliberative در بحران COVID-19 پنجشنبه، 13 اوت از 5 تا 6:30 بعد از ظهر PT شرکت خواهد کرد. این تالار شهر آزاد کننده توسط موسسه غیر حزبی برای تعامل دموکراتیک و پاسخگویی (IDEA) در دانشگاه ایالتی اوهایو سازماندهی شده است.

از تمامی مواد ی که از CA-24 می خواهند برای حضور دعوت می شود، اما نیاز به ثبت نام به منظور دریافت لینک به رویداد آنلاین. همچنین شرکت کنندگان این شانس را داشته اند که یک نظرسنجی را تکمیل کنند تا به نماینده کنگره درباره دیدگاه های خود در مورد همه گیر و سیاست های مربوط به آن اطلاعات بیشتری ببخشد. شرکت کنندگان مجبور به شرکت در نظرسنجی برای حضور در این رویداد نیست.

سالن شهر بخشی از ابتکار ایده "اتصال به کنگره" است، که در آن تیم ایده سالن های شهر آنلاین را برای اعضای کنگره سازماندهی می کند و یک نماینده مقطع از منطقه را برای شرکت در آن استخدام می کند، به طوری که اعضا می توانند از طیف کاملی از اعضای خود را بشنوند. براي اين اتفاق، رپر
همچنین کارباجال توسط دکتر پنی بورنشتاین، مسئول بهداشت/مدیر بهداشت عمومی شهرستان سن لوئیس اوبیسپور و دکتر ون دو-رینوسو مدیر بخش بهداشت عمومی شهرستان سانتا باربارا برای ارائه اطلاعات اضافی بهداشت عمومی به مواد یازد.

من همیشه از فرصت ی که با افراد مُندرت به مسائلی که برای آنها اهمیت دارد، درگیر می شم، هیجان زده ام. در حال حاضر، کشور ما و ساحل مرکزی ما به دلیل COVID-19 با تردید زیادی Rep. Salud Carbajal. مواجه هستند و من می خواهم به عنوان یک منبع ادامه بدهم." من به محلي ملحق ميشم
متخصصان بهداشت عمومی برای پاسخ به سوالات خود را در مورد همه چیز از پاسخ فدرال Coronavirus به اثر ماسک. اميدوارم که يک لحظه با شيد و صداي خود را به گوش تان بديد."

دکتر مایکل نبلو، مدیر ایده می گوید: «در تجربه ما، این رویدادها هم برای اعضا و هم برای اعضای سازمان بسیار موفق بوده اند» چون این یک رویداد مستقل است و نه یک رویداد غیر وابسته به اطلاعات، عوامل ی که تمایل دارند واقعا ً آن را دوست داشته باشند، با بالای ۹۵٪ شرکت کنندگان بعد از آن نظر سنجی کرده و می گویند که آنها دیگری را انجام می دهند، و برای اعضا، این یک شانس بسیار عالی برای گفتگو با سازنده ها است که ممکن است به طور معمول به آن نرسن."

تالار شهر ثبت نام لینک : https://osu.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_9GikpGpbTq14kMl

توجه داشته باشید: رسانه های علاقه مند باید RSVP به Mannal.Haddad@mail.house.gov حضور داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای سوالات یرای کارباجال لطفا به مانال هاداد، مدیر ارتباطات برای شرکت Rep. Carbajal در mannal.haddad@mail.house.gov.

برای سوالات در مورد ثبت نام و یا خود رویداد ، لطفا ایمیل تیم اتصال به کنگره در
team@connectingtocongress.org.

به

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب