Conowingo سد ماهی آسانسور تعطیل: 1 از دلایل بسیاری برای رد relicensing به Exelon (نظر)

نظرتد Evgeniadis منتشر شده 12:27 PM EDT Jun 9, 2020Conowingo سد شده است در relicense اقدامات برای بیش از یک ده

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

نظر

Conowingo سد شده است در relicense اقدامات برای بیش از یک دهه. آن است که از بیشترین اهمیت برای مریلند مالیات دهندگان و عمومی که خود رودخانه Susquehanna که این سد مجوز اجرا شرایط است که حفاظت از رودخانه Susquehanna و خلیج چساپیک برای 50 سال آینده است. فدرال قدرت عمل نیاز به یک تحلیل اجتماعی و منافع اقتصادی برای جوامع محلی در درجه اول به دلیل برق آبی اعطای مجوز استفاده رایگان از انحصاری و کنترل بر منابع آب برای مدت زمان طولانی. به نظر من منافع عمومی باید شامل سود حاصل از Conowingo برای کمک به تمیز کردن رودخانه Susquehanna و خلیج چساپیک; و حداقل سد باید حفظ بالادست ماهی گذشت به همین دلیل است که ماهی نردبان ساخته شد در Conowingo سد.

Exelon تصمیم به خاموش کردن ماهی نردبان این بهار است نابود هنگامی که معروف شاه ماهی و شاد اجرا بر روی رودخانه Susquehanna. نسل از ماهیگیران تفننی بهره مند از تخم ریزی شاد و شاه ماهی و همه مهاجر ماهی است که به دنبال رودخانه هر بهار. آن است که یک منبع غذایی و رفاقت برای جوامع بالا و پایین رودخانه Susquehanna. ماهی آسانسور در Conowingo سد ضروری برای این گونه بقا و کمک به تأمین منافع عمومی از رئیس جمهور تئودور روزولت پیش بینی زمانی که او در دفاع و پشتیبانی از این ایده از برق آبی موافقت نامه صدور مجوز و تغییر ارزش پول از شرایط به ادامه برای اطمینان از منافع عمومی ارائه شده است. Exelon تصمیم خود را در آن است که عامل سد به ادامه تولید قدرت و سود ضروری بود اما shirked مسئولیت خود برای حفاظت از اعتماد عمومی است. این فقط یک مریلند موضوع ساکنان نیوکاسل باید در اسلحه نیز هست.

Exelon نشان داده است آنها نگران کیفیت آب در رودخانه Susquehanna یا خلیج Chesapeake. آنها گرفته شده صفر مسئولیت تجمع رسوب در پشت سد است که آلاینده خلیج Chesapeake. آنها را متوقف کرده اند و عملکرد ضروری موظف فعلی خود را تحت مجوز فدرال. عامل ماهی بلند است نه تنها ضروری برای بقای مهاجر ماهی در Susquehanna اما آن را نیز در خدمت بحرانی نفع عمومی مورد نیاز فدرال قدرت عمل می کنند. ویرانی این Conowingo سد باعث خواهد شد تا اقتصاد مریلند قابل توجهی از رویداد سیل در میلیاردها. این سد دارای پتانسیل برای از بین بردن $700 میلیون غذاهای دریایی صنعت نابود تفریحی ماهیگیری برای بیش از 200 ، 000 ماهیگیران تفننی و نابود صنعت حمل و نقل به عنوان کانال تبدیل خواهد شد پر از رسوب از Conowingo. بعلاوه ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) گزارش داد که چند آب و هوا عوامل نشان می دهد یک فوق طبیعی 2020 کومودو ، آن را یک ماده از اگر اما هنگامی که ما دریافت که بعد از طوفان بزرگ است که از بین بردن خلیج چساپیک با توجه به بار رسوب در Conowingo سد.

بیشتر: مریلند باید تقاضا بیشتر از Exelon به آدرس Conowingo مشکلات رسوب

بیشتر: او یک مغز با خوردن آمیب جت اسکی در رودخانه Susquehanna – و ضرب و شتم 97 درصد مرگ و میر

بیشتر: Conowingo سد دیگر برگزاری Susquehanna رودخانه از آلودگی خلیج چساپیک

Exelon درخواست FERC و شهروندان از مریلند به پاداش با یکی دیگر از 50 سال مجوز خواهد شد که تولید این شرکت و سهامداران آن میلیاردها دلار سود بیش از 50 سال آینده. روشن است که برای سازمان ما که Exelon دیگر ارائه یک نفع عمومی و نه شرکت سزاوار امتیاز از عامل این سد برای یکی دیگر از 50 سال است. ما احساس می کنیم این مجوز را باید تکذیب کرد و این پروژه را "دوباره" پس از انقضای مجوز. آبی مجوز به طور کلی برای ارائه 30 تا 50 ساله اصطلاح اجازه می دهد تا مجوز برای بازیابی آن سرمایه گذاری در این پروژه است. به عنوان یک نهایی حفاظت فدرال قدرت قانون فراهم می کند برای پس گرفتن از یک پروژه برق آبی توسط دولت فدرال برای علت علت و یا پس از انقضای مجوز. 1935 کنگره به رسمیت شناخته شده است که از این پس ارائه شد لازم به اجازه می دهد برای تغییر ارزش پول از شرایط در جهت منافع عمومی.

فرصت های مشروع مانند renegotiating توافق حل و فصل به دنبال دادخواهی و یا recapturing سد تحت فدرال قدرت عمل هستند گزینه های که هوگان دولت باید کاوش در حال حاضر برای حفاظت از اعتماد عمومی است. پیشنهاد حل و فصل فراهم می کند به شدت بودجه کافی برای مقابله با خطرات که Conowingo عملیات مطرح به رودخانه Susquehanna و خلیج Chesapeake. این شامل بیانیه از قصد و بدون اطمینان می دهد و مردم هیچ قدرت اجرای را به مطمئن شوید که از نظر حل و فصل برآورده می شوند. وجود دارد به اندازه کافی در حمایت از حل و فصل به اعطای Exelon کنترل کامل از این سد برای 50 سال آینده است. فرماندار هوگان باید معامله کردن جدول در حال حاضر و انکار Exelon یکی دیگر از 50 سال از انحصار ما منابع عمومی! تماس با فرماندار هوگان امروز و اصرار دولت برای خروج از توافق حل و فصل! با استفاده از این اقدام هشدار - https://bit.ly/2XzhDMl.

تد Evgeniadis پایین تر است Susquejanna ice watch ltd.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب