ساخت و ساز مغول و رهبر جامعه باب Kinsley درگذشت

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 6:41 PM EDT Jun 10, 2020Robert A. Kinsley که آغاز شده و با یک وانت و ی

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

Robert A. Kinsley که آغاز شده و با یک وانت و یک بلدوزرها و ساخته شده است ساخت و ساز و توسعه امپراتوری جمعه درگذشت. او 79.

خبر درگذشت او به اشتراک گذاشته شده در خود شرکت Facebook صفحه. در این پست بخوانید "آن است که با غم و اندوه بزرگ است که Kinsley Construction Inc. سهام اخبار از عبور از ما متمایز رهبر, Robert A. Kinsley."

باب به همه کسانی که می دانستند که او یک بی ادعا مرد, یک مرد که عاشق طبیعت بود و یک کارگر و یک مرد فروتن. او هرگز به نام توجه به خود را اغلب به دیگران اعتباری برای این کار است که شرکت خود را انجام داد.

کسب و کار خود را شامل ساخت و ساز برنامه ریزی و توسعه و تولید فقط در مورد همه چیز.

او تاسیس شرکت ساخت و ساز در سال 1963 و کار "خستگی ناپذیر" به عنوان شرکت خود را در آن نوشته شده Facebook صفحه, ساختمان چه چیزی می تواند به نام یک امپراتوری. او نیست که در کسب و کار معمولی مغول. او مشغول به کار در پشت صحنه در تعداد زیادی از پروژه ها و اغلب متوجه این تاثیر کسب و کار خود را تا به حال در جامعه و محیط زیست است.

"ما از دست داده اند یک رهبر" گفت: Robert A. Kinsley II, مدیر عامل شرکت Kinsley شرکت در بیانیه ای به کارکنان شرکت. "باب ما بود بنیانگذار یک رهبر رویایی و مرد با انرژی تمام نشدنی. او را نمی توان جایگزین. وجود دارد هیچ کلمه ای به اندازه کافی بزرگ برای توصیف تاثیر او بر بسیاری از ما. همه ما به یاد داشته باشید فقط تلاش برای نگه دارید تا با او هنگامی که او راه می رفت در سراسر یک سایت کار."

بیشتر: این Kinsleys: حفظ باقی مانده تمرکز قوی هر چند توسعه درگیری در زمان

بیشتر: Robert A. Kinsley آغاز شده و با یک وانت و تراکتور. او ساخته شده است یک امپراتوری کسب و کار.

بیشتر: باب و آن Kinsley افتخار برای 10 سال درگیری با پن-Mar

این پست ادامه می دهد: "در حالی که روز به روز عملیات شرکت مدیریت توسط باب پسرانی که 'رشد' در کسب و کار, باب شد به طور فعال درگیر در عملیات کسب و کار روزانه است. روابط پارامونت برای او ساخته شده آن را یک اولویت برای بازدید از سایت پروژه به عنوان آنجا که ممکن است."

او اغلب می تواند دیده می شود راه رفتن در اطراف یک ساختمان سایت همیشه سرخپوش در علامت تجاری خود را سفید آکسفورد پیراهن.

جشن زندگی اعلام خواهد شد در تاریخ بعد. برای به اشتراک گذاشتن پیام تسلیت با خانواده لطفا به ایمیل condolences@rkinsley.com.

این است که در حال توسعه داستان. بعدا بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب