'مکالمات با خودم در مورد شما' چیز جدیدی برای گفتن ندارد

درجه: 1.5/5.0 اولین لحظات آخرین آلبوم دوست داشتنی باند زنده است. تخته کف چین به عنوان کسی شنیده می شود ورود به

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

درجه: 1.5/5.0

اولین لحظات آخرین آلبوم دوست داشتنی باند زنده است. تخته کف چین به عنوان کسی شنیده می شود ورود به یک اتاق. یک نوشیدنی که احتمالاً الکلی است، ریخته می شود. آکورد پیانو گرم حلقه بیش از صدای رادیویی whirring به عنوان فرد شروع به خسیس دور در میز خود را، صداهای بازتاب شخصی قابل شنیدن ساخته شده است. این بازکننده خلع سلاح آمدن از یک گروه به طور گسترده ای برای سرودهای آلت anthems پاپ خیاط ساخته شده برای انبوهی از طرفداران جیغ به رسمیت شناخته شده است.

و بعدش؟ آهنگ عنوان عمدتا محیط به طور کامل fumbles، معطل با صدای pitched تا و تکه هایی از صداهای مختلف تکرار عبارت، "مکالمات با خودم در مورد شما،" بارها و بارها. در بسته شدن آن، یک درب به طور ناگهانی بسته می شود به عنوان فرد راه می رود - طنز، آنها را فراموش کرده اند که گفت: گفتگو در درجه اول.

سرخوردگی تنها شروع به توصیف تجربه گوش دادن به LP سال دوم دوست داشتنی باند می کند، آلبومی که تلاش می کند ناامنی ها و هیجان عشق جوان را پیمایش کند اما نتواند به جایی برود. ناامید کننده تر راه حل ادعا شده آلبوم برای ماسک کمبود ماده آن است، یک صفحه دودی زیبایی شناختی ساخته شده به طور کامل با پاره کردن آشکارا سبک های همسالان رادیویی جایگزین رونده گروه است.

اگر چه آن را قرض فاحش از تعدادی از منابع مختلف، مکالمات با خودم در مورد شما مطمئن است برای جلب بیشترین مقایسه به 1975، یک گروه که عبور از قلمرو موضوعی مشابه است. اما با وجود شباهت های سطح، دو باند نمی تواند بیشتر از هم جدا, هر چند lovelytheband تلاش می کند تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن در غیر این صورت. "تنهایی برای عشق" یک شوت الهام بخش در تقلید از آهنگی از سال ۱۹۷۵ است که پر از لیس گیتار تقریباً در الگو و لحن یکسان است. مطمئنا، آن را به نوعی مانند گروه منچستر به نظر می رسد، اما ناجور بنابراین، مانند چیزی که آنها ممکن است اگر آنها تصمیم به رها کردن ریشه های راک بریتانیایی خود و رفتن تیتر کارناوال دیزی الکتریکی به جای.

حتی بهترین آهنگ های آلبوم هم نمی توانند کمکی بکنند اما احساس رقیق شدن می کنند. "احمقانه" از انرژی بازیگوش و سبک دل خود بهره می برد و احساس می کند که درست در خانه در یک فیلم جان هیوز آینده از سن خواهد بود. better songs با این حال لذت بخش بودن این ترانه تنها در تازگی نوستالژیک آن نهفته است که به شدت مدیون آهنگ های بهتر انگلیسی مدرن و کیور است. آهنگ بسته شدن "یکی از مورد علاقه خود را" نزدیک ترین مکالمات با خودم در مورد شما تا کنون به آسیب پذیری صادقانه می آید، اما حتی اثرات آوازی ایموتیو آن آهنگ صدا تقریبا یکسان به بون ایور "پدرHeavenly Fatherآسمانی" است. این عناصر قرض گرفته شده ارائه چند لحظه بسیار مورد نیاز، خفیف دلپذیر در لیست آهنگ، اما نمی تواند آلبوم را از احساس مبهم و کاملا lackluster نجات دهد.

از نظر ترانه ای، مکالمات با خودم در مورد شما کاملا با شکست مواجه می شود. ترانه نویسی از به طرز دردناکی عمومی تا خنده دار نادرست است. "مناز خودم متنفرم" معاملات به طور کامل در کلیشهes، شامل خطوط ناشی از کرینگ مانند، "شما می دانید که شما رنگ سمت سایه مورد علاقه من از آبی" و "من ممکن است یک پسر غمگین اما من همیشه پشت خود راکردم." در بالای آن، مسیر غیر قابل تحمل می شود با سوت زدن gimmicky آن، تلاش فرمولیک برای تزریق برخی از نگرش شاد است. تنها"وزوزبرش" برای تلفن های موبایل به عنوان اینکه آن را صرفا برای درخواست تجدید نظر تجاری تصور شد، با استفاده از مدل موی مرسوم ، مد روز به عنوان یک کشتی برای گفتن یک داستان غیر اصلی از عاشقانه تابستانمحکوم. " Idwgtyp" (کوتاه برای "من نمی خواهم برای رفتن به حزب خود را") پر در تانتروم خلق و خوی بزرگسالان است، کامل با کر پر از شعارpouty و خود ترسف.

[محتوای جاسازی شده]

قرض گرفتن از الهاماتت جرم نيست بلکه، بزرگترین Conversations With Myself About You نقص مکالمات با خودم در مورد شما این است که آن را نتواند به گرفتن هر گونه پیچیدگی عاطفی به لنگر این عناصر مختلف جدید به هویت خود گروه است. این آلبوم توسط platitudes کم عمق و هاله ای که فریاد می زند "جعلی عمیق" سردرگم است. در سراسر چرخه 14 آهنگ خود را، frontman میچی کالینز به سختی ارائه هر چیزی فراتر از musings بی دقتی در مورد عشق است که احساس بیش از حد عمومی، غیر شخصی و دردناکی آشکار است. ایستادن پشت گروهسخت است وقتی متفکرترین بینش آلبوم این است که «دنیا پر ازآدم های تنها» است..”

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب