کروناویروس در Pa.: گرگ گسترش ممنوعیت اخراج سلب حق مالکیت برای 60 روز

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 2:43 PM EDT مه 7 سال 2020پنسیلوانیا حکم دادگاه عالی برای جلوگیری از

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

پنسیلوانیا حکم دادگاه عالی برای جلوگیری از اخراج و سلب مالکیت شد و با توجه به پایان می رسد در روز دوشنبه.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ امضا فرمان اجرایی در روز پنج شنبه گسترش ممنوعیت اخراج و سلب حق مالکیت از طریق جولای 10.

"در زمانی که مردم نیاز به ماندن در خانه برای محافظت از سلامت خود را, آنها باید به نگرانی در مورد از دست دادن خانه های خود" گرگ گفت.

"تضمین این که مردم می توانند باقی می ماند در خانه های خود به آنها کمک خواهد کرد بهتر است برای محافظت از خود و عزیزان. آن را می دهد خانواده ها به راحتی از دانستن آنها را از یک مکان به مکان زندگی می کنند در حالی که همه ما با هم کار کنند برای مبارزه با COVID-19 و آماده شدن برای حرکت پنسیلوانیا به جلو است."

بیشتر: در Pa. توقف اخراج میان coronavirus. آنچه که به معنی برای مستاجران و صاحبخانه.

این بدان معنا نیست که اجاره و وام مسکن پرداخت نمی توجه هر ماه. این فقط بدان معنی است که روند اخراج و یا مسدود کردن یک مستاجر یا صاحبخانه نمی تواند شروع تا پس از ماه جولای 10.

"ما می خواهیم مستاجرها خود را به پرداخت اجاره و صاحبخانه جمع آوری آن" پنسیلوانیا دادستان کل جاش شاپیرو میگوید. "ما می دانیم که با 1.7 میلیون نفر از کار مشکلات وجود دارد. اما کمک در دسترس وجود دارد."

شاپیرو گفت: آنها متوجه است که بسیاری از صاحبخانه تکیه بر اجاره به پرداخت صورتحساب خود را. او گفت که جایی است که چک حفاظت از برنامه و همکاری با بیش از ده بانک ها را به بازی می آیند.

"من فکر می کنم این مهم است که صاحبخانه به رسمیت شناختن وجود دارد فدرال منابع بالقوه در دسترس به آنها را از طریق PPP" شاپیرو گفت.

"این نیز مهم است که اگر شما از بانکی در یکی از 15 یا بیشتر بانک ها است که ما در مذاکره با برای تسکین شناخته شده به عنوان پنسیلوانیا بسته مراقبت, شما می توانید تماس بگیرید که بانک حق دور اگر شما صاحب خانه و گرفتن برخی از امداد رسانی از طریق آنها."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

گرگ و شاپیرو توافق کردند که اگر مستاجرها و یا مالکان مشکل خود را اجاره و یا پرداخت وام مسکن آنها باید رسیدن به خود را صاحبخانه و یا وام مسکن شرکت به کار کردن نوعی از ترتیب پرداخت.

این مقامات همچنین خواسته است که صاحبخانه و شرکت های وام مسکن کار با مستاجرها و مالکان که با داشتن مشکل ساخت خود پرداخت.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن