Coronavirus رمز و راز در لبنان, شهرستان: چرا سرانه نرخ بسیار بالاتر از اینجا ؟

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 6:14 PM EDT مارس 14 سال 2020در حالی که افزایش موارد جدید از رمان coronav

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

در حالی که افزایش موارد جدید از رمان coronavirus در لبنان به نظر می رسد کاهش کمی به تازگی در این شهرستان سرانه نرخ سرسختانه بالا باقی ماند.

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط فرانکلین و مارشال کالج وجود دارد در مورد 617 موارد COVID-19 ازای هر 100 ، 000 نفر در لبنان و شهرستان از روز شنبه. در حالی که برخی از این سخت تر-آمار شهرستان در حومه شهر و در بخش شرقی وزارت امور خارجه شاهد نرخ بالای 900 مورد در هر 100000 نفر و Berks شهرستان 847 مورد در هر 100,000 مردم لبنان سرانه نرخ به طور قابل توجهی بالاتر از سایر استان ها در southcentral منطقه است.

در حالی که این شماره ها مربوط به مقامات می گویند آزمایش های بیشتری باید انجام شود قبل از درست سرانه نرخ تعیین می شود و بدون تمام داده های نقشه کشی نتیجه گیری قطعی امکان پذیر نیست.

در این میان کارشناسان و محلی مقامات بهداشتی می گویند وجود دارد به احتمال زیاد یکی نیست جواب چرا Lebanon County فعلی نرخ سرانه است تا نسبتا بالا اما عوامل اجتماعی و اقتصادی ممکن است در بازی.

به همین دلیل ممکن است لبنان را به نرخ سرانه بود تا بالا ؟

همچنین وجود داشته است نگرانی هایی است که این بیماری همه گیر ممکن است هدف قرار دادن لبنان Latino جامعه به خصوص سخت, فقط به عنوان آن را در سراسر کشور.

و در حالی که اطلاعات دموگرافيک نیست منتشر شده توسط دولت و وزارت بهداشت بسیاری از مقامات محلی فکر می کنم عوامل در شهرستان لبنان ممکن است منجر به تاثیر بالاتر وجود دارد.

بیشتر: "یک طوفان کامل.' لبنان و سلامت رهبران نگران بیش از coronavirus در جامعه لاتین

نیکی Maurer مدیر اجرایی جامعه سلامت شورای لبنان گفت: عوامل در شهرستان لبنان - که شاهد بالاترین غلظت COVID-19 موارد ممکن است شامل تراکم جمعیت و همچنین به عنوان یک جامعه با تعداد زیادی از کارگران ضروری.

"من فکر می کنم این تمرکز جمعیت آن فاصله فیزیکی. مردم زندگی می کنند نزدیک به هم, این آپارتمان ها و ردیف خانه" Maurer گفت. "ما بسیاری از مردمی که در شهر زندگی می کنند که ضروری است کارگران که در خارج از خانه و لازم نیست که توانایی به ماندن در خانه."

در حالی که وجود بسیاری از پتانسیل دلایل لبنان بالا نرخ سرانه هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از سوالات در مورد چگونه و در کجا COVID-19 در حال گسترش است گفت: دکتر پینگ Du, یک بیماری عفونی اپیدمیولوژی با پن استیت سلامت دانشکده پزشکی.

"ما در حال تست به اندازه کافی" Du گفت. "(اگر) ما فقط تست کسانی که با علائم و نشانه های که در حال حاضر این بیماری ... آنها ممکن است در حال حاضر گسترش این بیماری در جامعه تا زمانی که آنها در حال آزمایش آن را در حال حاضر خیلی دیر است."

یک سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته آنها نگه داشتن زبانه ها در این شهرستان سرانه نرخ و "نگران" است که لبنان بسیار بالا است.

"عوامل ممکن است شامل شیوع بیماری در میان انواع مختلف امکانات که شامل تسهیلات مراقبت دراز مدت و کسب و کار" سخنگوی Nate وردل گفت. "شیوع بیماری در میان برخی از کسب و کار و امکانات ممکن است جداگانه لبنان شهرستان از دیگر بخش های این منطقه است."

بیشتر:Coronavirus موارد در لبنان تادیبی شهرستان به 16

بیشتر: حرکت لبنان شهرستان به زرد است ؟ کمیسیون طرح به رای دادن در عمل از شورش جمعه

لبنان با شماره

همانطور که از پنج شنبه در وزارت بهداشت بود گزارش 856 COVID-19 موارد و 19 مرگ و میر در لبنان County است. وجود دارد چهار مراقبت دراز مدت با امکانات COVID-19 موارد در میان ساکنان در مجموع 78 موارد وجود دارد و 16 مورد در لبنان تادیبی شهرستان از روز شنبه.

در اینجا این است که شکست در مقایسه با تعداد مثبت و منفی, موارد, در لبنان با دوفین و نیویورک شهرستان, که هر دو نزدیک از نظر جغرافیایی و تعداد کل COVID-19 موارد به لبنان.

نام این شهرستان با بیشترین تعداد در هر دسته است جسورانه.

این اطلاعات بر اساس روز شنبه, مارس 14 شماره منتشر شده توسط وزارت بهداشت و درمان:

جمعیت تخمین می زند که از سال 2018

  • دوفین: 277,097
  • لبنان: 141,314
  • نیویورک: 448,273

تعداد تست شده

  • دوفین: 7,594
  • لبنان: 4,286
  • نیویورک: 10,230

درصد از جمعیت شهرستان تست شده

  • دوفین: 2.74%
  • لبنان: 3.03%
  • نیویورک: 2.28%

تعداد مثبت COVID-19 موارد

  • دوفین: 895
  • لبنان: 856
  • نیویورک: 817

مثبت مورد رای

  • دوفین: 11.79%
  • لبنان: 19.9%
  • نیویورک: 7.99%

COVID-19 موارد به عنوان یک درصد از ساکنان شهرستان

  • دوفین: 0.32%
  • لبنان: 0.61%
  • نیویورک: 0.18

نرخ سرانه (COVID-19 مورد در هر 100,000 نفر. منبع: فرانکلین & مارشال کالج)

  • دوفین: 326.03
  • لبنان: 617.28
  • نیویورک: 184.00

[ Lebanon Daily News' پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ldnews.com/subscribe. ]

یک نگاه بصری در لبنان در مقایسه با سایر استان ها

لبنان را بالا مثبت مورد رای

Lebanon County مدیر خدمات اورژانس باب Boland گفت: آنها در حال پیگیری این شهرستان سرانه رای دادن. آن را سخت به بگویید چگونه تست بیشتر (و در نتیجه اطلاعات بیشتر) کمک خواهد کرد شهرستان خیاط پاسخ خود را به همه گیر Boland گفت: از آنجایی که آنها نمی دانند که چه نتیجه گیری می توان از شماره تا, خوب, آنها قادر به دریافت بیشتر از اعداد.

"این آمار برای من پر از سوراخ" Boland گفت. "وجود دارد بسیاری از راه های مختلف شما می توانید نگاهی به این و بسیاری از نتیجه گیری های مختلف شما می توانید به اما یکی از چیزهایی که من را دیده اند انجام می شود درست است تصادفی انتخاب شدند."

"اگر ما قادر به شناسایی روند یک مشکل منطقه و یا چیزی است که ما می تواند اقدام ما کاملا می" Boland گفت.

Du گفت: مثبت مورد رای دادن در لبنان ممکن است دلیلی برای نگرانی.

در لبنان حدود 19 درصد از کسانی که مورد آزمایش قرار گرفتند مثبت بودند COVID-19. در حالی که دور نیست این ایالت رای آن است که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر جنوبی-مرکزی, استان ها. نیویورک ساعت در حدود 8 ٪ در حالی که دوفین است و در حدود 12 درصد است.

Du گفت: از آنجا که مردم در حال آزمایش هستند تا حد زیادی از کسانی که با علائم و یا تایید تماس با کسی که با COVID-19 گزارش تعداد موارد ممکن است از دست رفته کسانی که بدون سنتی, علائم و نشانه ها.

"تست مثبت رای نشان دهنده چگونگی تست در حال انجام است," Du گفت. "ما در حال از دست رفته بسیاری از موارد بدون علامت."

با توجه به WellSpan Health داشبورد مثبت مورد میزان حدود 10% در سراسر شبکه خود را -- که می رسد Adams, Franklin, Lancaster, نیویورک و لبنان بوده است.

WellSpan Health شده است انجام تست در دو سایت در لبنان از ماه مارس و مثبت مورد رای دادن در لبنان است 18.6%.

تست ظرفیت در شهرستان در حال افزایش است, با, خانواده, سلامت برای اولین بار ساخت تست موجود در آن لبنان درمانگاه. مدیر عامل جنی Englerth گفت: آنها با اشاره به بالا بودن سرانه رای در شهرستان و می دانستم که تست بیشتر کمک خواهد کرد.

"در یک جمعیت مانند لبنان County بالا که رای مثبت به ما بگویید که وجود دارد برخی از نوع داغ-نقطه یا محل متمرکز که در آن حداقل در اوایل این ویروس وجود دارد تعداد زیادی از افراد آلوده" Englerth گفت. "تست نیاز به آسان و در دسترس برای چند ماه."

چگونه برای کمک به محدود کردن گسترش COVID-19

جامعه سلامت شورای همکاری با دیگر لبنان گروه برای برگزاری یک ماسک و ضد عفونی کننده دست سادگی روز دوشنبه در کلیسا و N. 9 خیابان در لبنان است.

منابع زد و پس از 90 دقیقه Maurer گفت. آنها نیز تا به حال کسی وجود دارد برای دادن مشاوره به کارگران ضروری در مورد چگونه به نگه داشتن خود و خانواده خود را امن است.

برخی از مشاوره شامل:

  • تعویض لباس و دوش گرفتن پس از رسیدن به خانه از محل کار
  • شستن لباس ها اگر ممکن است پس از کار
  • نه پوشیدن طلا و جواهر در حالی که کار
  • پوشیدن, مو بلند, در حالی که در محل کار
  • پاک کردن گوشی با دستمال مرطوب ضد باکتری

"مردم فکر نمی کنم در مورد این نوع از چیزهایی که" Maurer گفت. "این فقط نوع ایجاد یک مانع بین زمانی که شما در خانه و زمانی که شما در حال کار و یا در خارج."

حرکت رو به جلو Englerth گفت: از آن خواهد شد بسیار مهم است که کسی که فکر می کند آنها ممکن است در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم در تماس با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

در همان زمان این نگرانی وجود دارد که ننگ برای برخی از جوامع که در آن موارد ممکن است بیشتر شایع ممکن است منجر به مردم اجتناب از گرفتن آزمایش Englerth گفت.

"این چیزی است که ما می توانید ببینید اتفاق می افتد" Englerth گفت. "خواهد شد که واقعا ویرانگر اگر مردم شروع به دور ماندن از بهداشت و درمان."

نورا صدفی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب