شیوع کروناویروس در بهبهان. خانه های پرستاری: آنچه ما می دانیم در حال حاضر

آب نبات Woodall و J. D. نثر ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 9:45 AM EDT Jun 29, 2020در زمانی که اکثر س

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

در زمانی که اکثر ساکنان نیوکاسل جسارت خروج از قرنطینه بسیاری از ساکنان خانه سالمندان هستند در انزوا به جلوگیری از ابتلا به کروناویروس که ثابت کرده مرگبار در مراقبت از سالمند.

این ویروس هنوز در حال گسترش در میان پنسیلوانیا آسیب پذیر ترین ساکنان و دولت جدید بخشنامه در تست است و آن را آسان تر برای شناسایی افراد بیمار و کارکنان.

تست افزایش 30 درصد در ماه ژوئن در سراسر خانه های پرستاری به گفته مقامات بهداشتی دولت و خانه های پرستاری را دیدم سنبله در بیمارانی که آزمایش مثبت برای COVID-19.

ساکنان خانه سالمندان و کارکنان هستند که جدا شده اما امکانات رهبران و مقامات بهداشتی دولت در حال کم اهمیت جلوه دادن شیوع است.

"به عنوان تسهیلات مراقبت دراز مدت شروع به انجام تست ما انتظار می رود برای دیدن موارد در امکانات بالا برود و همچنین دولت را به طور کلی اعداد به یک اندازه" گفت: وزارت بهداشت سخنگوی Nate وردل.

وزارت بهداشت و پرستاری صفحه اصلی مدیران می گویند تست آشکار است موارد بدون علامت و به همین دلیل تعداد بسیار بالا است.

اما یک تجزیه و تحلیل توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا کنگره دفتر تعیین کرده است سنبله اخیر بیش از موارد بدون علامت. ساکنان خانه سالمندان حساب برای حدود 70 درصد از تمام coronavirus مرگ و میر در پنسیلوانیا است.

به عنوان بسیاری از گروه های سنی در حال حاضر شاهد کمتر covid مربوط به بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر دولت سالمندان در خانه سالمندان هنوز هم در حال مرگ در نرخ بالا.

برای مثال در خانه های سالمندان در دولت یک ترکیب 14 coronavirus مربوط به مرگ و میر گزارش شده است در سه هفته.

هفته گذشته Lancaster County پزشکی قانونی گزارش شده پنج خانه سالمندان مرگ در یک هفته.

شیوع اخیر

حدود 15 مایلی شمال غربی شهر پیتسبورگ در ماه, شهرستان Allegheny County, غرب تپه های بهداشت و مرکز توانبخشی در حال تجربه شیوع است که ادعا شش زندگی و دیده 32 ساکنان و 13 اعضای هیات آلوده با COVID-19.

"هر یک از این مرگ و میر است برای از دست دادن کارکنان و ساکنان مرکز ما و ما ارائه می دهیم ما از صمیم همدردی به خانواده های درگیر" وست هیلز سخنگوی Annaliese Impink گفت. "ما می دانیم که این نگران کننده و ترسناک زمان برای ما ساکنان و اعضای خانواده خود را. ما درک می کنیم و تا حد زیادی قدردانی از اعضای خانواده' نگرانی برای عزیزان خود و در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای نگه داشتن ما ساکنان امن و محافظت شده است."

این مرکز با تمرکز تمام تلاش خود را در کنترل عفونت روند و نگه داشتن اعضای خانواده به روز رسانی در هر گونه تغییرات قابل توجهی به عزیزان خود' شرایط, او گفت:.

وست هیلز است که 150 تخت و با توجه به وزارت بهداشت دولت آن گذشته روزانه سرشماری شد 107 ساکنان. Allegheny County شده است در سبز فاز بازگشایی پس از 5 ژوئن.

مرکز نمی دانم منبع عفونت "اما معتقد است که این ممکن است ناشی از یک عضو هیات که تست مثبت بود که بدون علامت" Impink گفت.

اولین شیوع: نیویورک شهرستان, خانه سالمندان بزرگ COVID-19 شیوع — 48 مورد از مارس 25

نگرانی های رو به رشد: دو خانه سالمندان در شهرستان نیویورک گزارش نزدیک به 100 مثبت coronavirus موارد این هفته

'یک رسوایی ملی':40,600 مرگ و میر به ما خانه های پرستاری

تصمیم گرفته شده برای تست کل مرکز پس از دو ساکنان با علائم فرستاده شده بودند به بیمارستان و آزمایش مثبت برای COVID-19, او گفت:.

"ما تا به حال تعدادی از بدون علامت ساکنان و کارکنان که تست مثبت پس از تست کامل شد" Impink گفت.

وست هیلز در "مکرر ارتباطات" با وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, Impink گفت و کارکنان در نظر گرفتن "اقدامات قابل توجهی برای محافظت از همه ما ساکنان" مانند تماس با ردیابی های پیشرفته مانیتورینگ cohorting ساکنان با علائم مشابه یا که آزمایش مثبت مشاوره با مرکز پزشکی مدیر و گسترش آموزش و پرورش است.

کارکنان و اعضای تحت سلامت ارزیابی قبل از هر تغییر که شامل غربالگری برای بیماری تنفسی و دمای بالا. تمام مراقبت های بهداشتی حرفه ای ورود به این تاسیسات نیز به نمایش در آمد.

هر کارمند به خانه فرستاد برای درمان و یا خود انزوا یا باید تست منفی برای COVID-19 یا دیدار با CDC بازگشت توصیه ها و پاک شود توسط یک پزشک Impink گفت.

وست هیلز را فراهم می کند به روز رسانی روزانه در مورد COVID-19 مورد در وب سایت خود را ارائه تعدادی از ویروس های مربوط به مرگ و میر.

Allegheny County وزارت بهداشت از وضعیت آگاه است و در غرب تپه و در حال همکاری با این مرکز گفت: شهرستان سخنگوی Amie فراز.

"هنگامی که یک COVID-19 مورد شناسایی شده است در میان ساکنان و یا کارکنان در دراز مدت مراقبت از تسهیلات وزارت بهداشت برای نامیدن کسی که به نقطه اصلی تماس با این مرکز. وزارت بهداشت و درمان و امکانات برقراری ارتباط به طور منظم" فراز گفت. "وزارت بهداشت سهام ارشاد از دولت وزارت بهداشت, پاسخ به هر گونه سوال و کمک می کند تا تسهیلات تفسیر و درخواست راهنمایی برای عملیات خود را. تسهیلات سهام اطلاعات در مورد روش و وضعیت فعلی هر گونه موارد است."

تعداد سردرگمی: خانه سالمندان COVID مورد اعداد متفاوت شدید بین دولت فدرال پایگاه داده

دولت بررسی: دادستانی کل بررسی و خانه های پرستاری جنایی غفلت

لوین: آوردن خانه سالمندان COVID بیماران را از بیمارستان بود راست حرکت می کند

در southcentral پنسیلوانیا, خانه های پرستاری نیز گزارش شیوع بیماری و مرگ و میر.

شیوع آغاز شده است که در 25 مه در پلیزنت هکتار توانبخشی و پرستاری مرکز در شهرستان نیویورک آلوده 72 ساکنان 20 کارکنان و منجر به هشت مرگ و میر با توجه به Tamath Hetrick, مدیر دلپذیر در هکتار است.

ManorCare جنوبی در نیویورک, شهرستان, شهرستان نیویورک, گزارش 76 ساکنان با COVID-19 از جمله 40 ساکنان و 36 کارکنان است. یکی از ساکنان مرده است.

در سراسر کشور, مقامات بهداشتی در حال دیدن حدود 100 خانه سالمندان عفونت در هر روز وردل گفت.

"قطعا این افزایش موجب نگرانی, اما دولت می خواست تست برای تعیین بار بیماری در میان ما آسیب پذیر است." "این منجر به افزایش است و ضروری است که مردم همچنان به برداشتن قدم برای محافظت از خود از COVID-19."

این افزایش نه باعث مقامات دولتی را به حرکت سبز شهرستان با خانه سالمندان شیوع بازگشت به زرد در این زمان وردل گفت.

آنچه که انجام می شود برای جلوگیری از گسترش

همه ساکنان خانه سالمندان و کارگران باید آزمایش می شود حداقل یک بار در تابستان امسال با توجه به سفارشات اخیر از دولت وزارت بهداشت در ژوئن 8 و 26. تست در خانه های سالمندان به پایان خواهد رسید جولای 24, در حالی که کمک خوابگاه زندگی شخصی, مراقبت از خانه و متوسط امکانات مراقبت باید تا آگوست ، 31.

نتایج حاصل از تست هستند "بسیار مهم است که ما کار برای تعیین بار COVID-19 در میان ما آسیب پذیر و همچنین به عنوان ما کار را برای محافظت از آنها را از آینده امواج COVID-19," وردل گفت. "این اطلاعات نیز مفید است برای کمک به جلوگیری از گسترش بیشتر در دراز مدت مراقبت از امکانات است."

"هر خانه سالمندان که نیاز به کمک, آیا با کمک انجام تست تجهیزات تست و.... این گروه آماده است برای کمک به," او اضافه شده است.

دهه عشق: زن و شوهر جشن 74 سال از ازدواج در COVID قرنطینه

در یک بیانیه مشترک وزیر بهداشت و درمان دکتر راشل لوین و وزیر خدمات انسانی ترزا میلر گفت: ادارات خود را مستقر کرده اند این کاهش تلاش های که از ژوئن 19:

  • توزیع بیش از 2,300 محموله از تجهیزات حفاظت شخصی که شامل 306,944 لباس 336,559 صورت سپر 1,023,800 دستکش, 2,807,570 N95s ماسک و 1,175,200 فولاد ماسک.
  • مستقر 69, پنسیلوانیا, گارد ملی, اعتصاب تیم به 34 مختلف تسهیلات مراقبت دراز مدت. کار شامل 32 سایت ارزیابی 10 تجهیزات حفاظت فردی آموزش, 13 COVID-19 توده تست ماموریت و 14 مرکز نیروی انسانی ماموریت.
  • در پاسخ به 100 درصد از شیوع بیماری به عنوان تعریف یک یا بیشتر مورد تایید مثبت در میان کارکنان و یا ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات.
  • ارائه مشاوره و مشاوره در کنترل عفونت و شیوع پاسخ به امکانات
  • همکاری, همکاری و دریافت گزارش از محلی و ایالتی و فدرال منابع همراه با قرارداد پشتیبانی از ECRI های بهداشت و درمان غیر انتفاعی

در لذت بخش هکتار "جامع تست کار به دلیل آن اجازه می دهد تا ما را به شناسایی بدون علامت کارکنان و ساکنان و اقدام مناسب" Hetrick گفت.

دولت روز چهارشنبه اعلام کرد با همکاری CVS سلامت به ارائه COVID-19 تست خدمات پرستاری ماهر امکانات رایگان است.

عمل کلاس: Pa. خانه سالمندان مرگ و میر سنبله 550 درصد در یک ماه به عنوان چهره دولت فدرال دعوی

کمتر نظارت: به عنوان coronavirus مرگ و میر افزایش Pa. خانه های پرستاری کمتر ایالتی و فدرال نظارت

Omnicare یک CVS سلامت شرکت را اداره تا 50000 آزمون پرستاری ماهر ساکنان و کارکنان آغاز ژوئن 29.

تست انجام خواهد شد در سه لایه فهرست اولویت شروع و با امکانات است که جدید و یا در حال انجام شیوع و سپس به تاسیسات با سابقه یک حل و فصل شیوع و در پایان با امکانات با شیوع است.

از جمعه پنسیلوانیا به حال بیش از 84,000 موارد مثبت COVID-19. بیش از 20 ، 000 نفر در خانه های سالمندان. برخی 6,500 ساکنان دولت اند و از ماه مارس و بیش از 4500 زندگی در خانه های سالمندان.

تعداد کسانی که استارک یادآوری است که در حالی که ساکنان خانه سالمندان را تا حدود یک چهارم از دولت موارد مثبت آنها حدود سه چهارم از مرگ و میر.

آب نبات Woodall و J. D. نثر گزارش ایالات متحده آمریکا امروز شبکه کاپیتول اداره در هریسبورگ. رسیدن به Woodall در cwoodall@gannett.com. رسیدن به نثر در jprose@timesonline.com.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب