Coronavirus به روز رسانی: 680 موارد مثبت در بهبهان. به ارمغان می آورد در کل به 71,415

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 12:24 PM EDT مه 30 سال 2020روز شنبه, پنسیلوانیا, وزارت بهداشت تایید کرد

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

روز شنبه, پنسیلوانیا, وزارت بهداشت تایید کرد که وجود دارد 680 اضافی موارد مثبت COVID-19 آوردن ایالت مجموع به 71,415.

زیر شهرستانهای منتقل سبز فاز از بازگشایی در روز جمعه: Bradford, کامرون, شیپور کلیرفیلد Crawford, گوزن, جنگل, Jefferson, لارنس, McKean, Montour, پاتر, اسنایدر, Sullivan, Tioga, Venango و وارن.

سبز فاز اجازه می دهد تا کسب و کار بیشتر برای باز کردن — از جمله رستوران ناهار خوردن در سرویس — با برخی از محدودیت به علاوه بزرگتر کرده است.

رژیم صهیونیستی. تام Wolf روز جمعه گفت که از 16 بیشتر شهرستانهای استان را به حرکت سبز در ژوئن 5: Allegheny, آرمسترانگ, Bedford, بلر, Butler, Cambria, Clinton, Fayette, Fulton, گرین, ایندیانا, زمان موتورهای lycoming مرسر Somerset واشنگتن و Westmoreland.

باقی مانده در شهرستانهای قرمز را حرکت به سمت زرد فاز ژوئن 5.

به تاریخ 375,731 مردم باید آزمایش منفی برای ویروس. در سطح ایالت 5,537 فوت کرده اند بعد از ابتلا به ویروس, با توجه به وزارت بهداشت.

بازگشت به مدرسه ؟

گرگ تا به حال برخی از اخبار خوب در روز جمعه جلسه گفت که او انتظار می رود مدارس برای بازگشایی این سقوط — جلوگیری از هر گونه مشکلات.

او گفت: دولت و وزارت آموزش و پرورش است و کار در دستورالعمل.

پارک دولت: استخرهای سواحل برای باز کردن

مرحله به مرحله بازگشایی برنامه ریزی شده است برای دولت پارک شنا در سواحل و برخی از استخرها.

شروع ژوئن 6, تمام 58 امور خارجه پارک سواحل باز خواهد شد به شنا. استخرهای بسته باقی می ماند از طریق حداقل 12 ژوئن. بیشتر به رنگ زرد فاز یا سبز فاز شهرستانهای خواهد بازگشایی ژوئن 13.

"آب مبتنی بر فعالیت است بخشی جدایی ناپذیر از دولت پارک تجربه در پنسیلوانیا و با پروتکل های مناسب در محل برای اطمینان از ایمنی و نیروی انسانی به عنوان مجوز این گروه همچنان به بازگشایی دولت خود را پارک ها و جنگل ها به طوری که ساکنان نیوکاسل می تواند به تحقق تمام مزایای بودن در خارج از منزل" اداره حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی, منشی, مدل لباس Adams دونن گفت: در انتشار اخبار.

نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.

ظرفیت محدود خواهد شد به 50 درصد است. "کاهش اقدامات خواهد بود در محل از جمله محدود کردن بازدید کننده پارکینگ کنترل تسهیلات دسترسی اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک صورت هنگامی که در آب است. همه CDC هدایت باقی مانده است در اثر" انتشار متحده است.

استخرهای شنا در Codorus پارک ایالتی نیویورک شهرستان و رایرسون ایستگاه پارک دولت Greene County, نمی شود باز برای سال 2020 فصل به دلیل از کار تعمیر و نگهداری مورد نیاز است.

و برای آخرین شهرستانهای نقل مکان کرد و به "زرد" فاز چهار شنبه, خانواده, اردوگاه سایت ها و پارک دفاتر افتتاح شده است.

شهرستان تفکیک موارد تست

در اینجا شکست از مثبت و منفی آزمون coronavirus در southcentral پنسیلوانیا و همچنین مرگ و میر گزارش شده در این شهرستان در ماه مه 30:

آدامز

مثبت: 245

منفی: 3,065

مرگ و میر: 8

کامبرلند

مثبت: 626

منفی: 5,423

مرگ و میر: 50

دوفین

مثبت: 1,258

منفی: 10,021

مرگ و میر: 73

فرانکلین

مثبت: 767

منفی: 5,173

مرگ و میر: 35

لنکستر

مثبت: 3,131

منفی: 15,889

مرگ و میر: 295

لبنان

مثبت: 958

منفی: 4,551

مرگ و میر: 33

نیویورک

مثبت: 1000

منفی: 13,647

مرگ و میر: 26

چگونه بسیاری از موارد از coronavirus کند Pa. را داشته باشد ؟

در اینجا نگاهی به اعداد در پنسیلوانیا:

موارد: 71,415

موارد جدید: 680 موارد جدید در ماه مه 30

مرگ و میر: 5,537

بیمارانی که آزمایش منفی: 375,731

Coronavirus علائم تست

با توجه به CDC گزارش بیماری از COVID-19 باید در بازه زمانی از علائم خفیف تا شدید بیماری و مرگ.

تب و سرفه و تنگی نفس ظاهر می شود ممکن است 2 تا 14 روز پس از شما شده است در معرض ویروس.

اگر شما فکر می کنم شما شده است در معرض coronavirus و دچار تب و علائم بیماری تنفسی مانند سرفه یا تنفس مشکل تماس اولیه خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بلافاصله برای راهنمایی از جمله این که آیا شما باید آزمایش می شود.

تست کلی است که هنوز حدود 10 تا 14 روز پشت معنی داده امروز نشان می دهد که میزان عفونت دو هفته پیش.

CDC در حال حاضر تغییر آن تلاش های تست شامل جدید آنتی بادی آزمون کمک خواهد کرد که تعیین این که چه کسی آلوده شد و بدون علامت و در حال حاضر ممکن است سیستم ایمنی بدن به ویروس.

جلوگیری از گسترش

در حال حاضر وجود دارد نه واکسن و نه مورد تایید برای درمان های جدید و یا رمان coronavirus. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است فقط علائم خفیف افراد مسن و کسانی که در حال حاضر مسائل پزشکی می تواند تا پایان با عوارض جدی تر. وجود نگرانی است که سریع گسترش ویروس می تواند پایمال نظام سلامت به ارائه مراقبت از جمله نیاز به ماسک در موارد جدی.

با گسترش بیشتر ویروس و اختلال در زندگی روزمره رود مقامات یادآوری ساکنان به شستن دست های خود را اغلب با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه. استفاده از الکل بر اساس ضد عفونی کننده دست اگر آب و صابون در دسترس نیست.

شما همچنین باید پوشش سرفه و عطسه خود را با آرنج (و نه خود را دست) تمیز کردن سطوح است که اغلب لمس (مانند کانتر نور سوئیچ و گوشی های تلفن همراه) و اقامت در خانه اگر شما بیمار هستید.

مردم نیز خواست تا به حضور در اجتماعات بزرگ و عمل "اجتماعی فاصله." بهتر است برای نگه داشتن شش پا جدا از مردم دیگر شما زندگی نمی کنند ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب