Coronavirus به روز رسانی: نیویورک می افزاید: 77 موارد به عنوان دولت در مجموع جهش 1,009

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 2:01 PM EDT Jul 10, 2020پنسیلوانیا اضافه شدن بیش از 1000 موارد مثبت

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

پنسیلوانیا اضافه شدن بیش از 1000 موارد مثبت به کل آن برای اولین بار از اواسط ماه مه.

فقط کمتر از 20 درصد از 1,009 موارد جدید می توان به هجوم آزمایشگاه خصوصی نتایج Pa. وزارت بهداشت گفت: در انتشار جمعه.

این موارد جدید را دولت در مجموع به 93,876 با 6,880 مرگ و میر – افزایش 32.

بیشتر: ضروری کارگر یک کارمند بیمارستان او قرارداد COVID در محل کار و درگذشت

بیشتر: پلیس ایالتی انتشار هفتگی مشروب مجوز نقض آمار در میان COVID-19 همه گیر

فیلادلفیا شهرستان اضافه شده 182 موارد یک شبه و Allegheny County افزایش 180.

در central Pa. بزرگ برندگان بودند لنکستر و یورک که اضافه شده 72 و 77 موارد مثبت بود.

فقط تحت 129,000 آزمون اجرا گرديد از جولای 3 تا 9 با 4,793 نتایج مثبت است.

"به عنوان کل کشور است که در حال حاضر در فاز ما باید متعهد به حفاظت در برابر COVID-19 پوشیدن ماسک تمرین های اجتماعی دورى و اجتناب از همایش بزرگ" ثانیه. سلامت دکتر راشل لوین گفت. "پنسیلوانیا شده است یک مدل برای کشور در مورد نحوه بازگشایی به طور موثر با استفاده از دقت روش اندازه گیری شده. این ویروس نرفته است و ما شاهد موارد بهخصوص در غرب پنسیلوانیا است."

معاون مطبوعاتی وزیر Maggi Mumma گفت: نیویورک پرش به نظر نمی رسد به مراقبت طولانی مدت مربوط به شهرستان تنها اضافه شدن 10 موارد مثبت در میان ساکنان و سه در میان کارکنان.

او گفت: ممکن است که برخی از نیویورک ضربت آمد از آزمایشگاه خصوصی کمپرسی اما او نمی تواند با اطمینان بگوید بدون تفکیک شهرستان.

Mumma گفت آن است که بیشتر احتمال دارد به اضافه آمد از پرش در موارد میان سن و سال قرار گرفتند.

DOH گزارش افزایش قابل توجهی از موارد مثبت در میان جوان گروه های سنی به ویژه در میان 19 تا 24 ساله. در حال حاضر وجود دارد بیشتر موارد در گروه های سنی جوانتر از آن 50-64 و 65 و بیش از.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

بخش جنوب غربی این دولت شاهد بزرگترین پرش از حدود 5 درصد از موارد در ماه آوریل به حدود 27 درصد تا کنون در ماه جولای.

Southcentral Pa. که شامل Adams, Franklin, Cumberland, Dauphin, Lancaster, لبنان و نیویورک نزدیک به دو برابر شده و از 7 درصد به 13 درصد تا کنون در ماه جولای.

بقیه دولت شروع به پریدن کرد از 11 به 16 درصد در طول همان دوره زمانی.

کمک برای ملزومات

ساکنان نیوکاسل که آسیب دیده اند و از نظر مالی توسط COVID-19 همه گیر یادآوری می شود که مهلت برای درخواست کمک است که به سرعت نزدیک شدن است.

برنامه های کاربردی برای کمک های اضطراری برنامه یک بار کمک نقدی برنامه برای خانواده ها و زنان باردار که درآمد از دست رفته و یا اشتغال با توجه به COVID-19 هستند با توجه ژوئیه 12.

"موقت تعلیق در اخراج و سلب حق اقامه دعوی و ابزار shutoffs لازم برای حفظ ساکنان نیوکاسل امن و خانه در طول این زمان دشوار است اما ما می دانیم که بسیاری از مستاجرها و مالکان که از دست داده اند درآمد خود را هنوز هم می تواند در صورت اخراج و سلب حق اقامه دعوی و یا ابزار shutoffs که moratoriums بیش از" وزارت خدمات انسانی وزیر ترزا میلر در بیانیه ای گفت جمعه. "هر کسی که ممکن است نگران است که مسکن خود را ممکن است در معرض خطر باید بدانید که کمک در دسترس است و نباید احساس ترس به دنبال این گزینه ها است."

به منظور واجد شرایط برای EAP خانواده باید حداقل یک نفر در خانواده است که به کار گرفته شد که در 11 مارس سال 2020 و با تجربه یک ساعت یا دستمزد کاهش حداقل 50 درصد برای دو هفته یا بیشتر یا از دست رفته اشتغال به طور کامل با توجه به همه گیر.

واجد شرایط خانواده ها می توانند منابعی مانند پول در چک/حساب های پس انداز بیش از $1,000.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن