کلبه سلامت می اندازد پایین در COVID

کلبه سلامت آن بوده است که معادل 21 gun salute. در دو روز گذشته, کلبه پزشکی بهداشت حرفه ای و مدیران را به شدت ب

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

کلبه سلامت آن بوده است که معادل 21 gun salute. در دو روز گذشته, کلبه پزشکی بهداشت حرفه ای و مدیران را به شدت به میکروفون در یک کارهایی و بی سابقه ای شیوه ای برای هشدار دادن به جامعه در بزرگ که تهدید COVID-19 بسیار واقعی و بدتر.

در روز پنج شنبه آن متخصص بیماری های عفونی دکتر دیوید فیسک — به طور معمول یک معیار بالینی rectitude و کتمان حقیقت — که علنا اعلام کرد که در مقیاس 1 تا 5 محلی تهدید مطرح شده توسط COVID-19 صفوف به عنوان یک 10. همان روز آن را یک تیم از کلبه مدیران از جمله مدیر عامل Ron Werft شش متخصصان بیماری های عفونی و سه ستاد نمایندگی کلبه سانتا باربارا Goleta و Santa Ynez بیمارستان و دکتر ادموند Wroblewski این افسر ارشد پزشکی برای سیستم مراقبت های بهداشتی.

از آن پس آن شده است به دنبال در یک پیام ویدئویی امروز از عفونی-بیماری متخصص دکتر لین Fitzgibbons که پدید آمده است به عنوان بیمارستان برجسته ترین چهره رو به جلو در پاسخ به COVID چالش است. در آن Fitzgibbons خواسته های بینندگان شاد چهارم جولای اما تاکید کرد نیاز به احتیاط و هوشیاری و اهمیت حیاتی اجتماعی فاصله.

COVID-19 روز رسانی از دکتر لین Fitzgibbons ژوئیه 2 سال 2020 توسط کلبه سلامتی

"[L]ocal مورد اعداد رو به افزایش شدت," جامعه زودی از کلبه هشدار داد. "گسترش این ویروس به راحتی و ما شاهد تعداد فزاینده ای از مردم در حال تبدیل شدن بسیار بیمار است. بیماران ما شاهد انواع علائم. ما نمی توانیم اجازه گارد ما را."

کلبه در حال حاضر انجام حدود 2500 COVISD-19 آزمون در روز است. با توجه به کلبه جامعه نامه در تاریخ 2 ژوئیه گذشته هفته' تست مثبت افزایش نرخ از 3.9 درصد به بیش از 6.2 درصد به 8.7 درصد به عنوان از 1 ژوئیه. افزایش تعداد نتایج مثبت تولید شده زنگ خطر جدی در سراسر کلبه اجرایی تیم ملاقات کرد که یک هفته پیش به بحث اپیدمیولوژیک برنامه ریزی برای چگونه بد بحران ممکن است اگر روند فعلی ادامه دارد. رانندگی احساس فوریت در این جلسه افزایش شیب در COVID موارد از آخر هفته روز یادبود یک ماه پیش و یک پیش بینی یورش خارج از شهر بازدید کنندگان انتظار می رود برای چهارم جولای آخر هفته.

دکتر استفان هوشع نبی

دکتر استیو هوشع که امضا جامعه نامه اذعان کرد این زمین جدید برای کلبه اما گفت: این بیمارستان احساس نیاز به جامعه توجه شود. "من به یاد داشته باشید ما برای انجام این کار قبل از," او گفت: "حتی در طول ایدز است." کلبه احساس فوریت برای مبارزه با افزایش جزر و مد از قرنطینه خستگی او توضیح داد: به خصوص با ورود عمده تعطیلات آخر هفته بر ما.

بخشی از کلبه پاسخ ناشی از نگرانی است که سواحل محلی باز خواهد ماند در زمانی که در لس آنجلس ونتورا -- و در حال حاضر نارنجی — شهرستانهای همه حال خود را تعطیل سواحل است. خروج دسته جمعی از ساحل به دنبال بازدید کنندگان از آمدن به سانتا باربارا ارسال لرز پایین ستون مهرههای کلبه مدیران.

"سه هفته پیش شاید یک درصد از مردم گرفتن تست شده در درمانگاه های مراقبت های فوری شد تست مثبت" هوشع گفت. "سپس آن را شروع به پریدن کرد به 3 درصد است. در حال حاضر آن را در 10 درصد است." بسیاری از این افراد بدون علامت باقی خواهد ماند, او گفت:. بسیاری از شما مریض و یا نیاز به مراقبت در بیمارستان. اما آنها کمک خواهد کرد گسترش عفونت به افرادی که در تعداد افزایش خواهد نیاز به درمان در بیمارستان. "و واقعا بسیار وجود دارد ما می توانیم انجام دهیم جز آنها اکسیژن" او گفت:.

با توجه به جامعه, نامه, کلبه بیمارستان و بخش مراقبت های اتاق را کنار بگذارند برای COCVID بیماران در حال حاضر در 18 درصد ظرفیت است. می کند که نگرانی پزشکان مانند هوشع به عنوان آنجا که افزایش شدید بستری شدن در بیمارستان. "در حال حاضر ما در هر نقطه از 22 به 25 نفر با COVID در بیمارستان ما. سه هفته پیش از آن نزدیک به پنج. بله ما یک مقدار زیادی از اتاق به سمت چپ ما در ICU. اما با این اعداد شما هرگز نمی دانید وقتی که رفتن به تغییر دهید."

کتاب هوشع نبی گفت که او تا حدودی re-مطمئن باشید که county health مقامات نیمه تعطیل county سواحل است. "این واقعا یک بسته بسیار به عنوان استفاده محدود" او گفت:. "این بهتر از هیچ چیز است."

وقتی پرسیده شد که در آن او خواهد بود هزینه های چهارم کتاب هوشع نبی پاسخ داد: "احتمالا در بیمارستان" اضافه کردن "من می توانم به شما بگویم که در آن من نمی تواند هزینه های آن است. در ساحل."

کلبه به عنوان یک نهاد فوق العاده دقیق و کالیبره شده در چگونه کارکنان خود را — پزشکان و کارکنان — تعامل با رسانه های خبری; افراد از مکالمه با دقت بررسی در پیشبرد; مصاحبه ها اغلب به ریاست کلبه رسانه پرسنل; درد گرفته به مطمئن شوید که هیچ چیز بیش از حد تعجب آور است که ادا در کلبه نام. این اخیر توسعه تلاش شده بود آشکارا متفاوت در این زمینه منعکس کننده درجه بالایی از زنگ بیمارستان در حال تجربه. "دو هفته از در حال حاضر ما در حال رفتن به دیدن یک کل بسیاری از افرادی که آلوده شدن این آخر هفته. ما در حال حاضر شاهد افزایش موارد از روز یادبود. ما نمی خواهیم که به اتفاق می افتد دوباره" هوشع گفت.

کتاب هوشع نبی ابراز همدردی و خستگی و خستگی مردم احساس پس از برخورد با COVID در حال حاضر به مدت چهار ماه. "این یک عمل متعادل داریم که بین اقتصاد و بهداشت عمومی. بسیاری از مردم شده اند و از لحاظ اقتصادی با چکش چرا که آنها نمی توانند کار کنند. که واقعی است." اما هوشع نبی اضافه شده است که هنگامی که او را از خرید او اغلب می بیند مردم با پوشیدن پوشش صورت و زیر چانه یا که اصلا پوشش سوراخهای بینی خود را.

"ما باید به مردم یادآوری کند که این است که واقعا جدی است. و اگر ما به طور جدی آن را بیشتر و بیشتر خواهد باد آلوده."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن