کلبه بیمارستان می بیند وعده در سابق COVID بيماران پلاسما

به درمان های در دسترس هستند به COVID-19 بیماران دیگر از مراقبت های حمایتی و یک تعداد انگشت شماری از اثبات نشد

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

به درمان های در دسترس هستند به COVID-19 بیماران دیگر از مراقبت های حمایتی و یک تعداد انگشت شماری از اثبات نشده و مواد مخدر, همه هنوز در مراحل آزمایشی. یکی از پتانسیل داروهای تحت مطالعه در کلبه سلامت پلاسمای خون مملو از آنتی بادی از یک بیمار که بهبود از coronavirus. آن را تنها سعی شده است با بیمارانی که بیشترین شدت بیمار است. "بسیاری بهبود یافته اند و یا در دوره نقاهت" سخن گفت. دکتر لین Fitzgibbons, یک متخصص بیماری های عفونی "اما نه همه.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"متاسفانه همیشه وجود دارد خطر ابتلا به بیماری پیشرفت با وجود این, درمان," دکتر گفت:. ده بيماران درمان شده اند پس از درمان با نقاهت پلاسما برقرار شد در مارس 20. "ما بیماران را به خوبی انجام می شود با کوتاه انتقال خود" او اشاره کرد "و برای برخی از بیماران ما احساس می کنیم ما دیده می شود بهره مند شوند."

کلبه و سلامت خود را از موسسه تحقیقاتی در حال جعل پروتکل جدید به عنوان بخشی از یک کشور بزرگ مشارکتی از طریق کلینیک مایو گسترش دسترسی به برنامه. دکتر Fitzgibbons امید بود که مشارکت و یادگیری جمعی را در پیدا کردن مزایای مثبت پلاسما.

در زمان مانعی شده است برای به دست آوردن حق نوع پلاسما. "AB پلاسما است که جهانی نوع خون پلاسما (در مقایسه با نوع خون O در سلول های قرمز) است سخت است" توضیح داد Xaviera دید که کلبه را تزريق ایمنی هماهنگ کننده. "گرفتن نوع خاص است, بهترین چیز بعدی که می تواند در زمان به چالش کشیدن" او گفت:. یک رابطه قوی با تامین کنندگان خود را کمک می کند تا کلبه دریافت محصولات است که در خانه رامون اضافه شده است.

زمانی که کلبه اعلام کرد که به دنبال این درمان این درخواست مشارکت COVID بازماندگان. بیش از 400 نفر بهبود یافته اند در شهرستان و داوطلب می تواند از طریق تماس با خون شرکت خدمات Vitalant. شما باید نشانه ای رایگان برای حداقل دو هفته قبل از اهدای خون است. رفتن به vitalant.org/covidfree و یا تماس بگیرید (866) 287-5762 به شرکت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن