پليس کاتنوود جودي ماکوچ در تصادف موتورسيکلت خارج از وظيفه کشته شد

جیمی لندرز جمهوریآریزونا منتشر شده 6:23 PM EDT سپتامبر 8, 2020به گفته مقامات پليس، جودی ماکوچ، فرمانده اداره پ

توسط NEWSWORLDS در 18 شهریور 1399

به گفته مقامات پليس، جودی ماکوچ، فرمانده اداره پليس کاتنوود، روز دوشنبه هنگامی که موتورسيکلت سوار بر او بود، توسط راننده ای که مظنون به اختلال است، مورد اصابت سر قرار گرفت، درگذشت.

Makuch خارج از وظیفه بود و سوار موتور سیکلت خود را در حدود 2:40 بعد از ظهر در مسیر ایالتی 89A در خیابان ویلارد در Cottonwood زمانی که SUV به عنوان جنوب باند swerved سمت چپ و ضربه مکوچ سر در ، با توجه به اخبار پلیس Cottonwood ارسال شده در صفحه فیس بوک بخش.

مکوچ به بیمارستانی برده شد و بر اثر جراحاتش درگذشت.

به گفته مقامات، راننده اس یووی، جیسون هاوارد انگل 41 ساله، مظنون به اختلال بود.

بر اساس این خبر، انگل به ظن قتل غیرعمد دستگیر و در زندان شهرستان یاواپای رزرو شد، اما اتهامات اضافی در انتظار است، از جمله آسیب های جنایی و به خطر انداختن.

در این آزادی آمده است که وزارت ایمنی عمومی آریزونا به درخواست پلیس کاتنوود در حال انجام برخورد و تحقیقات جنایی است.

مکوچ کار خود را در اجرای قانون در سال ۱۹۹۸ به عنوان افسر پلیس با اداره پلیس شهر الک در اوکلاهما آغاز کرد. ماکوچ به آریزونا نقل مکان کرد و از ژانویه ۲۰۰۰ با اداره پلیس کاتنوود خدمت کرده است و در سال ۲۰۰۵ به گروهبان و در سال ۲۰۰۹ با توجه به صفحه پروفایل ش در وب گاه شهر کاتنوود به گروهبان ارتقا یافت.

ماکوچ بر بخش خدمات پشتیبانی این بخش نظارت داشت، با زمینه های مختلفی از مسئولیت، از جمله آکادمی پلیس شهروند، مرکز ارتباطات ایمنی عمومی کاتنوود، تحقیقات جنایی، کنترل حیوانات و کمک های قربانی.

اداره پلیس دانشگاه آریزونای شمالی در یک فیس بوک گفت که ماکوچ اغلب رویدادهای اضافه کاری در محوطه دانشگاه کار می کرد و یکی از اعضای این تیم بود که میزبان برنامه آموزش و توسعه رهبری آریزونا برای جوانان دبیرستانی در محوطه دانشگاه هر تابستان است.

به خبرنگار جیمی لندرز در jamie.landers@arizonarepublic.com. دنبال او در توییتر @jamielanderstv



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن