شهرستان اعلام COVID-19 امداد کمک هزینه برای فرهنگ و هنر غیر انتفاعی

در به رسمیت شناختن غیر انتفاعی هنر و فرهنگ و صنعت را ضروری کمک به سانتا باربارا کانتی اقتصاد و جامعه هویت سا

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

در به رسمیت شناختن غیر انتفاعی هنر و فرهنگ و صنعت را ضروری کمک به سانتا باربارا کانتی اقتصاد و جامعه هویت سانتا باربارا کانتی هنر کمیسیون سانتا باربارا پایه و سانتا باربارا کاسه بنیاد در حال همکاری بر روی یک COVID-19 امداد کمک مالی برنامه برای فرهنگ و هنر غیر انتفاعی. بیش از 75000 دلار پرداخت خواهد شد در دو چرخه, برای حمایت, شهرستان, فرهنگ و هنر, سازمان های غیر انتفاعی نهفته COVID-19.

این نرم افزار در دسترس است sbac.ca.gov/county-grants. ارسالی مقرر 24 مه سال 2020 است. این شهرستان از هنر و فرهنگ برگزار خواهد شد آنلاین اعطای کارگاه برای متقاضیان علاقه مند در 3 p. m. روز شنبه, مه 13.

بودجه برای COVID-19 امداد برنامه ارائه شده از طریق سانتا باربارا کاسه پایه و اساس قرارداد اجاره که در آن 50 سنت از هر بلیط به فروش می رود را به یک صندوق برای هنر و فرهنگ کمک های مالی. علاوه بر این, Santa Barbara, بنیاد کمک $25,000 به کمک به افزایش دامنه و تاثیر این برنامه در نظر گرفته شده که برای کمک به هنر و فرهنگ سازمان با کلی هزینه های عملیاتی از جمله کارکنان و امکانات پشتیبانی می کند. کمک stewarded توسط سانتا باربارا کانتی هنر کمیسیون و اداره شهرستان از هنر و فرهنگ است.

"هنر و فرهنگ قلب جامعه ما" گفت: جکی Carrera, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت سانتا باربارا پایه و اساس است. "این همکاری با هدف ارائه کمک و پشتیبانی به هنر و سازمان های فرهنگی به عنوان آنها را از طریق این بیماری همه گیر. ما هیجان زده به همکاری با سانتا باربارا کانتی هنر کمیسیون به ارائه این برنامه است."

پشتیبانی تعیین شده برای سازمان های غیر انتفاعی هنر و فرهنگ سازمان کار برای تولید و ترویج و حفظ فرهنگ و هنر در شهرستان سانتا باربارا. متقاضیان باید سالانه بودجه عملیاتی زیر 1 میلیون.

هنر کمیسیون صندلی دنیس Smitherman گفت: "ما خیلی خوش شانس برای زندگی در یک محل با چنین باور نکردنی, فرهنگ و هنر, فضاهای. امیدوارم این کمک مالی می تواند کمک به نگه داشتن خود را درب ها و کسب و کار باز است."

سانتا باربارا شهرستان دارای بزرگترین نسبت تعداد فرهنگ و هنر غیر انتفاعی سرانه در کالیفرنیا است. در سال 2016 شهرستان با همکاری شهر سانتا باربارا به کمیسیون آمریکایی برای هنر و فرهنگ و هنر به رفتار اقتصادی تاثیر مطالعه است. 93 فرهنگ و هنر غیر انتفاعی کنندگان تولید شده تقریبا 200 میلیون دلاری حمایت از 5,857 تمام وقت معادل شغل و به طور مستقیم کمک 4.6 میلیون دلار در دولت های محلی درآمد.

"ما امیدواریم که این کمک های مالی کمک خواهد کرد حمایت سازمان در یک راه حیاتی به طوری که آنها می تواند همچنان به ارائه خدمات استثنایی به جوامع در نیاز" گفت: کارن کرنس معاون رئیس سانتا باربارا کاسه پایه و اساس است. "سانتا باربارا کاسه معتقد است در قدرت هنر به زندگی را متحول کند. در طول زمان دشوار است مردم به هنر به عنوان یک راه برای درمان و گرد هم می آیند."

کمک های اضافی به این برنامه های امداد در حال حاضر شده است متعهد سانتا ماریا شورای هنر و اهدا کنندگان خصوصی. چرخه دوم نیز شامل یک برنامه در نظر گرفته شده برای نگه داشتن هنرمندان مشغول به کار در طول این زمان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلاش های امدادی و برنامه مراجعه کنید sbac.ca.gov.


در مورد سانتا باربارا کاسه پایه:

سانتا باربارا کاسه بنیاد محترم موسس و شریک زندگی در هنرهای نمایشی برای آموزش و پرورش بیشتر سانتا باربارا منطقه است. ماموریت آنها این است که به اطمینان حاصل شود که هر کس دسترسی به موسیقی — این که آیا با بازی و یا گوش دادن. در علاوه بر این به میزبانی کنسرت, کاسه سرمایه گذاری در آینده هنرمندان و مخاطبان با حمایت از آموزش هنرهای نمایشی برای جوانان از طریق توسعه آموزش و پرورش ابتکار.

در مورد سانتا باربارا بنیاد:

سانتا باربارا بنیاد بزرگترین جامعه بنیاد در منطقه و شهرستان را از رفتن به منبع برای سرمایه گذاری و ظرفیت سازی تلاش برای بسیج و بالا بردن همه ساکنان به رشد است. تقریبا هر شهرستان سانتا باربارا سازمان غیر انتفاعی و ضروری جامعه پروژه پشتیبانی شده توسط این بنیاد در طول 92 سال سابقه.

این بنیاد در حال کار برای بهبود مناطقی که تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی در سانتا باربارا شهرستان از جمله مراقبت از کودکان, توسعه نیروی کار و نیروی کار مسکن. بنیاد متصل کسانی که به با کسانی که در نیاز – و همه کسانی که رویای قوی تر جوامع است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید SBFoundation.org.

در مورد سانتا باربارا شهرستان اداره فرهنگ و هنر:
به عنوان دولت محلی شریک California Arts Council, the SBCOAC به عنوان منطقه ای دولتی چتر برای هنر و فرهنگ در پروژه ها و برنامه ها در شهرستان سانتا باربارا. یک بخش از این شهرستان خدمات اجتماعی وزارت کار نشان دهنده یک دیرینه همکاری بین شهرستان سانتا باربارا و شهر سانتا باربارا. برای بیش از 30 سال هر دو دولت باید منابع به اشتراک گذاشته و کارکنان به حداکثر رساندن پشتیبانی از سانتا باربارا, فرهنگ و هنر, موسسات, برنامه ها, طرح ها و پروژه ها. برای اطلاعات بیشتر www.sbac.ca.gov.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب