شهرستان منظور صادر شده به تمام سواحل در شهرستان سانتا باربارا برای چهارم جولای آخر هفته

SANTA BARBARA, CA – 7/2/2020 عکس: حسن نیت ارائه میدهدسانتا باربارا کانتی Santa Barbara County Health افسر دکتر

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

SANTA BARBARA, CA – 7/2/2020

عکس: حسن نیت ارائه میدهدسانتا باربارا کانتی

Santa Barbara County Health افسر دکتر هنینگ Ansorg صادر کرده است یک افسر بهداشت سفارش نیاز به تمام سواحل به روی عموم بسته شده در جولای 4th آخر هفته. به این منظور موثر است و از 12:01 صبح روز جمعه 3 جولای سال 2020 و در ادامه تا 11:59 p. m. روز شنبه, 5 جولای سال 2020 است.

**لطفا توجه داشته باشید: سواحل عمومی بسته هستند با استثنا که اقیانوس باز است برای ورزش های آبی (مانند گشت و گذار, شنا دست و پا-شبانه روزی, قایقرانی, قایقرانی) و سواحل ممکن است مورد استفاده برای اجرا, پیاده روی, دوچرخه سواری و یا اشکال دیگر فعال فعالیت فیزیکی است. منفعل فعالیت های مانند آفتاب نشسته و picnicking ممنوع است به عنوان چتر, چادر, سایه, سازه, ساحل, صندلی سرد کن و کباب کردن ممنوع است.

منظور این است که صادر شده در پاسخ به سانتا باربارا شهرستان جلسه آستانه معیارهای بالا انتقال بيماري افزایش بستری و محدود بیمارستان ظرفیت برای گذشته 16 روز همانطور که اشاره شد در بخش نظارت بر معیارهای.

"موقت بسته شدن تمام سواحل لازم است با توجه به پیش بینی حجم بالایی از مردم در سواحل ما در طول 4 جولایth آخر هفته که مانع عمل امن و اجتماعی لازم فاصله به سرعت گسترش COVID-19 در شهرستان سانتا باربارا," دکتر گفت: Henning Ansorg. "چشم انداز برای آینده این آخر هفته را در چند روز گذشته به عنوان بیشتر و بیشتر استان ها تصمیم گرفته اند تا خود را به سواحل. این افزایش نگرانی قابل توجهی برای این اثرات به جامعه محلی ما."

از سلامت کامل افسر نظم را می توان در اینجا یافت نشد.

شهر سانتا باربارا خواهد شد همه از آن ساحل پارکینگ برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته آغاز در روز جمعه, جولای 3 از طریق پنج شنبه, جولای 5. پارکینگ های عمومی در استرنز اسکله و بندر اصلی بسیاری باقی خواهد ماند و باز به پشتیبانی liveaboard ساکنان مارینا و مجاور کسب و کار.

اطلاعات بیشتر در مورد COVID-19 پاسخ به صورت محلی بازدید www.publichealthsbc.org تماس بگیرید و یا بخش تماس با مرکز (833) 688-5551.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن