شهرستان به 'مکث' بازگشایی برای ارزیابی سلامت

کالیفرنیا پیشی گرفتن از 4000 مرگ و میر در COVID-19 بحران امروز است. دیروز ملت تا به حال بیش از 100 ، 000 مردم

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

کالیفرنیا پیشی گرفتن از 4000 مرگ و میر در COVID-19 بحران امروز است. دیروز ملت تا به حال بیش از 100 ، 000 مردم از این بیماری است. در سانتا باربارا یک سوم مرگ گزارش شده در لامپوک ندامتگاه اما این شهرستان وضعیت صفحه نیست و فهرست آن. این امر به 13th مرگ در شهرستان از COVID-19. (این داستان به نظر می رسد در "درد و رنج و مرگ در لامپوک زندان است.")

بخش سلامت رسمی اعلام کرد در کنفرانس مطبوعاتی امروز که شهرستان را بازگشایی خواهد "مکث" برای یک هفته در حالی که بهداشت عمومی ارزیابی تاثیر اخیر تعطیلات آخر هفته آفتابی. پیوستن دکتر هنینگ Ansorg در روز کنفرانس مطبوعاتی بود سوزان Grimmesey از شهرستان رفتاری سلامتی و کشیش دیو مور که کلیسا در میان کسانی است که می تواند باز ماندهاند.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"خود من جماعت در دیدار بیش از زوم" Rev. مور گفت: "و ما livestream هر یکشنبه در Facebook. تنها ساختمان بسته است و نه کلیسا." او در ادامه گفت که همه آنها از دست رفته که قادر به آوردن صدای خود را هم "اما این که قیمت های کوچک به پرداخت برای حفاظت از خانواده های ما و جوامع ما است."

شورش است که شکست دیروز هنگامی که مینیاپولیس افسر کشته جورج فلوید به نظر می رسد به رفتن unprosecuted مور نظر است که او تا به حال یک دوست که می خواهم به فرگوسن پس از تیراندازی به مایکل براون در سال 2014. "او می خواهد برای رفتن به مینیاپولیس" کشیش گفت: "اما مادر او در یک ونتیلاتور در سنت لوئیس مبارزه COVID-19."

این مبارزه روزمره از آمریکایی های آفریقایی تبار رفت و تا حد زیادی نهان در سانتا باربارا و در سراسر کشور ، فشار خون بالا و دیابت و چاقی بودند شرایط پزشکی ساخته شده است که جامعه رسیده برای COVID مور گفت: اما redlining [در املاک و مستغلات فروش] استخدام و اخراج چگالی بالا مسکن و عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی "باعث ما را به مرگ بیشتر از بیشتر."

دکتر Ansorg اعلام کرد 13 مورد جدید در این شهرستان هشت که در شهر سانتا ماریا. شیوع این بیماری در شهرستان بود و در خاص هر محله Ansorg گفت: اما بهداشت عمومی شد و به دنبال آن شدت. توسعه در حال وقوع بود به چندین زبان و از طریق تماس های شخصی در ag, جامعه, مسئولان شهرستان, کارفرمایان و همچنین با سان لوئیس اوبیسپو از آنجایی که بسیاری از مردم متقابل بین شهرستانهای استان است. "من آرزو می کنم من تا به حال بهتر جواب" Ansorg گفت. "من هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با این واقعیت است که سانتا ماریا بسیاری از موارد است."

او همچنین اشاره کرد که تست و قرارداد ردیابی نشان داد مثبت COVID بيمار بدون علامت است. "به طور کامل و بدون علائم" Ansorg گفت: با آشکار ساخت. "بدون تب یا سرما و یا هر یک از آن." اما مردم با علايم تجربه طیف گسترده ای از سرفه و احساس بودن در بخش ICU در یک مبارزه برای زندگی خود را, او گفت:.

در آن طول می کشد حدود دو هفته برای مردم به پایین آمدن با COVID علائم Ansorg مشاهده شده در بحث "قابل تامل است." با آب و هوای گرم و مردم در سواحل گذشته دو تعطیلات آخر هفته که می تواند شروع این شنبه ، هنگامی که آنها مطمئن شوید که اعداد قرار بود تا پس از آن او می خواهم احساس می کنید در مرحله بعدی می تواند آغاز شود با خیال راحت.

برای صاحبان کسب و کار نگران کننده است که در آن رکود سوزان Grimmesey مربوط به یک مکالمه او می خواهم تا به حال شب قبل. "او تجربه آن را متفاوت از دیگران" Grimmesey گفت. "ما همه در همان قایق است. ما هوازدگی همان طوفان نیست بلکه در همان قایق است." Grimmesey اشاره کرد که برخی از نیاز به بازگشت به کار برای درآمد اما نمی خواهید برای سلامت خود را به خاطر; دیگران می خواست برای بازگشت اما نمی توانستم. سردرگمی بیش از چه امن و چه امن نیست باعث می شود ما احساس آسیب پذیر, او اعلام کرد. "این مهم است که به نگه داشتن در ذهن ما هرگز پیش از این انجام داده. صبور و مهربان با خود و با دیگران" او توصیه می شود.

موضوع پوشیدن یک ماسک و پوشیدن ماسک شده است گیج کننده یک Ansorg گفت. او تکرار شده است که در خارج از منزل بود امن تر از داخل خانه به عنوان او در قبلی دستی اما باز از خیابان دولت به یک عابر پیاده تفرجگاه آورده جمعیت در خارج از منزل. یک ماسک پارچه نیست برای محافظت از خودم او توضیح داد. "این است که برای محافظت از هر کس در اطراف من کسی نزدیک تر از شش فوت از هم جدا. اگر من در انجام این بیماری بدون علائم می تواند آلوده شخص دیگری است." در خیابان دولت, او گفت:, "شما نمی دانید که در حال آمدن به سمت شما. آن را امن تر به پوشیدن ماسک."

به عنوان کشیش مور گفت: "COVID-19 است که هنوز هم در جامعه ما است. ما نباید اجازه گارد ما را."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب