زن و شوهر جشن 60 سال 'و' با تعجب رژه

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 8:53 PM EDT Aug 1, 2020کون و مریم Stoner ویندزور شهرستان در حال رفت

توسط NEWSWORLDS در 12 مرداد 1399

کون و مریم Stoner ویندزور شهرستان در حال رفتن به جشن 60 سالگرد عروسی همان راه آنها ازدواج کردم ... خود را.

اما قبل از آنها نان تست یکدیگر در اوت. 3 در یک وعده غذایی در رستوران های محلی مورد علاقه های Stoners دریافت, تعجب, بدون خروج اموال خود را.

به دلیل COVID-19 گیر این Susquehannock فارغ التحصیلان دبیرستان نمی توانست حزب آنها می خواستند. بنابراین خانواده و دوستان خود را ابداع طرح آنها را با یک درایو توسط رژه.

بیشتر: 'عشق واقعی است گسترش از طریق اقدامات نه فقط کلمات': 10 سال اهدا به پرورش کودکان و نوجوانان

بیشتر: یک بز نادیده گرفته پس از تولد ذخیره شده است توسط یک خانواده که به او چهار جدید و یک زندگی جدید

این Stoners' دختران دیانا ناتان و جنیفر Hensley, زندگی در کالیفرنیا و کانزاس بود و می دانست که آنها نمی تواند در این جشن است. آنها داوطلب خدمت سربازی به کمک یک محلی از پدر و مادر خود و دعوت مردم به شرکت در یک رژه.

همسایه کلیسا دوستان و خانواده با حضور در Mazie شیروانی مدرسه ابتدایی و منتظر. برخی از تزئین وسایل نقلیه خود را به ارمغان آورد برخی از بالن و زنگ.

اما چگونه می توانم به شما گرفتن زن و شوهر در خارج در زمان مناسب برای دیدن رژه ؟

دیانا و جنیفر آنچه بسیاری از مردم کسب و کار و گروه ها انجام شده است در طول بیماری همه گیر.

آنها برگزار شد زوم تماس بگیرید.

در پایان تماس, Stoners گفته شد به نشستن در جلوی خانه خود را در یک جفت از صندلی قرار دارد توسط همسایه تام Ensminger. به آنها گفته شد به Facetime با دیانا که مخفیانه اجازه شرکت کنندگان می دانند که آنها می توانید شروع به رژه خود را.

تام و Missi Ensminger شد اولین بار در خط در یک سال 1962 MGA توسط جف و جولی ریش خود را در سال 1913 مدل T. بیش از دو دوجین وسایل نقلیه به دنبال, با شاخ وافغان خطر چراغ های چشمک زن و همسایگان در اطراف خانه بیرون آمدن ،

برخی از آهسته به رها کردن کارت های و بالن. برخی سوار در اطراف بلوک بیش از یک بار. هر یک داده شد موجی از مبارک و ... شگفت زده کرد ... زن و شوهر است.

"هنگامی که من تو را دیدم صندلی من می دانستم که چیزی که قرار بود در من کسی که قرار بود به درایو های," کیر, Stoner, 80, گفت:. "اما من هرگز این انتظار می رود."

در اصل آنها رفتن به یک حزب بزرگ شبیه به یکی که برگزار شد از 10 سال پیش در میراث تپه. اما مانند بسیاری از مردم این برنامه را نقش برآب شد.

در عوض روز دوشنبه جشن است برای رفتن به یک کمی بیشتر پایین کلید.

"سه عموزاده ما در حال رفتن به می آیند برای صبحانه" مری خوانده گفت: "و سپس بعد از آن ما را به شام."

آن را فقط دو نفر از آنها در شام درست مثل آن را برای عروسی خود را.

این زن و شوهر که در مریلند خط کارناوال در سال 1956 ازدواج کرده بودند توسط لوتری وزیر در Elmendorf Air Force Base در انکوریج آلاسکا در سال 1960 و به دور از خانواده و دوستان در پنسیلوانیا است.

مریم 78 پرواز به آلاسکا در ماه جولای سال 1960 در مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی از Susquehannock.

"من رفتم به نیروی هوایی پس از دبیرستان و او پرواز کرد به من و پس از او فارغ التحصیل" دیک Stoner گفت. "ما تصمیم به ازدواج. وزیر نمی خواهم به ازدواج ما گفت: ما بیش از حد جوان و نبود رفتن به گذشته است."

"ما دیدیم که وزیر در یک کلیسای لوتری در آلمان پنج سال بعد و به او گفتم ببینید ما هنوز هم با هم'," مریم گفت.

کیر در نیروی هوایی به مدت 21 سال در حال حرکت خانواده اش از جایی به جای دیگر از جمله این که سه سال از روی لئامت دادن در آلمان که در آن جنیفر متولد شد.

دو کیر 10 بازمانده خواهر و برادر او از دست دو برادر سوار در روز رژه. نه اموزش ecker را از منچستر شهرستان و نه کاترین Stine نیویورک شهرستان دانست و در مورد عروسی که آن اتفاق افتاد گفتند. و در حالی که کاترین گفت که او شگفت زده به شنیدن حدود 60 سال پیش روت نیست.

"آنها با هم بودند همه را از طریق دبیرستان," او گفت:.

این Stoners که هفت نوه و هفت نوه بزرگ متوجه آن طول می کشد برخی از شانس برای رسیدن به یک نقطه عطف بود. اما در آن طول می کشد بیش از آن بیش از حد.

"دادن و گرفتن" دیک گفت: او به عنوان بخور بازوی خود را در امتداد پشت خود را به صندلی. "این کار سخت است."

"این یک انتخاب به عشق کسی" مری گفت. "و شما باید به فکر می کنم در مورد تعهد شما در حال ساخت است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب