زن و شوهر برگزار شد در اسلحه مرد تپانچه شلاق در بهشت شهرستان, سرقت, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:31 PM EDT Jul 13, 2020بهشت Township, زن و شوهر برگزار شد در اسلحه — و تپانچ

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

بهشت Township, زن و شوهر برگزار شد در اسلحه — و تپانچه-شلاق —بعد از یک گروه فریب آنها را به باز کردن درب خانه خود را در بهشت شهرستان در صبح روز یکشنبه با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای می گویند این گروه سرقت از زن و شوهر از 80 دلار و امن است که بسته بندی شده بود با شیشه ماری جوانا.

ادعا گریز راننده Zackary مایکل مورنو دستگیر شد در ماشین خود را در بهشت Township در حالی که Moika کریستوفر Nduku و رنا ویکتوریا Hallamon دستگیر شدند در نیویورک.

Nduku و Hallamon چهره اتهامات متعدد از جمله سرقت و تشدید حمله و سرقت در حالی که مورنو چهره توطئه برای ارتکاب این جرائم.

همانطور که از دوشنبه Nduku و Hallamon باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $150,000 وثیقه. مورنو نیز وجود دارد در $50,000 وثیقه.

هر سه در حال برنامه ریزی برای یک جلسه مقدماتی در جولای 24 قبل از منطقه قاضی

توماس رایلی.

یک چهارم ناشناس همدست بوده است دستگیر اسناد وزارت امور خارجه.

مشکوک راننده در مسیر 30

در مورد 1:50 صبح روز یکشنبه شمال منطقه افسر در پاسخ به مسیر 30 و شمال مدرسه خانه در جاده بهشت شهرستان به یک خودرو مشکوک پارک شده در کنار جاده. یک شاهد گفت: مرد راننده به بیرون از خودرو چندین بار از جمله موارد حرکت در اطراف در تنه است.

زمانی که افسر وارد, او در بر داشت یک مرسدس بنز C300 با آن چهار-راه های اضطراری عمومی و مورنو در چرخ. مورنو به نظر می رسد عصبی و جزئیات بیشتر در مورد که در آن او آمده بود و جایی که او به رهبری بود به نظر می رسد کمی ناقص اسناد وزارت امور خارجه.

بیشتر: Swerving در شروزبری: نوجوان دزد سبد خرید گلف از جامعه بازنشستگی می رود joyride

بیشتر: 4 نفر حمله و carjack مرد که سوار به زنان پلیس می گویند

افسر منتشر شد مورنو اما پس از آن کشیده او را بیش از یک بار دوم در این منطقه از مسیر 30 و ساوت ریج جاده به دلیل مورنو بود در نزدیکی منطقه از اتهام حمله در 7100 بلوک Lincoln Highway (مسیر 30) در بهشت Township.

در ضمن دیگر افسران رفت و به اتهام جنایت صحنه و صحبت با قربانیان یعقوب مایرز پترسون و Tasha Shepp.

دست کشیدن در درب

پترسون گفت: در مورد 1:50 a. m., یک مرد بعد از شناسایی به عنوان مورنو زدم در درب خود را و خواسته برای کمک در رفع پنچر. پترسون توافق آورده و یک جک در خارج, اما زمانی که او مورنو خواسته به استفاده از حمام.

"یعقوب توصیه می شود در این مرحله او می دانست که چیزی اشتباه بود" اسناد وزارت امور خارجه.

که در آن نقطه سه نفر در ماسک شروع به پریدن کرد از بوته ها در نزدیکی خانه اش و به او حمله قابل توجه او در پشت سر با یک هفت تیر که باز زیادی کاهش دهد. او نیز زده شد با جسم دیگر است.

سه و سپس او را مجبور داخل خانه خود را با زور اسلحه و خواستار محل امن خود را.

بیشتر از 5 ساله که نزدیک به غرق منتشر شده از بیمارستان و خوشحال به خانه در Adams County

بیشتر: مرد به اتهام آدم ربایی در مورد از دست رفته Amish نوجوان

Shepp که پترسون و نوجوان نیز برگزار شد در اسلحه اما موفق به تماس با 911 در یک تلفن همراه.

"تاشا و یعقوب هر دو فکر می کردند که رفتن به کشته بودند و در ترس برای زندگی خود را در این حادثه" با توجه به اسناد و مدارک.

نقاب مهاجمان در زمان 80 دلار به صورت نقدی از پترسون کیف پول و پس از آن فرار با امن که شامل شش ماسون کوزه پر از علف های هرز. در طول تحقیقات خود پلیس امن همراه با علف های هرز داخل در حیاط اسناد وزارت امور خارجه.

مجموعه در یک بدهی ؟

مورنو بعد از صحبت با پلیس آنها گفتن که Nduku سابق همکار او خواست که او را به پترسون و Shepp صفحه اصلی "برای به دست آوردن پول است که کسی مدیون او" اسناد وزارت امور خارجه.

"Zackary توصیه می شود که کریس به او گفت (او) را دریافت 25% اگر او سوار چهار به این آدرس" اسناد وزارت امور خارجه.

مورنو گفت: او شگفت زده بود که پس از او وارد پترسون و درخواست برای کمک, که دیگران شروع به پریدن کرد از بوته و حمله خود را آغاز کرد.

"Zackary اظهار داشت که او به عنوان فرار از این آدرس او اظهار داشت: "من امیدوارم که شما خوب' و وارد در وسیله نقلیه خود را و سوار دور" با توجه به اسناد و مدارک.

بعد از آن روز غرب پلیس منطقه ای و سپس تماس York City Police چون مورنو گفته بود Nduku و Hallamon با هم زندگی می کردند در 500 بلوک از خیابان پنسیلوانیا.

شهر نیویورک پلیس وارد خانه و بازداشت Hallamon و Nduku.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب