COVID-19 تاثیر می گذارد بین المللی, ثبت نام, تجربه در آموزش عالی کارشناسان می گویند

برکلی مکالمه سری میزبانی یک livestream دوشنبه برای بحث در مورد نظرات متفاوت در مورد COVID-19 اثر بین المللی آم

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

برکلی مکالمه سری میزبانی یک livestream دوشنبه برای بحث در مورد نظرات متفاوت در مورد COVID-19 اثر بین المللی آموزش عالی است.

با توجه به مارگارت Heisel ارشد کاردانی در دانشگاه و مرکز مطالعات عالی آموزش و پرورش یا CSHE دانشجویان بین المللی را تا حد زیادی بهره مند UC برکلی بودجه است که هنوز به طور کامل بهبود از رکود اقتصادی سال 2008. دانشجویان بین المللی ثبت نام بسیار رشد کرده است به طور پیوسته و به سرعت در 20 سال گذشته اما در چند سال گذشته این ثبت نام کاهش یافته است. هنگامی که به دنبال سقوط بیشتر کاهش می یابد با توجه به COVID-19 هستند به احتمال بسیار زیاد Heisel اضافه شده است.

"این اختلال به ما ارائه با یک فرصت واقعی یک فرصت برای تغییر و بهبود" Heisel گفت: در این رویداد است. "به جای تلاش برای حفظ ساختار ما ساخته شده است در 20 سال گذشته ما باید به دنبال به reconceptualize دانشگاه بین المللی فعالیت با در نظر گرفتن شاید فن آوری های جدید و ملی روابط است."

تیم اوبراین معاون ارشد رئیس جمهور از بین المللی آموزش عالی سازمان به دانشگاه مشارکت گفت: این اختلال در بین المللی ثبت نام می تواند باعث رقابت برای دانشجویان خارجی می شود "به طور قابل توجهی بیشتر شدید" با توجه به این استخر کوچکتر از متقاضیان.

با توجه به Rajika Bhandari مدیر عامل و رئيس جمهور از حرفه ای بین المللی و مشاوره موسسه آن است که در دانشگاههای منافع به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان بین المللی همچنان به جذب به ایالات متحده است که می تواند انجام شود از طریق "ستارگان" آموزش عالی و با ارائه فرصت های پس از فارغ التحصیلی.

Bhandari همچنین خطاب به تجدید نظر در فرد کلاس درس محیط و اضافه کرد که این دانش آموزان که با او صحبت کرده است, دیدن آنلاین آموزش به عنوان یک "گروه کمک."

"وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین تحصیل آنلاین در مقابل بودن در محوطه دانشگاه. یکی به شما می دهد اطلاعات و دانش و از سوی دیگر به شما می دهد یک آموزش درست و پتانسیل تحول" Bhandari گفت: در این رویداد است. "ما نمی توانیم شکل جهانی شهروندان و فعال آموزش و پرورش دیپلماسی از طریق 'زوم دانشگاه" اما ما قطعا می تواند انجام این کار از طریق موسسات مانند UC برکلی."

با توجه به Hans de Wit مدیر کالج بوستون مرکز بین المللی آموزش عالی برترین موسسات تحقیقاتی را ببینید کمی تفاوت در آنها دانشجوی خارجی ثبت نام اما کوچکتر موسسات خصوصی را بزرگتر اثر است. موسسات نیاز به بهبود به جای ضربه زدن به "تنظیم مجدد" را فشار دهید هنگامی که وجود دارد باز به سر معمولی, آموزش, de Wit اضافه شده است.

CSHE پژوهشگر ارشد ایگور Chirikov که تعدیل این رویداد به پایان رسید livestream با یک سوال در مورد نقش فناوری در نظام آموزشی فعلی.

با توجه به Bhandari آموزش تاکتیک و حضوری آموزش انتقال نیست دقیقا به صورت آنلاین ، این مدل می کند اما باید از این پتانسیل برای بالا بردن آگاهی در تکنولوژی چگونه می تواند به افزایش کیفیت یادگیری که ده شوخ طبعی گفت: نیاز متمرکز می شود.

وی افزود: دانش آموزان باید خیلی بیشتر تعاملی با استادان و سایر دانشجویان حاضر بدون در نظر گرفتن محل آن را بهبود فرایند یادگیری از راه دور.

"در صورتی که در حال رفتن به اتفاق می افتد و سپس آن را به یک اثر بسیار مثبت در آموزش عالی کیفیت" د شوخ طبعی گفت: در این رویداد است. "اگر آن را در حال رفتن به که ما باید به جای یک چیز دیگر و سپس از آن خواهد شد که اثرات فاجعه آمیز."

تماس با ماری Bellevue در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @MarieBellevue_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب