COVID-19 و Appalachian Trail: افزایش کوتاه خوب هستند اما از طریق-کوهنورد در حال حاضر شورشیان

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 24, 2020همانطور که مردم همچنان در خا

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

همانطور که مردم همچنان در خانه های خود را در سراسر COVID-19 گیر بیشتر و بیشتر کوهنورد اخذ شده است در مسیرهای پیاده روی برای دریافت برخی از ورزش و لذت بردن از طبیعت است.

اما به عنوان تعطیلی در ادامه به کشش در سراسر کشور یکی از شناخته شده سواحل شرق نوین سیستم تشویق مخالف است.

آپالاچی نوین محافظت از شروع صدور راهنمایی برای کوهنورد در ماه مارس برای کمک به کاهش گسترش coronavirus به خصوص دلسرد از طریق پیاده روی در طول بیش از 2000 مایل بازحمت حرکت کردن.

ساندرا مارتین, رئيس جمهور و مدیر عامل آپالاچی نوین محافظت گفت: اراضی عمومی همچنان هولناک با بازدید کنندگان. آپالاچی نوین محافظت صادر ارشاد نه تنها به حفظ کوهنورد و جوامع اطراف امن اما فضای طبیعی نیز هست.

"چه شد تشدید مشکل این بود که ما تا به حال نمی مستقر کارکنان ما," او گفت:. "در حال حاضر که تغییر در پایان ماه ژوئن ما از آزادی از خدمات پارک های ملی است که داوطلبان ما می تواند بازگشت و شروع به کار مسیرهای دوباره. که به کمک تا حدودی چون حداقل ما باید بیشتر در زمین است."

سازمان استخدام تنها هفت نفر به طوری که بخش عمده ای از دنباله تعمیر و نگهداری است که متکی به داوطلبان اختصاص داده شده.

"این آمار در اوج کار فصل - به طور معمول در ماه های مارس و آوریل تا زمانی که داوطلبان ما - که وجود دارد - بیرون رفتن از گرجستان به مین با ما 31 حفظ باشگاه," او گفت:. "آنها بیرون بروید و شروع به انجام وجین و برش زمستان blowdowns و فقط دنباله واقعا در ابتدا و آماده برای یورش کوهنورد. که اتفاق نمی افتد در این سال پس وجود دارد بسیاری از مناطق هستند که قطعا بیش از حد رشد کرده اند و دیگر مسائل می گذرد. داوطلبان در حال بازگشت از, اما نه همه آنها احساس امنیت را بار دیگر به دلیل این جمعیت. بسیاری از داوطلبان ما کاملا رک و پوست کنده 60 و بالاتر و به طوری که آنها در معرض خطر است."

دیگر تغییر قابل توجه این سازمان در سال جاری به طور رسمی به رسمیت thru-کوهنورد. در این سال متوسط 700 تا 1200 با موفقیت پیاده آپالاچی نوین در تمامیت خود را با توجه به مارتین.

کسانی که کوهنورد به طور معمول خود را از عکس های گرفته شده در مقر سازمان در هارپر فری, West Virginia. هنگامی که آنها پیاده آخرین امتداد دنباله آنها را تشویق به ایمیل یک نامه یا مجله به گواهی است که آنها در واقع پیاده هر فروغ از گرجستان به مین و آیا کل پیاده روی در عرض 12 ماه. آنها سپس از طریق پست و یک گواهی نامه به رسمیت شناختن دستاورد خود را.

"ما احساس بسیار به شدت که مسئول ترین چیز برای هر کس در جامعه ما - ما مسئولیت داریم که فراتر از خودمان و فراتر از آنچه که ما شخصا می خواهم به انجام در هر روز داده شده" مارتین گفت. "این مسئولیت به جامعه بزرگتر به معنای این است که ما واقعا واقعا می خواستم A. T. کوهنورد به رسمیت شناختن است که به عنوان مهم بود و ما را در درک همه فداکاری و برنامه ریزی و هر چیز دیگری که به آن می رود اما وجود دارد زندگی مردم که در حال وارونه در داخل و خارج با این بیماری همه گیر است که می رود فراتر از پیاده روی به مدت شش ماه در A. T."

فدا کردن از طریق-پیاده روی برای امنیت عمومی بود برای خوب بیشتر مارتین توضیح داد. اما او به رسمیت شناخته شده نیست هر کس پایبند به دستورالعمل های خود را. او تخمین می زند صدها کوهنورد ادامه سفر خود را.

"اگر شما تصمیم به ادامه به رغم همه بهترین راهنمایی و مشاوره پزشکی به عنوان خوب به عنوان به آنچه که مردم باید انجام دهند برای حفظ امنیت ما بود به رسمیت شناختن پیاده روی در این سال," او گفت:. "کسی که کامل پیاده نمی خواهد دریافت یک گواهی نامه از صبا شناخت آنها را به عنوان یک thru-hiker است."

با وجود منع از طریق-افزایش آپالاچی نوین محافظت به تازگی صادر شده و راهنمایی های اضافی برای کسانی که علاقه مند هستند در روز محلی یا بخش را افزایش دهد.

راهنمایی برای سبز کوهنورد

"واقعا مطمئن شوید که شما باید دنده ضروری که شما نیاز دارید که شامل تمام چیزهای عادی که یک خواهد بود با در نظر گرفتن زمانی که آنها بیرون رفتن برای حتی یک روز پیاده روی است که کفش مناسب مناسب دنده باران در موارد اضطراری به اندازه کافی آب" مارتین گفت. "ما در حال گفتن مردمی که آنها نیاز به اضافه کردن در داشتن یک ماسک ضد عفونی کننده دست داشتن و واقعا سعی کنید به نقشه از مسیر خود را برای جلوگیری از چندین متوقف می شود. که بهترین راه برای ایمن ماندن در حالی که شما در خارج وجود دارد انجام می دهند که در نوع خود از روز پیاده روی تفریحی و یا پیاده روی."

مشتاق کوهنورد سراسر پنسیلوانیا اکو اهمیت آماده سازی به درستی برای افزایش. بیش از سال از پیاده روی آنها آموخته ام دست اول آنچه مهم است به خاطر داشته باشید در حالی که در طبیعت است.

آنجلا لینچ, 47, از فایت خارج شده و در افزایش پس قبل از اینکه او می تواند حتی راه رفتن. خانواده او را حمل خود را به عنوان آنها کشف مسیرهای پیاده روی.

"من بسیار خوش شانس به پدر و مادر که بسیار درگیر در محیط زیست و کسی که برادر من و من از انجام," او گفت:. "من فکر می کنم که این فرصت ها برای اتصال هنوز هم در خارج وجود دارد وجود دارد بسیاری از گروه ها به خصوص در Facebook که من هدایت مردم به. آنها می توانند یاد بگیرند که نه فقط در مورد پیاده روی تکنیک بلکه پایه گیاهان و حیات وحش است. ما نمی فکر می کنم از پیاده روی به عنوان خطرناک است و معمولا آن را نمی وجود دارد اما گاهی اوقات برخی از چیزهایی که در خارج وجود دارد که مردم باید آگاه باشند از. من هم به مردم وجود دارد بدون نیاز به ترس اما یادگیری با تعجب می کنم."

Charissa Beeler, 43, از Williamsport, Md., اغلب می شود در افزایش و با او 4 سال.

"یکی از چیزهایی که من را دیده اند بسیاری از کوهنوردان انجام می دهند - و این اولین بار من تو را دیدم آن را در A. T. - با استفاده از bandannas," او گفت:. "آنها منظوره شما می توانید آن را می پوشند به عنوان یک کلاه یا پیشانی بند یا یک سربند. بسیاری از کوهنوردان را حفظ خواهد کرد است که در اطراف گردن خود را به طوری که اگر آنها در تماس نزدیک با دیگران در دنباله و یا آنها را در حال راه رفتن در جهت مخالف به شما به عنوان آنها می توانید آن را بکشید تا بیش از چهره خود را مانند یک موقت ماسک فقط به عنوان شما در حال عبور. مردم به نظر می رسد بسیار مورد احترام است."

او همچنین نشان می دهد که علاقه مندان به طبیعت انجام تحقیقات خود را در حیات وحش در این منطقه است.

"می دانم آنچه در حیات وحش به طور بالقوه می تواند در منطقه شما در حال رفتن به در," او اضافه شده است. "وجود مار سمی در اطراف در اینجا و آن که زمان از سال که در آن شما باید مراقب باشید از خرس در حرکت می کند, بنابراین شما فقط نیاز به دانستن آنچه شما انجام دهد اگر شما روبرو می شوند آنها را."

چاشنی کوهنورد توافق کردند که تحقیق در مورد یک دنباله قبل از رفتن به یک نکته مهم برای حفظ در ذهن است. زمانی که trailhead پارکینگ در ظرفیت یک طرح بازگشت به بالا از گزینه های دیگر برای جلوگیری از بیش از حد تراکم.

بیشتر: راهنمای کامل: Pennsylvania باغبان به اشتراک گذاری اسرار برای حفظ باغ با شکوه تمام تابستان

بیشتر: South Central Pa. بخش گردشگری همچنان امیدوار پس از همه گیر محلی سفر

'ترک هیچ اثری'

بخش عظیمی از آپالاچی نوین کوهنورد ذهنیت است به ترک منطقه طبیعی بکر به عنوان به عنوان امکان پذیر است.

دانیل بنوا, 26, از چمبرسبورگ اغلب بخش-افزایش 20 تا 50 مایل از آپالاچی نوین در یک زمان. در این سال او امیدوار است برای پیاده روی کل پنسیلوانیا بخش از دنباله دار ها و ثبت آن برای خود کانال یوتیوب - پیاده روی پنسیلوانیا است.

"وجود دارد یک چیز بزرگ در A. T. آن را به نام "ترک هیچ اثری' و در واقع آن را درک است که هر آنچه که شما را در لطفا آن را," او گفت:. "مطمئن شوید که شما پلیس خودتان و پلیس دیگران - که یک چیز بزرگ بیش از حد. من همیشه یک کیسه پلاستیکی با من وقتی که من بیرون بروید و اگر من هر چیزی را پیدا کردن من آن را انتخاب کنید."

او نه تنها یکی - با افزایش ترافیک در دنباله بسیاری از کوهنوردان متوجه افزایش از زباله به عنوان به خوبی.

"ما در حال دیدن یک طرز فکر مختلف از کوهنورد در فضاهای طبیعی در حال حاضر" لینچ گفت. "بسیاری از ما - ما آمده ایم از یک پس زمینه از شما ترک هیچ اثری شما ترک آن را دقیقا راه شما آن را در بر داشت.' من فکر می کنم بسیاری از ما که چاشنی کوهنورد در حال حاضر شروع به انتخاب کنید تا به سطل زباله که ما پیاده. بسیاری از اوقات آن را می شود بیشتر از یک ماموریت برای پاک به جای در واقع پیاده روی."

Beeler و دختر جوان خود را که در واقع پیوست یک سازمان به نام وحشی پاسداران برای کمک به تمیز کردن فضاهای طبیعی از زباله.

"من سعی کردم برای آموزش کودکان و نوجوانان به خصوص از طریق تمیز کردن سطل زباله بسته بندی کردن آنچه ما بسته بندی شده در - و اگر ما همچنان به مراقبت از این مکان ما باید آنها را برای مدت زمان طولانی واقعا" او گفت:. "من فقط امیدوارم که او می شود یک مباشر برای کسانی که زمین های عمومی است و می خواهد به مراقبت از آنها و قادر به به اشتراک گذاری آنها را با دیگران بیش از حد."

چگونه به پیاده روی با کودکان

همانطور که بیشتر خانواده های خود را هم در حال حاضر بیشتر از همیشه قبل از, برخی از والدین سعی کرده اند, پیاده روی, با کودکان برای اولین بار.

Beeler شروع به پیاده روی زمانی که دختر او فقط شش ماه.

"ما از طریق برخی از تغییرات در طول سال که در آن دختر من رفته از دست من به در نظر گرفتن آن را واقعا آهسته و انجام فواصل کوتاه با او را به ساخت تا او استقامت" او گفت:. "در حال حاضر است که او را چهار من بدست او انجام دهید تا به هفت مایل بازحمت حرکت کردن در یک زمان."

اصلی چیز Beeler نشان می دهد که به برنامه ریزی برای رفتن در سرعت خود را.

"داشتن مقدار زیادی از تنقلات همراه با شما این است که همیشه خوب به بگو هی هنگامی که ما رسیدن به نقطه نیمه راه ما در حال رفتن به توقف و یک میان وعده که به آنها چیزی برای نگاه به جلو به," او گفت:.

او همچنین شامل فعالیت های یادگیری مانند شکار لاشخور در طول راه.

"وجود دارد بسیاری از سازمان های مختلف وجود دارد خارج وجود دارد که ارائه بروشور که شما می توانید دانلود و یا فعالیت های که شما می توانید با آنها را هنگامی که شما در دنباله" او گفت:. "من می دانم با دختر من ما هر دو آموخته زیادی در مورد واقعا توقف برای لذت بردن از محیط اطراف ما آموخته زیادی در مورد طبیعت - این که آیا آن را با استفاده از یک برنامه مانند iNaturalist و قادر به شناسایی گیاهان مختلف و حتی حشرات در اطراف."

Coronavirus بازدید جامعه سخت

کسانی که آشنا با آپالاچی نوین جامعه درک کنند که کسانی که اختصاص داده شده به دنباله واقعا بزرگ تبدیل خانواده گسترده از انواع.

Jim Kelly اجرا شده دویل هتل hotspot برای آپالاچی نوین کوهنورد در Duncannon برای 19 سال است. فقط سه سال از پرداخت کردن وام مسکن خود را در 112-سال-ساختمان قدیمی او ترس از تاثیر مالی از دست دادن کوهنورد' کسب و کار با توجه به همه گیر. این mom-and-pop فروشگاه متکی در ژوئن کوهنورد به آنها را از طریق زمستان.

"این واقعا ما را تحت تاثیر قرار بسیار کمی از نظر مالی هیچ شکی در آن نیست," او گفت:. "وجود دارد خوشه های که رول را از طریق و پس از آن ما می تواند یک روز بدون دیدن هیچ گونه است که بسیار غیر معمول این زمان از سال است. این شهر می کند بستگی دارد پیاده شود. همه در شهر آن را فقط به من نیست - کل شهر رنج می برد برای آن است."

کلی هم ترس برای او سلامت است.

"شوهر من است 78 - او را در معرض خطر," او گفت:. "من حتی نمی به او اجازه دهید پایین. او را منزوی در طبقه دوم بوده و پس از فوریه."

بسیاری از مردم محلی که زندگی می کنند و پیاده روی دنباله مشتاق به قرض دادن یک دست, اما به همه گیر در ادامه به شکل میگیرد و مردم در سراسر کشور را تشویق به نگه داشتن فاصله خود, منابع, مناسب برای مسافت های طولانی کوهنورد کاهش یافته اند.

"بسیاری از کوهنوردان برنامه ریزی برای ترک دنباله برای رفتن به جامعه برای دریافت منابع به سوخت گیری, گاهی اوقات حتی به بقیه اما بسیاری از آن مکان نیست باز" لینچ گفت. "آن قرار می دهد کوهنورد در شرایط حال حاضر که در آن آنها دنباله محدود و آنها لازم نیست که منابع یا که شبکه پشتیبانی است که به طور معمول در خارج وجود دارد."

جولیا قهقهه آبی ریج اجلاس سران, شده است, پیاده روی بیش از 22 سال است. در حالی که او می داند که چگونه ناراحت کننده آن خواهد بود به reschedule شش ماه از طریق پیاده روی او موافق است که خطر گسترش این ویروس بیش از حد بزرگ است.

"من فکر می کنم آنها باید در خانه مانده" او گفت:. "دلیل بودن این است که بیمارستان ها در منطقه ما بودند کارکنان اضافی برای مردم باید کسی را باید کسی که نیاز به نجات. ما در حال حاضر نازک کشیده. شما رو مردم رفتن از گرجستان به مین و آنها را متوقف در شهر است. آنها می خواهند برای رفتن به خوابگاهها آنها می خواهند چیزی برای خوردن. آنها ممکن است رفتن به یک شهر که دارای نفوذ بالا از ویروس و آن را به شهر بعدی."

بنوا اولین سفر در دنباله عمدتا به ارائه کمک به کوهنورد که ممکن است نیاز به کمک.

"اگر شما صدمه دیده است شما خیلی رفتن بود در خارج وجود دارد توسط خودتان و شما واقعا نمی خواهید به توانایی فقط تماس بگیرید پارک رنجرز زیرا آنها نیست حتی در سایت پارک دفاتر بسته شد," او گفت:. "بنابراین اگر شما نیاز به کمک میخوای باید به خودتان به خدمات و 911 تماس بگیرید و امیدوارم که کسی می تواند به شما در پیدا کردن و این یکی دیگر از دلایلی است که من اولیه که اولین سفر فقط به مطمئن شوید که وجود ندارد هر کسی در خارج وجود دارد که نیاز به کمک."

که حس اجتماعی در امتداد دنباله بخشی از جذبه.

"این واقعا تقریبا یک برادری و خواهری نوع از چیزی و من فکر می کنم آن را واقعا کمک می کند تا مردم برای ساختن یک جامعه است که آنها را در درک آنچه که یک سرمایه بزرگ و منابع آن است و آن را اجرا می کند از طریق ما حیاط خلوت" لینچ گفت.

"آن را تبدیل به جریان اصلی بیشتر اما پیاده روی و پیاده شد و به نوعی یک هنر از دست رفته," برادشاو گفت. آن را فقط به نوع سایت متعلق به هیپی در هند و هر چه و در حال حاضر مردم در حال پیدا کردن این است که فقط یک راه برای ارتباط با جهان و دیدن آن را از یک دیدگاه کاملا متفاوت."

"واقعا آن را به یک مکان جادویی" مارتین گفت. "من نمی دانم کسی - که آیا آن را از یک روز پیاده روی به مسافت های طولانی پیاده روی و یا از طریق-پیاده روی - که نمی توان پا روی در و دور آمده تا حدودی تغییر کرده است. من دوست دارم همیشه می گویند دنباله است که هرگز تغییر, تغییرات هر کس که مجموعه پا در آن است."

می خواهید بیشتر بدانید ؟ اتمام این منابع

Facebook Groups

  • Appalachian Trail بخش کوهنورد
  • آپالاچی نوین: گروهی زنان
  • زنانی که پیاده روی و کوله پشتی پنسیلوانیا بیابان
  • پیاده روی دوستان از بهبهان
  • PA ماجراهای پیاده روی
  • پیاده روی & کوله پشتی پنسیلوانیا
  • دختران که افزایش™ MD

نرم افزار

  • AllTrails
  • iNaturalist

کانال های یوتیوب

  • پیاده روی پنسیلوانیا
  • داروین onthetrail
  • TheOutdoorGearreview
  • AdventureArchives
  • خانه سودای سفر به خارج

سازمان

  • آپالاچی نوین محافظت
  • #RecreateResponsibly
  • بچه ها در پارک

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب