COVID-19 بحران تعویض بازی برای بانک ها ، شرکت های بیمه ، مالیات preparers

پت Huggins Lebanon Daily Newsمنتشر شده 11:55 AM EDT 28 مه سال 2020تمام جنبه های زندگی و کسب و کار شده اند نهفت

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

تمام جنبه های زندگی و کسب و کار شده اند نهفته COVID-19 همه گیر و خدمات مالی و بیمه صنایع در پنسیلوانیا مرکزی قطعا هیچ تفاوتی ندارد.

در تلاش برای حفظ خود و مشتریان خود را در سلامت مالی شرکت های داخلی مجبور به انطباق با برخی از شیوه های کسب و کار برای مقابله با آنچه تبدیل شده است حداقل به طور موقت جدید طبیعی است.

در اینجا نگاهی به چگونگی آنها با مراتب و آنچه را که آنها آموخته ام بیش از چند ماه گذشته:

بانکی

نیویورک سنت های بانک همه بانک های محلی دیده می شود COVID-19 بحران تاثیر هر دو افراد و کسب و کارهای کوچک در سراسر پنسیلوانیا مرکزی است و سعی بر این اساس پاسخ به نیازهای خود را در حالی که حفظ روابط قوی.

"ما از افراد و کسب و کار به عنوان بخشی از پایه مشتری ما" گفت: ژن Draganosky جمهور و مدیر عامل شرکت یورک سنت. "بدیهی است که خانواده ها را تجربه کرده اند مشکلات با توجه به COVID-19 زیرا آنها به طور موقت گذاشته و یا تجربه نوعی از اصلاح (در وضعیت شغلی). من نمی خواهد در اینجا و به شما بگویم که تعداد اما از آن شده است قابل توجه است. من شرط می بندم احتمالا یک پنجم از خانواده ها در جامعه ما تجربه کرده اند مشکل مالی. در مورد ما انجام داده ایم چیزهایی مانند پرداخت وام deferrals کمک به آنها با چشم پوشی هزینه کاهش انتظارات در اطراف هزینه های عمومی و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر ما به محل قرار داده."

او افزود: "کسب و کار است که همان چیزی که. اگر شما در نظر گرفته نمی شد ضروری کسب و کار شما نمی قادر به کار در ظرفیت کامل بود چرا که آنها به درب به امکانات فیزیکی خود را."

دادن: به محلی نیویورک موفقیت در همه گیر می تواند رتبه در میان لحظات محوری در نیویورک تاریخچه

دسترسی به نیویورک سنت های فیزیکی و امکانات بوده است نهفته به عنوان پیشرو در بانک به روش های مختلف در خدمت نیازهای مشتری.

"ما از دید لابی, اما ما همچنان به خدمت به مشتریان" Draganosky گفت. "این که آیا آن را تشویق آنان به استفاده از راه حل های دیجیتال و یا خود پرداز atm. ما درایو-throughs باز مانده از طریق فاز قرمز. ما بسته وام در پارکینگ مانند محدود کردن-خدمات جانبی. ما در بر داشت راه برای حفظ و خدمت به مشتری با وجود این واقعیت است که ما قادر به نشستن در سراسر میز از آنها."

بیمه

کمک به مردم در مقابله با کاهش بودجه در دسترس بودن نیز از اولویت های محلی و شرکت های بیمه از طریق به تعویق انداختن پرداخت در سیاست بدون تاثیر سطح پوشش.

"برای شخصی خطوط مشتریان در خانه و یا خودرو مطرح شده حق بیمه امداد داده شده است که توسط بسیاری از خط اول حامل" گفت: Patrick آزادتر جونیور جمهور Strickler بیمه در لبنان است. "در غیر این صورت نسبت به سیاست های خود حامل ارائه شده حق بیمه تاخیر. حامل موافقت خود را با فشار خاموش (پرداخت) برای 30 روز یا 60 روز در مورد آنها بوده ام تاثیر گذاشته شدن و یا شرایط دیگر مانند در واقع مریض بودن. اینها دو چیز اصلی در برخورد با حق بیمه خود را و نه واقعی پوشش خود دارد."

واکنش مشتریان به ارائه می دهد حق بیمه امداد مخلوط شده است با توجه به آزاد.

"واکنش مثبت بوده است و منفی" آزادتر گفت. "برخی گفته اند که این کافی نیست دیگران ناراحت هستند که آنها را دریافت نمی, هر, و دیگران گفته اند این فوق العاده است. این واقعا در سراسر هیئت مدیره. این نوع بستگی دارد که چگونه شما احساس می کنید. اگر شما در حال کار و به دنبال آن نیستید هر حق بیمه امداد و برخی پس از آن که بزرگ است. اگر شما در میانهی شب رانده اتومبیل خود را در سه ماه, شما احتمالا می خواست خیلی بیشتر. و اگر شما نمی توانید هر چیزی که شما احتمالا دیوانه."

پنسیلوانیا بیکاری: پاسخ سوالات شما

از نظر تجاری بیمه, مشتریان طبعا به حال بسیاری از سوالات را بپرسید.

"در تجاری طرف شده است وجود دارد بسیاری از عدم قطعیت و سوالات مربوط به تحت پوشش قرار گرفتن در معرض و حق بیمه" آزادتر گفت. "بسیاری از سوالات در مورد 'چه معنی است اگر من کارمند بیمار می شود با COVID? من مسئول است کارگران comp رفتن به پوشش آن ؟ در مورد رستوران که تعطیل, 'آیا من می توانم انصراف از سیاست های من می توانید به من بگویید و فروش و حقوق و دستمزد شکل؟' شده است وجود دارد مقدار زیادی از اضطراب در تجاری طرف."

مالیات بر درآمد براده

همه گیر نیز تا به حال یک تاثیر بزرگ در محلی مالیات بر درآمد preparers با توجه به اینکه آخرین مهلت تشکیل پرونده شده است نقل مکان کرد و تا 15 ژوئیه به جای افراد و کسب و کار.

این به معنای یک دیگر فصل مالیات برای شرکت های مانند لبنان حسابداری شرکت گارسیا گرمن و درخت روغن قلم است و خوش آمدید برای کمک به مشتریان خود را.

"آنها واقعا نیاز به تمدید مهلت چرا که هیچ راهی وجود دارد که ما به همه چیز را در زمان به پایان رسید گفت:" شریک مت گرمن. "فقط به خاطر مردم نمی تواند همه اطلاعات خود را در اینجا."

بازگشایی Pa.: بحث بر سر بازگشایی و چگونه به سرعت به انجام این کار -- پنسیلوانیا نشان می دهد شکاف سیاسی

که فرایند جمع آوری اطلاعات بوده است مختل کمی با فقدان چهره به چهره و تماس با مشتریان است که یکی دیگر از راه همه گیر نهفته است وضعیت.

"ما به عنوان یک کسب و کار مجاز به باز" گرمن گفت: "اما ما لازم نیست که درهای باز را به مشتریان. ما در اینجا کار ما فقط نمی خواهم 1,000 مشتریان آینده در داخل و خارج. این امر می تواند عاقلانه برای شرکت ما و یا کارکنان خود را که اتفاق می افتد."

و این همه درآمد مالیاتی را ساخته اند که این چنین هم مشغول.

"وجود دارد PPP وام جدید بیکاری, قوانین جدید حقوق و دستمزد از مالیات, قوانین, فقط دیگر تصمیمات کسب و کار است که مردم در حال تماس با ما در مورد" گرمن گفت. "آن را گسترش و توسعه یافته ما فصل مالیات فقط چون در حال حاضر ما در حال گرفتن سوالات دیگر که ما نمی خواهد که تا به حال قبل از. ما نیاز زمان بیشتری را در اینجا."

پت Huggins است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را در رسیدن به phuggins@gannett.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب