COVID-19 شکل گیری است UC CSU ثبات مالی کارشناسان می گویند

نمایندگان UC و دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سیستم مورد بحث مالی فعلی و آینده اثرات COVID-19 در livestream دوشنب

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

نمایندگان UC و دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سیستم مورد بحث مالی فعلی و آینده اثرات COVID-19 در livestream دوشنبه.

در طول بحث بود که بخشی از برکلی مکالمات سری اعضا منعکس شده در چالش COVID-19 بحران به شمار به آموزش عالی و همچنین به عنوان فرصت های بالقوه برای نوآوری این وضعیت منحصر به فرد ارائه می دهد.

"COVID-19 در حال حاضر شروع به شکل ثبات مالی از هر دو UC و CSU سیستم گفت:" جورج Blumenthal, مدیر UC برکلی مرکز مطالعات عالی آموزش و پرورش و مدیر از بحث در طول این رویداد.

با توجه به UC Merced موقت صدراعظم ناتان Brostrom به از دست دادن مالی به UC سیستم با توجه به COVID-19 بالغ بر 600 میلیون دلار در ماه مارس با یک پیش بینی تاثیر $2.5 میلیارد دلار در ماه ژوئن 30. CSU فرزنو رئیس جمهور جوزف کاسترو افزود که این ضرر و زیان به CSU سیستم در حال حاضر حدود 230 میلیون.

با توجه به Brostrom کوتاه مدت ضرر و زیان مالی آمده از انواع منابع از جمله درآمد از دست رفته از مسکن, رویدادهای ورزشی, تحصیل در خارج از کشور و مراکز پزشکی.

این COVID-19 بحران نیز باید در دراز مدت اثرات مالی در آموزش و پرورش با توجه به تغییرات در دولت ملی و اقتصاد Brostrom اضافه شده است.

به گفته جیمز هایت عضو ارشد پژوهش در مرکز مطالعات عالی آموزش و پرورش, آینده اثرات COVID-19 در UC سیستم شامل پتانسیل کاهش نیروی کار کارکنان furloughs حقوق و دستمزد کاهش و افت بودجه پژوهش.

در پاسخ به یک سوال در مورد این پتانسیل furloughs و اخراج Brostrom گفت: قبلی کردند برنامه های تصویب شده در طول بحران اقتصادی شده اند مفید مالی و نیز مسائل مطرح شده از نابرابری و کاهش روحیه.

Brostrom و کوبا توافق کردند که شهریه را افزایش می دهد باید آخرین راه حل باشد.

"من فکر نمی کنم (شهریه را افزایش می دهد) هستند به احتمال زیاد در کوتاه مدت به دلیل تاثیر بر ما دانش آموزان و خانواده ها در جریان است به طوری hard-hitting" Brostrom گفت: در طول livestream. "در واقع من فکر می کنم ما می خواهیم یک افزایش در تعداد از دانش آموزان که تکیه بر کمک های مالی."

با توجه به کاسترو Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند در حال حاضر ارائه "کمک کمک" به صورت CSU دانشگاه اجازه می دهد برای افزایش کمک های مالی اضطراری برای دانش آموزان است. کاسترو افزود که موسسات آموزش عالی خواهد شد نیاز به حمایت اضافی از دولت بیش از این دوره از COVID-19 بحران است.

اعضا توافق کردند که COVID-19 وضعیت همچنین می تواند در خدمت به عنوان یک فرصت برای تحول در آموزش عالی است.

"ما در حال رفتن به رفتن به جایی که ما در ماه مارس است. ما در حال رفتن به یک جای جدید یک مکان هیجان انگیز به نظر من" کاسترو گفت: در طول این رویداد. "ما با استفاده از تابستان به گرفتن بهتر در ارائه آموزش آنلاین. بیشتر ما رشد عادت کرده اند به آن و توسعه ابزارهای جدید تر این می تواند مثبت برای همه است."

الکساندرا فلدمن است منجر دانشگاهیان و دولت خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن