COVID-19 مجله در UC برکلی با هدف سرعت بخشیدن به بررسی دقیق فرآیند

استفانو Bertozzi دین بازنشسته و استاد دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی شده است به نام سردبیر جدید COVID-1

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

استفانو Bertozzi دین بازنشسته و استاد دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی شده است به نام سردبیر جدید COVID-19 مجله.

سریع نظرات: COVID-19 یا RR:C19 خواهد بود منتشر شده توسط انتشارات MIT و ارائه سریع باز-دسترسی بررسی COVID-19 پژوهش با توجه به آزادی مطبوعات از MIT را فشار دهید. اظهار داشت: هدف از مجله است که برای "سرعت بخشیدن به بررسی دقیق از COVID-19-مربوط به پژوهش و ارائه زمان واقعی تایید اطلاعات علمی است که سیاستگذاران و سلامت رهبران می توانید استفاده کنید."

در مقایسه با نمونه بررسی دقیق فرایند است که می تواند به مدت چهار هفته یا بیشتر RR:C19 با هدف تولید بررسی در چند روز, با توجه به آزادی مطبوعات.

مجله را با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای توسعه یافته در همکاری با COVIDScholar محققان در لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی برای شناسایی هر دو امیدوار کننده های خطی و کارشناس نظر داده شده, کاغذ گفت, م. Nekkar یک دانشگاه برکلی دانشجو و دستیار سردبیر RR:C19.

با توجه به Nekkar انتخاب نسخه های خطی خواهد شد طبقه بندی شده اند به پنج وسیع دامنه: بیولوژیکی و بیوشیمیایی, علوم, علوم فیزیکی و مهندسی علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم پزشکی و بهداشت عمومی.

"تعداد COVID-19 مقالات میزبانی در (preprint سرور) medRxiv و bioRxiv در حال حاضر در بیش از 4800 و نزدیک به 1250 بود" Nekkar گفت: در یک ایمیل. "هزاران مطلب منتشر شده در دیگر preprint سرور مانند ArXiv, SocRxiv, PsyArXiv, دروازه باز, پژوهش, الزویر, علوم اجتماعی, تحقیق شبکه است."

تاکید بر اهمیت همکاری در علم Hildy Fong بیکر سردبیر RR:C19 و مدیر اجرایی از دانشگاه برکلی مرکز جهانی بهداشت گفت: RR:C19 است هدفمند به سمت نه تنها به جامعه علمی بلکه سیاستگذاران و عموم مردم.

با توجه به Fong بیکر, UC برکلی به عنوان خانه RR:C19 سرمقاله تیم رهبری و تلاش از انتخاب بررسی و انتشار نسخه های خطی. تامین مالی پروژه است نیز ارائه شده توسط Patrick J. McGovern پایه و اساس است.

"بررسی همکار در نهایت خواهد شد منتشر شده در MIT Press' PubPub سایت با اینکه آیا بررسی مطلوب هستند یا نه" Fong بیکر گفت: در یک ایمیل. "برای preprints که بسیار مطلوب بررسی و انتخاب شده توسط هیئت تحریریه و نویسندگان داده خواهد شد یک فرصت برای نشر در RR:C19 مجله."

پس از غربالگری اولیه توسط AI ابزار بررسی دقیق فرآیند برای RR:C19 استفاده خواهد کرد, دانشجو, تیم هدایت علمی مشاوران و دانشجویان دکترا برای محدود کردن که preprints رسیدن به ویژگی های نظیر نقد و بررسی شبکه و تحریریه Fong بیکر توضیح داد.

"هدف ما برای استفاده از داوران داوطلب برای کمک به ما در شناسایی مقاله مهم" Fong بیکر گفت: در ایمیل. "در حال حاضر ما در حال خلبانی این روند را با یک گروه کوچک از دانشجویان دکترا از دانشگاه برکلی اما در نهایت امید به گسترش شامل بیشتر دانش آموزان در سطوح مختلف آموزش و پرورش."

در حال حاضر RR:C19 سایت تشویق دانش آموزان علاقه مند در کمک به روند بررسی برای تماس با تیم تحریریه.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب